Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det der er en av grunnene til at jeg er litt nølende med tatovering. man vet jo ikke kvaliteten til tatovøren, man kan jo bli brennemerket for livet. (og jeg må bli 18 først da...)  bor litt utenfor Drammen og lurer på om det finns noen tatovører med kvalitet i nærheten?

6935887[/snapback]

 

Tatovert meg 2 ganger hos Starlight Tattoo i drammen og er veldig fornøyd.

2 kompiser har tatovert seg på den andre som ligger ovenfor veien til svømmehallen, light eller noe, og de ble også veldig fine. Ellers har man jo house of pain i oslo.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som sier noe til han da? at han seriøst burde finne seg et annet yrke. Mange naive folk som ikke vet bedre som ender opp oss han å angrer resten av livet... ikke bra.

6935837[/snapback]

 

Tja vil jo tro han tjener ganske feita på alle kidsa og sånt som skal ha uber fet tribal og china tegn...

 

Ser jo feks disse bodene rundt om kring i byene om sommeren, selger t skjorter, lightere og annet dritt som blir ødelagt gang på gang. Men de som selger tjener fett på det og vi kjøper det gjerne om igjen og om igjen..

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som sier noe til han da? at han seriøst burde finne seg et annet yrke. Mange naive folk som ikke vet bedre som ender opp oss han å angrer resten av livet... ikke bra.

6935837[/snapback]

Du slutter ikke med sex bare fordi du ikke er flink. Han liker det han gjør, han livnærer seg på det, så hvis han blir mobbet av noen folk på intarwebben så tror jeg ikke det er det verste som kan skje. De pengene han ikke får fra de som ønsker en god tatovering, tar han igjen ved å tatovere folk under 18. Nemo problemo.

Lenke til kommentar

Samtale mellom en jente og en gutt i klassen i dag:

Jente: Fy faen i helvete, man må være ATTEN år på Odins merke (i Lillestrøm) for å ta tatovering, kan ikke ha med foreldre engang, hvor idiot kan man være i huet, a?

Gutt: Hvorfor dét, a? Teit, ass, fy faen.

Jente: Ja, jeg veit. Jeg vil jo ha sånn tøff greie (hun siktet til tribal) her, *peke på trusekanten*.

Lenke til kommentar
Nåh, de kommer uansett og skal ha sånn tribal-skit i trusekanten så snart de fyller 18. Mye av det i det siste, sammen med gotisk skrift fra håndleddet til albuen.

6937691[/snapback]

 

Hva slags tatoveringer synes du er finest på jenter, og hvor?

 

la oss si f.eks en slank blondine.. :whistle:

6937836[/snapback]

 

Noe søtt/pent/tøft på ene siden av magen ganske langt nede mot buksekanten er ganske pent, men ikke random tribal :)

Mellom skulderbladene akkurat oppå ryggsøylen synes jeg er sexy siden jeg av en eller annen grunn har en ørliten ryggfetish

Lenke til kommentar
Nåh, de kommer uansett og skal ha sånn tribal-skit i trusekanten så snart de fyller 18. Mye av det i det siste, sammen med gotisk skrift fra håndleddet til albuen.

6937691[/snapback]

 

Hva slags tatoveringer synes du er finest på jenter, og hvor?

 

la oss si f.eks en slank blondine.. :whistle:

6937836[/snapback]

 

 

best for ei jente syns jeg er like over rumpa husker faen ikke hva det stedet heter :!:

 

lurer på om jeg skal få meg tatovering sjøl men er ikke sikker..vill ikke gjøre noe jeg angrer på liksom :ermm:

Lenke til kommentar
Nåh, de kommer uansett og skal ha sånn tribal-skit i trusekanten så snart de fyller 18. Mye av det i det siste, sammen med gotisk skrift fra håndleddet til albuen.

6937691[/snapback]

 

Hva slags tatoveringer synes du er finest på jenter, og hvor?

 

la oss si f.eks en slank blondine.. :whistle:

6937836[/snapback]

 

 

best for ei jente syns jeg er like over rumpa husker faen ikke hva det stedet heter :!:

 

lurer på om jeg skal få meg tatovering sjøl men er ikke sikker..vill ikke gjøre noe jeg angrer på liksom :ermm:

6937962[/snapback]

 

No no no no :no: Trampstamp er ikke sexy, men du får ha din egen mening :)

Tegn noe shit på armen og gå med det i ett år, evt photoshop det på ett bilde av deg selv og ha som bakgrunn. Er du ikke lei etter ett år, take it ;)

mener du i "korsryggen" eller hva faen det heter?

 

Personlig syns jeg det er stygt som juling.

Og det er få som har fine tattoveringer der uansett.

6937973[/snapback]

 

Yes, og det er ikke mange pene som har tatovering der heller, som jeg har sett

Lenke til kommentar
Nåh, de kommer uansett og skal ha sånn tribal-skit i trusekanten så snart de fyller 18. Mye av det i det siste, sammen med gotisk skrift fra håndleddet til albuen.

6937691[/snapback]

 

Hva slags tatoveringer synes du er finest på jenter, og hvor?

 

la oss si f.eks en slank blondine.. :whistle:

6937836[/snapback]

 

 

best for ei jente syns jeg er like over rumpa husker faen ikke hva det stedet heter :!:

 

lurer på om jeg skal få meg tatovering sjøl men er ikke sikker..vill ikke gjøre noe jeg angrer på liksom :ermm:

6937962[/snapback]

 

No no no no :no: Trampstamp er ikke sexy, men du får ha din egen mening :)

Tegn noe shit på armen og gå med det i ett år, evt photoshop det på ett bilde av deg selv og ha som bakgrunn. Er du ikke lei etter ett år, take it ;)

mener du i "korsryggen" eller hva faen det heter?

 

Personlig syns jeg det er stygt som juling.

Og det er få som har fine tattoveringer der uansett.

6937973[/snapback]

 

Yes, og det er ikke mange pene som har tatovering der heller, som jeg har sett

6938009[/snapback]

jaja vær sin mening...men kan hende jeg mener noe annet da siden jeg hakke peilling på hva det heter :p

men spørs vell hva slags tatovering det er da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...