Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare 2 dager igjenn til Metallica stjernen kommer på armen min!

Noe skrekkblandet fryd nå... Jeg HATER nåler! :cry:

6722923[/snapback]

 

Og det gjør vondt ja.. synes iaffal jeg.. Den jeg har på ryggen kjentes bare ut som irriterende kiling, med litt skraping..

 

Den på armen følte jeg derimot det var involvert mye mer smerte i ...

 

(Og jeg er livredd nåler, jeg blir dårlig i magen bare folk snakker om sprøyter.. )

 

Kjipeste er at jeg vet at jeg kommer til å fikse på den.. someday.

 

Men hva gjør man ikke for skjønnheten :D

Lenke til kommentar
Du piercet eksen min i dag psilocybe :)

Og jeg var hos deg og bestillte tattoo for ett par dager siden...

En kjedelig "metallica stjerne" oppå armen.

Er det du som skal ta den på meg? 24.august that is...

6672804[/snapback]

 

Hvorfor vil du ha en tattovering du selv syns er kjedelig?

6698915[/snapback]

 

Vil bare ha en liten slik til å begynne med :) Skal ha en MR.Scary type stor på overarmen litt seinere.

"kjedelig" var vel heller ment som ironi fra min side ;)

Liker den fine stjernen jeg :love:

Lenke til kommentar

Så det mest tidige for noen dager siden. En fyr med en ganske solid overarm og midt på ann var det en bitteliten tatovering av noe slag. Tror det var et tegn eller noe. Så ekstremt tåpelig ut. Fyren gikk rundt så stolt over denne peanøtten av en tatovering, også midt på overarmen. Helt latterlig... :hmm: Har du (psilocybe) nektet å tatovere noe fordi det ville se så ekstremt tåpelig ut..?

Lenke til kommentar

Han kan vel ikke nekte noen å ta en tattovering siden det kommer til å se rart vel. Han kan jo få han til å endre tankene men hvis du jobber som en profesjonell tattovør(?) så kan du ikke nekte noen i å gjøre noe med kroppen sin siden DU syntes det kommer til å se rart ut. Det hadde vært som om jeg hadde jobbet på Ultra/Rimi/Kiwi og nektet noen overvektige å kjøpe is, brus, godteri og den slags siden JEG syntes det ikke ville være bra for kroppen dems.

Lenke til kommentar
Har du (psilocybe) nektet å tatovere noe fordi det ville se så ekstremt tåpelig ut..?

6733009[/snapback]

 

Vi kan jo ikke akkurat nekte å ta tatoveringer fordi vi selv ikke syns de ser bra ut, men vi prøver å få folk til å tenke i større baner. En liten 600-kroners traibåll som flyter rundt midt på en kraftig overarm ser ikke særlig bra ut.

Lenke til kommentar
Har du (psilocybe) nektet å tatovere noe fordi det ville se så ekstremt tåpelig ut..?

6733009[/snapback]

 

Vi kan jo ikke akkurat nekte å ta tatoveringer fordi vi selv ikke syns de ser bra ut, men vi prøver å få folk til å tenke i større baner. En liten 600-kroners traibåll som flyter rundt midt på en kraftig overarm ser ikke særlig bra ut.

6733353[/snapback]

 

Har et par ganger vært vitne til at http://www.kunstmedpuls.no/ har avvist kunder med ønsker som ikke vil gi bra resultater. Dette også pga at de ikke vil bli assosiert med tattoveringer som som ikke har et snev av stil. Siste gangen var det en fyr som ville ha en strek-kode i nakken. Han ble informert om at denslags tattoveringer med veldig tette streker etter en del år vil flyte mer eller mindre sammen, og etterhvert transformeres til en blass firkant. De oppererer også med en minstepris på 1500 eller noe tror jeg, nettopp for å sile ut kinategn og småtribals som ut i fra deres kunstneriske synspnukt er mindre interessante oppdrag. Personlig syns jeg overhodet ikke dette er arogant. I Oslo har vi jo feks Bo i gamlebyen som gledelig tar seg av denslags. Man setter seg opp på en liste på venterommet og venter på tur, ingen timebestilling nødvendig....her produseres småttis-flash-tattiser på løpende bånd...for en lykke... :cool:

Lenke til kommentar

Joda, vi avviser en del folk som vil ha tatoveringer som rett og slett ikke vil funke. Strekkoder er en av dem, og det samme gjelder veldig detaljerte motiver som folk skal ha skvist ned til frimerke-størrelse.

 

Men, men. Bo er jo en flink fyr. Mener det var broren hans som drev på i Drammen og steriliserte nålene ved å skylle dem i kaldt vann.

Lenke til kommentar
Tror ikke tattoos-studio hadde gjort det så godt om de skulle avvise alt de ikke synes er veldig pent selv, dog. Går vel gjerne i tribals, delfiner, kinategn og tramp stamps, vil jeg tro.

6733862[/snapback]

 

Så fremt studioet leverer kvalitet og jungeltelegrafen går vil jo kundemassen etterhvert bestå av folk med litt høyere krav enn gjennomsnittlige delfintattovører. Slikt medfører jo igjen muligheten til å tattovere på conventions og liknende, noe som på sikt kan skaffe en solid kundebase. Jeg har vært nødt til å vente i snart 4 uker på tid til starten på min etterlengtede underarm hos Kunst med puls, nettopp fordi de er fullbooket hver dag med så og si utelukkende store arbeider. Flere og flere artister i dag fremstår jo etterhvert som rene customtattovører, utlvilsomt fordi markedet tillater det....

Lenke til kommentar

Psilo, lurte på om du kunne gi meg link til en side hvor eg kan se forskjellige tatto's(orker ikke scrolle igjennom 100+ sider om du har liggi ut link før :p).. Det eg har tenkt på er et kors i mellom skulderbladene om du skjønner ka eg mener, men igjen så har eg egentlig ikke lyst på en altfor stor tattovering.. Kor i bergen e det du jobber?

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Du kan få noe som liksom skal forsvinne. De pleier å hete "3-års-tatoveringer", og når folk klager etter 3 år, blir de til "5-års-tatoveringer" og videre til 7 og 10. Du kan lese mer her (bildene er det for øvrig jeg som har tatt, beskrivelsen under er ikke helt korrekt.. det skal være "7-års-tatovering på det åttende året").

 

Så, nei. Skal du ta en tatovering, gjør det skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...