the_fire Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Vurderer en tatovering med "R.I.P. SO5". Er nok meget aktuelt Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Vurderer en tatovering med "R.I.P. SO5". Er nok meget aktuelt 6880948[/snapback] Haha! Skriv det med store bokstaver bakpå ryggen. Har faktisk vurdert å hive i en piercing i høyre øyenbryn og en Tors Hammer på håndleddet. Endret 17. september 2006 av Skogli Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tips til dere som vil kunne skjule tattoveringen hvis situasjonen krever det... 6880926[/snapback] Du kunne vel ikke lagt bildet i en spoiler? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tips til dere som vil kunne skjule tattoveringen hvis situasjonen krever det... 6880926[/snapback] Det er faktisk det fineste bildet av hengende baller jeg har sett. Nydelig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tips til dere som vil kunne skjule tattoveringen hvis situasjonen krever det... 6880926[/snapback] Det er faktisk det fineste bildet av hengende baller jeg har sett. Nydelig. 6882147[/snapback] Ser du ofte på bilder av hengende baller? O_o Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Da har jeg sett det å... Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg piercet brystvorten min i går. Sånn helt impulsivt i London jeg liker den veldig godt da, men det er vondt! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg piercet brystvorten min i går. Sånn helt impulsivt i London jeg liker den veldig godt da, men det er vondt! 6905742[/snapback] Enda en som har joinet klubben Som sagt ved flere anledninger, pix plz Endret 20. september 2006 av stakan Lenke til kommentar
fompa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Da gutta, har jeg tatt høl i øret mitt, i brusken. gjorde ikke spesielt vondt egentlig, var bare litt ekkelt å høre at nåla gikk igjenom huden og brusken, hehe. skal skaffe bilder snart, må bare skaffe nye batterier i kameraet Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Artig med den knaselyden, akkurat som å klemme kviser, selv om det er noen år siden sist. Eller, det er kanskje ikke en lyd, men ... Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Verdens smarteste tattovering å ha på rompa: Steve-O har endel geniale tattoos! Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 yeeeeehaaaaaw, www.tattooharald.com har lagt ut noen nye bilder. Enjoy Eks på glimrende arbeid utført av Nordeuropas beste tattovør, folk valfarter sikkert til Verdal fra hele verden: Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kødder du med meg eller ??? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Den var jo fin og.. rett. Likt mellomrom på snurrevirvlene på toppen og allting. Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Han har jo baller nok til å offentliggjøre portefølgen sin, så de som oppsøker han gjør det vel med et åpen sinn og kan takke seg selv for skamferingen... Endret 25. september 2006 av dr Gonzo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Det er jo nesten så man må lure hva han gjør med tatoveringene han ikke er fornøyd med. Man putter jo vanligvis kremen av kremen på websider. Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det er jo nesten så man må lure hva han gjør med tatoveringene han ikke er fornøyd med. Man putter jo vanligvis kremen av kremen på websider. 6934377[/snapback] Selvsagt, men jeg har sett at han har byttet ut et par skrekkeksempler i særklasse opp i gjennom tiden. Men jeg tror han er overbevist om at han leverer kvalitet. Ingen kan da ha samvittighet til å utnytte folk på den måten. Han hadde jo en gjestebok tidligere, men han fjernet den etter at det begynnte å drysse litt pepper i den... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er det bare meg, eller suger han helt forjævlig? Birger Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvorfor er det ingen som sier noe til han da? at han seriøst burde finne seg et annet yrke. Mange naive folk som ikke vet bedre som ender opp oss han å angrer resten av livet... ikke bra. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 det der er en av grunnene til at jeg er litt nølende med tatovering. man vet jo ikke kvaliteten til tatovøren, man kan jo bli brennemerket for livet. (og jeg må bli 18 først da...) bor litt utenfor Drammen og lurer på om det finns noen tatovører med kvalitet i nærheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå