Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Hva slags tatoveringer synes du er finest på jenter, og hvor? la oss si f.eks en slank blondine.. 6937836[/snapback] Samme hva motivet er, så lenge det er størrelse på det, er godt laget, og er gjennomført. Trajbåller og tingelinger i korsryggen og ved trusekanten er fantastisk kjedelig. De fleste unge damer pleier også å velge veldig maskuline tribals, kraftige og svart som synden. Litt mer feminint, tynnere linjer og gråtoner, gjør seg utrolig mye bedre. Skal du ha en tatovering, gjør det iallefall skikkelig. Stort og gjennomført, skriv bak øret. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg hadde faktisk skreket "oh noes" hvis jeg dro en jente med meg hjem og hun viste seg å ha noe gigantisk noe på ryggen. Lettere å dekke til en liten tribal, skal bare en velplassert hånd over så er hun pen igjen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jenter må ha fargetatoveringer. <3 6938038[/snapback] Tips til hvor jeg kan finne bilder av fine tatoveringseksempel som passer til jenter? Har lyst langt nede på ene siden av magen mot trusekanten 6938071[/snapback] Høres ut som du trenger en tilfeldig vegg-tribal, eventuelt en delfin. Men seriøst: Kragebeins-tattoo...med masse deilige farger. IKKE lek "safe" med en liten skit-tattoo...gjør det skikkelig. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg syntes denne var fantastisk fin. Går sikkert an å få en bra artist til å tegne noe med lignende skrift med min personlige tekst på... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg syntes denne var fantastisk fin. Går sikkert an å få en bra artist til å tegne noe med lignende skrift med min personlige tekst på... 6938259[/snapback] det var der jeg mente det var fint og ha tatovering Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jada, fin trampstamp det der Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvorfor kvinnfolk ikke eier smak når det gjelder tatoveringer, bevis MDXCVIII: Jeg syntes denne var fantastisk fin.6938259[/snapback] Nei, nei, nei. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 eg har personlig ikkje smaken for den typen.. men den er absolutt mye bedre enn det mange jenter går rundt med der bak. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som kan tegne et Ambigra mtil meg? jeg vil at det skal stå : "In Flames" og "Rammstein". JFGI hvis dere ikke vet det er Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tribals og trampstamps (over rumpa/korsryggen) er NO NO NO! Jeg for min del har tatt min siste tatovering på Kunst med Puls i Oslo, og er enormt fornøyd med det! godt arbeide. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 syns Linn Christin har god smak jeg men husk at du skal ha den lenge så prøv og finn flere. vet det finnes finere tatoeringer Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 uff, detta så ikke digg ut. Hva er grunnen til at det kan bli sånn? http://www.imi.org.uk/conf2005/thompson%20...0-%20Tattoo.jpg Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 uff..såg au ut.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 uff, detta så ikke digg ut. Hva er grunnen til at det kan bli sånn? http://www.imi.org.uk/conf2005/thompson%20...0-%20Tattoo.jpg 6938471[/snapback] Den så grusom ut. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 så mer ut som det vokste no tarmer eller tentakler ut av den der :b Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Denna her var egentlig litt fin. Ganske enkel. http://www.starlight-tattoo.no/flashbilder...lder/index.html Den sjette mot høyre, og rekke nr 2. Den som er bak på ryggen, mot nakken. har lyst på tattoering selv, men aaner ikke ossen, så kommer nok til å vente en stund, og tenke på det. Kanskje en enkel skorpion? Endret 25. september 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nåh, de kommer uansett og skal ha sånn tribal-skit i trusekanten så snart de fyller 18. Mye av det i det siste, sammen med gotisk skrift fra håndleddet til albuen. 6937691[/snapback] Skrift mellom håndleddet og albuen kan jo være litt kult hvis det står noe mer kreativt enn navnet ditt eller "Carpe Diem". Har selv vurdert en tattovering der, men jeg har ikke funnet noe vettugt å skrive der og derfor har jeg droppet det inntil videre. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 jeg vill ha tato ved veivisern min jeg, skilt med pil ned mot påsan der det står V.I.P welcome eller noe? noen som vet hva såndt kan koste Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Herre satan meg da, skal folk bare ha tullete tattoveringer? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg anbefaler t-skjorte hvis man først skal gå for noe sånt, så blir det morsomt og ikke patetisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå