Shikaru Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Du kunne ikke hatt en warning tagg ellerno forran da >_> Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Svake sjeler:P Det er bare en penis med maling på. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ja folk tatoverer altså så mye rart på seg. Min første har tok jeg for 7 år siden (jeeez, er det såå lenge siden!! ) Den er fremdeles like fin! Nummer to tok jeg i mai i år. Har lyst på flere, men får styre meg litt. Er selv ikke glad i svæære tattisser med masse farger. liker det bedre litt mer diskre. Har min på skuldra og på "love handlet" over buksekanten Neste blir vel nede på beina ett sted. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hei, jeg har tenkt å tattovere meg. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke font-type det skal være. Vet dere om noe bra sted der jeg kan se forskjellige font-type itilfelle jeg finner noe jeg liker? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hei, jeg har tenkt å tattovere meg. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke font-type det skal være. Vet dere om noe bra sted der jeg kan se forskjellige font-type itilfelle jeg finner noe jeg liker? 6818151[/snapback] Prøvde lykken på google og hva fant jeg ? http://www.1001freefonts.com/ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Disgusting 6816297[/snapback] Aldri sett en tiss med dragemønster på før Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Lyst på tattis.. men har ikke råd.. Brodern har noen dritkule, som f.eks ett skummelt annsikt over hele ryggen, og diverse kule mønster på armene som han har tegnet selv Vil og ha piercing i øyenbrynet.. men enda ikke orket å ta.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Lyst på tattis.. men har ikke råd.. Brodern har noen dritkule, som f.eks ett skummelt annsikt over hele ryggen, og diverse kule mønster på armene som han har tegnet selv Vil og ha piercing i øyenbrynet.. men enda ikke orket å ta.. 6822171[/snapback] Få se! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Lyst på tattis.. men har ikke råd.. Brodern har noen dritkule, som f.eks ett skummelt annsikt over hele ryggen, og diverse kule mønster på armene som han har tegnet selv Vil og ha piercing i øyenbrynet.. men enda ikke orket å ta.. 6822171[/snapback] Få se! 6822526[/snapback] Må få han til å ta bilder av de da Får se Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 fiffig backpiece: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, du titter på Modblog, du også? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Synes jeg så en penis ja Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Maradonas autograf tatovert inn på armen Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Disgusting 6816297[/snapback] Aldri sett en tiss med dragemønster på før 6822114[/snapback] Niks. Men det ER kvalmt da din gnom. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 du ser nå din egen tiss daglig? hvorfor er andre sine tisser kvalmere? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tattovering over hele+stålstang gjennom. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Deiven, må ikke det gjørra noe så SINSYKT vondt da? stålstang gjennom lillemann... auh Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Mamma fikk igår. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Haha, den der var lekker du, steffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå