Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

psilocybe: Du som driver og er proff og sånn;

Hvor detaljert får man til tatoveringer? Jeg tenker hvor symmetrisk, når det trossalt er for frihånd. Se på avataren min, hele poenget med den er at den er kliss symmetrisk, ser helt lik ut opp-ned som ned-opp. Kunne man fått den strøkent tatovert? Og kan dere printe på ark og bruke som mal rett på huden, for å få nøyaktig kopi?

Lenke til kommentar
psilocybe: Du som driver og er proff og sånn;

Hvor detaljert får man til tatoveringer? Jeg tenker hvor symmetrisk, når det trossalt er for frihånd. Se på avataren min, hele poenget med den er at den er kliss symmetrisk, ser helt lik ut opp-ned som ned-opp. Kunne man fått den strøkent tatovert? Og kan dere printe på ark og bruke som mal rett på huden, for å få nøyaktig kopi?

6757546[/snapback]

 

Det man gjør, som jeg har sett hvertfall, er at du printer ut bildet du skal ha på ark og tar med til tatovøren. Han scanner inn bildet på pcen, endrer til ønsket størrelse og printer ut på sånn "smittepapir". Dårlig forklart er det ett ark med blekk som smitter av på huden, da får man se akkurat hvordan det blir hvis tatovøren gjør en god jobb med å følge strekene. :)

Lenke til kommentar

hei folk. lurte på hva det vil koste og tatovere denne tegninga av tommy & tigern? og vil den kasnsje "gro sammen" etter mange år? jeg er 16 nå.

tengte og ha den på "innsiden" av høyrearmen min, liksom mellom armhula og albuen, eller kansje på innsiden av nedre del av armen?

 

størrelsen på bildet er passe størrelse for selva tato'en

 

 

 

 

Edit: størrelsen som du ser den nå, ikke da du klikker på bildet, vist du forsto :)

Endret av fompa
Lenke til kommentar

Det ville vært tøft, men jeg ville heller ha gått for Hobbes, ( tigern ) i stedenfor begge, siden det vil kanskje virke som 2 forskjellige tattoveringer.

 

Men er du sikker på at du vil ha det?

Selv om de eier villt, så er jeg ikke så sikker på om jeg ville hatt de på kroppen.

Hvem veit, tenk om du blei som Tommy :o

Lenke til kommentar
Det ville vært tøft, men jeg ville heller ha gått for Hobbes, ( tigern ) i stedenfor begge, siden det vil kanskje virke som 2 forskjellige tattoveringer.

 

Men er du sikker på at du vil ha det?

Selv om de eier villt, så er jeg ikke så sikker på om jeg ville hatt de på kroppen.

Hvem veit, tenk om du blei som Tommy :o

6759537[/snapback]

 

 

Jeg SKAL ikke ta den men har jo lyst. må tenke over saken ja, for den kommer til å følge etter meg resten av livet...

 

men noen formening over hva det kan koste?

Lenke til kommentar
Det ville vært tøft, men jeg ville heller ha gått for Hobbes, ( tigern ) i stedenfor begge, siden det vil kanskje virke som 2 forskjellige tattoveringer.

 

Men er du sikker på at du vil ha det?

Selv om de eier villt, så er jeg ikke så sikker på om jeg ville hatt de på kroppen.

Hvem veit, tenk om du blei som Tommy :o

6759537[/snapback]

 

 

Jeg SKAL ikke ta den men har jo lyst. må tenke over saken ja, for den kommer til å følge etter meg resten av livet...

 

men noen formening over hva det kan koste?

6761434[/snapback]

Var du ikke 16år? Blir kanskje litt vanskelig å få noen til å tatovere på deg her i Norge, utenom Tattoo-Harald og folkene. Eller du kan dra til syden og få en berømt sydentatovering.

Lenke til kommentar
Så han må vente til han er atten for å kunne vurdere en tattis?

"hei, nei du er under atten, så du kan ikke tenke akkurat det, det er feil"...

 

Men jeg tror jeg ville gått for noe annet enn det motivet. Selv om det er sykt kult å tattovere tegneseriemotiv. :)

6762420[/snapback]

Sier det bare om han tenker å tatovere seg nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...