Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrev noe greier om den artikkelen tidligere i dag. Hadde litt dårlig tid, så den ble litt "grov", men men.

 

"Syns egentlig ikke det var noe negativt eller ødeleggende med den artikkelen, selv om jeg jobber som piercer selv.

 

Den setter fokus på noe jeg har irritert meg grønn over i lengre tid. Foreldre bør være obs på at gullungene deres faktisk bryter loven ved å forfalske et dokument. Dette er ikke noen engangshendelse heller.. personlig har jeg mindreårige fjerteberter innom et par ganger i uken, alle med den fjortenårige mammaen eller pappaen sin som venter bak telefonen. Jeg har ingen problemer med å forestille meg at dette er mer utbredt i større byer som Oslo.

 

Selvfølgelig er det utrolig svakt av Jack å i det hele tatt pierce en tolvåring, uansett om lappen skulle være ekte, og det faktisk var de ekte foreldrene som tok telefonen. Det forsterker bare inntrykket jeg har fått av OPS etter at Håvard pakket snippesken sin og overlot ting til Jack. Som faren i artikkelen sier, "hun er fortsatt bare et barn".

 

I tillegg er det flott at VG tok kontakt med Ståle. Jeg hadde på en måte forventet meg en utelukkende negativ artikkel, men denne gav et fint signal om at det faktisk er seriøse aktører i landet, piercere som har en aldersgrense og holder seg til den. Folk trenger å vite at det faktisk er en del bedritne piercere og tatovører der ute, folk som bryr seg utelukkende om pengene dine."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...