Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vente noen år før jeg tatoverer meg ja, hvis jeg skal gjøre det da. men lurte bare på hva noe slikt koster :)

men er det ikke sån at man kan dra me seg foreldra så er det greit, hvis de skriver under på noe papirer og saker, eller?

6772310[/snapback]

Underarmen ender vel på en ca 7- 8000 skulle jeg tro. Alt etter hvor lang tid det tar. Men som med alt annet må man betale for det man får, og skal tusjing gjøres skikkelig må man betale for det. Og jaggu er det verd det. :cool:

Kunst med puls har definitiv 18-års grense. Foreldres samtykke har ingen betydning. Sånn er det på alle seriøse tattoo-studioer som leverer et snev av kvalitet. Om man er under 18 og i tillegg har få motforestillinger mot å bli kunstnerisk sodomisert kan man feks oppsøke http://tattooharald.com/

Lenke til kommentar

Selve tattoveringen er ikke spesielt fjortiss, men å ta de fordi man så de i filmen er ganske fjortiss. Det blir som å ta Clooney sin i From Dusk til Dawn, evt de(n) fra The Salton Sea. Skal du først ta en film/tv-tattovering så anbefaler jeg American History X eller Prison Break.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Selve tattoveringen er ikke spesielt fjortiss, men å ta de fordi man så de i filmen er ganske fjortiss. Det blir som å ta Clooney sin i From Dusk til Dawn, evt de(n) fra The Salton Sea. Skal du først ta en film/tv-tattovering så anbefaler jeg American History X eller Prison Break.

6772554[/snapback]

Ja. Stemmer det. Men Prison Break er vel litt i største laget. Og American History X tatovering ønsker jeg ikke å ha.

Kunne tenkt meg en tatovering jeg også, men vet ikke bare hva eller hvor. Men er fortsatt litt ung da..

Lenke til kommentar
Glint: Tatoveringen(ene) dine var skamrå. Bare som det er sakt. Hvor mye kosta det?

6772878[/snapback]

30K

Er som du ser ikke ferdig på de bildene der. De bildene ble tatt i vår. Var i Bergen forrige uke, og psilo tok bilder av det "ferdige" resultatet (skal ta en touchup om noen måneder), så bli med i hylekoret og MAS etter bildene.

Lenke til kommentar

Bilder kommer snart, batteriet på kameraet har vært tomt, og mini-USB-kabelen som hører til kortleseren har lagt på jobb. *Ro, ro*

Men, ja, bytt gjerne til en kortere stang. Stort sett brukes en litt lang stang til å begynne med, slik at rensing blir lettere. Rett barbell bør du unngå, en sånn vil bare være i veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...