Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Huff, i dag var det en ung dame innom med en fryktelig tatovering. To dame-lignende saker med vinger, som snurret seg sammen ved føttene. Grusom skyggelegging, ujevne linjer og hele pakken.. og jeg var 100% sikker på at jeg hadde sett den før. Sjekket porteføljen til de som jobber på studioet, men fant den ikke.

 

Så demret det.. "hvor var det du tok den, sa du?". Jammen var det ikke vår alles helt Tattoo-Harald som hadde fikset den. :)

 

Skal se om jeg kan få tatt noen før- og etter-bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff, i dag var det en ung dame innom med en fryktelig tatovering. To dame-lignende saker med vinger, som snurret seg sammen ved føttene. Grusom skyggelegging, ujevne linjer og hele pakken.. og jeg var 100% sikker på at jeg hadde sett den før. Sjekket porteføljen til de som jobber på studioet, men fant den ikke.

 

Så demret det.. "hvor var det du tok den, sa du?". Jammen var det ikke vår alles helt Tattoo-Harald som hadde fikset den. :)

 

Skal se om jeg kan få tatt noen før- og etter-bilder.

6850511[/snapback]

 

Hehe - er det tilfeldigvis denne du mener? Han har heldigvis ikke brukt sterke farger her, så denne kan vel på sett og vis toutches up. Ser andre eksempler på at amputasjon er eneste mulighet for å rette opp Haralds arbeider.

post-86697-1158143960_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hei igjenn folk!

 

Jeg har nå bestilt noen saker fra illusion.

ei nål på 1,6 mm og 2 saker for å ha i øra.

 

Skal få en kompis til og stikke hølet for meg, han har gjort det MANGE ganger før så han kan sakene sine :)

 

Så er det mange som sier at det gjør sinnsykt vondt og ta høl der jeg skal, i ørebruksen, altså øverts på øret.

 

Det jeg lurte på er hvor vondt dette gjør da?

fra 1 til 10. 10 er som å få balla most på en ambolt av ei slegge. 1 er som ingenting.

Lenke til kommentar

Har hull på samme stedet.

Ifølge Odins merke i Lillestrøm, så er det 4/10 på smerteskalaen. Brystvorta er også 4/10, og jeg syns de to var omtrent like vonde, så det stemmer vel.

Ellers kjenner man det i rundt ett sekund, deretter går det sakte over, ikke noe problem. :)

Var ganske øm på øret de neste dagene, men vondt var det bare det første sekundet, eller tre.

Endret av Redline_
Lenke til kommentar
Har hull på samme stedet.

Ifølge Odins merke i Lillestrøm, så er det 4/10 på smerteskalaen. Brystvorta er også 4/10, og jeg syns de to var omtrent like vonde, så det stemmer vel.

Ellers kjenner man det i rundt ett sekund, deretter går det sakte over, ikke noe problem. :)

Var ganske øm på øret de neste dagene, men vondt var det bare det første sekundet, eller tre.

6855727[/snapback]

Såpass.. :p

Værste smerten må jo være feilpiercing i pungen, uff..

 

"Sorry, sorry.. I do again, do right! No charge!"

Lenke til kommentar
Har hull på samme stedet.

Ifølge Odins merke i Lillestrøm, så er det 4/10 på smerteskalaen. Brystvorta er også 4/10, og jeg syns de to var omtrent like vonde, så det stemmer vel.

Ellers kjenner man det i rundt ett sekund, deretter går det sakte over, ikke noe problem. :)

Var ganske øm på øret de neste dagene, men vondt var det bare det første sekundet, eller tre.

6855727[/snapback]

 

 

Spanks :)

Lenke til kommentar
utifra det eg har lest om han "tattoo harald" så blir alle han er borti et offer for dårlig kunst. men dei må no ha undersøkt litt om en person før dei får seg en tattoo.

6855215[/snapback]

Ifølge enkelte av "skrytebildene" på intarwebben hans virker det som han har funnet en nisje i å tatovere syden-tribals på purunge konfirmasjonsgutter som ikke har noen andre å gå til pga kjipe aldersgrenser.

 

Harald to teh rescue!!1 :D

Lenke til kommentar
hmm, har lyst på piercing, men veit ikke helt hvor..  Eller har jo lyst på flere etterhvert.. Har 2 hull i det ene øret, 1 i det andre.. noen tips til hvor jeg kan ha?
Brystvorten? Så kan du ta bilde og legge ut i RPP etterpå. :)

6855999[/snapback]

 

Det skjer ikke :) (Bilde i rpp asså)

Men hadde vært stilig med piercing i nippern ja *vurdere*

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...