Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

noen som har peil på hvor mye ditt navn ville kostet å tattovere på den ene skinka (den høyre..) hos star light i drammen?

6863160[/snapback]

Vil du virkelig ha navnet ditt på skinka di? Husker du ikke hvem som eier den? hehe

6863336[/snapback]

off faen, mente seff navnet ditt hehe, er vel steve.o som har orginalen elns med your name, alle andre har jo your name også, så jeg er vel litt orginal vis jeg har navnet ditt..eller?

 

Hvordan er det smertemessig å¨ta tattis på skinka?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp. Unge damer pleier å pierce både navlen og brystvortene, sånn at de blir både steril og ikke kan amme.

6863662[/snapback]

 

navlen? det hadde jeg ikke trodd.. hmm

6863673[/snapback]

Solveig? Tenk deg om litt :p Du klarer ikke se sarkasmen? Om det bare er jeg som ser det, og tar feil...spark meg :D

6863737[/snapback]

 

:----(

 

edit: syns det var noe som ikke stemte når han nevnte navvel

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Hmm, jeg har lyst på tattovering..Men har ikke peil på hva, men vil helst ha noe som ikke er FOR stort...Og noe litt mer orginalt enn ei stjerne eller ett anker :p

6858296[/snapback]

Da er det en fordel å vente litt, til du er 100% sikker.

6858303[/snapback]

Men jeg trenger idèer :hmm:

6863816[/snapback]

Orginale tattoveringer du ser etter...tja jeg har aldri sett noen med:

 

* En gullklokke tattovert rundt håndleddet

* Superman-logo over hele brystkassa

Lenke til kommentar
sikker noen som har spurt om før men orker ikke lete her! er det noen her som vet hvor i telemark eller noe trenger ikke nevne det men som ta pircing i øybrynet og noen som vet om aldersgrenser og pris på det? håper på svar fra dere

6869016[/snapback]

 

Hva faen er det du skriver for noe ? Hørt om punktum eller komma ?

Prøv igjen så kanskje du får noe svar :)

Lenke til kommentar
sikker noen som har spurt om før men orker ikke lete her! er det noen her som vet hvor i telemark eller noe trenger ikke nevne det men som ta pircing i øybrynet og noen som vet om aldersgrenser og pris på det? håper på svar fra dere

6869016[/snapback]

Jeg ville også gjerne sett at du hadde lært deg tegnsetning, men i hvert fall så ville jeg anta at det beste hadde vært å prøve på en frisørsalong, men det kommer jo litt annpå hvor i Telemark du er fra da.

Det er jo stor forskjell på Åmot og Bø for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...