Gumpen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Fikk nytt blekk i går, 6 timer i stolen på innsiden av bicep var smertefullt, men vel verdt det! Ruben tattooer på Death or Glory københavn ordna denne! Hva betalte du for denne juvelen? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Et hjerte som drives av ødelagte tannhjul. Kunne det være en ide til ny tatovering? Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Hei! Nylig tatt meg tatovering på overarm og litt skulder, samt noe skrift på baksiden av skulder. Lurer på om noen har erfaring med dette ift sol? Skal til syden om 2 og en halv uke. Holder det med sunblock i solen? Og hvis ikke, hva kan brukes for å dekke det til uten å få tidenes rareste skille? Lenke til kommentar
thyes Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Hei! Nylig tatt meg tatovering på overarm og litt skulder, samt noe skrift på baksiden av skulder. Lurer på om noen har erfaring med dette ift sol? Skal til syden om 2 og en halv uke. Holder det med sunblock i solen? Og hvis ikke, hva kan brukes for å dekke det til uten å få tidenes rareste skille? Anbefaler deg sterkt å holde deg unna all sol i minst 3 uker fra du fikk tatoveringen. 2,5 kan vel gå, men personlig ville jeg ikke dratt til syden med en fersk tattoo. Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Anbefaler deg sterkt å holde deg unna all sol i minst 3 uker fra du fikk tatoveringen. 2,5 kan vel gå, men personlig ville jeg ikke dratt til syden med en fersk tattoo. Har du erfaring selv fra dette? Sydentur blir det uansett ettersom at familien reiser for å feire bestemors 80-årsdag i sydligere strøk. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Har du erfaring selv fra dette? Sydentur blir det uansett ettersom at familien reiser for å feire bestemors 80-årsdag i sydligere strøk. Jeg har erfaring med å bli tatovert i sommermånedene, ja. Da har jeg etter råd fra tatovøren ikke utsatt tatoveringen for direkte sollys de første 3-4 ukene. Synes det er pussig at ikke artisten din har opplyst deg om dette, men men. Å bade med en fersk tattoo er heller ikke spesielt lurt, uansett om det er i saltvann, ferskvann, eller klorvann. Bare hiv på deg en hoodie da vettu, problem solved Lenke til kommentar
thyes Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 På fredag som var fikk jeg fortsatt på armen min, sykt happy med resultatet! En ulv, Odins to ravner Huginn og Muninn, en Valknute, og et vers fra Håvamål. Her vises stort sett bare ulven, men det er jo hovedmotivet uansett Artisten er Line Marielle på Venlig Hilsen i Århus. 2 Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Jeg har erfaring med å bli tatovert i sommermånedene, ja. Da har jeg etter råd fra tatovøren ikke utsatt tatoveringen for direkte sollys de første 3-4 ukene. Synes det er pussig at ikke artisten din har opplyst deg om dette, men men. Å bade med en fersk tattoo er heller ikke spesielt lurt, uansett om det er i saltvann, ferskvann, eller klorvann. Bare hiv på deg en hoodie da vettu, problem solved Han sier at to uker holder med tanke på bading (i saltvann vel og merke, skal unngå klorvann), men at sollys bør unngås og dekkes til. Derfor spør jeg om det er noen lure måter å dekke dette til på stranden? Blir jo endel aktiviteter med volleyball etc, og vil jo helst unngå å hoppe rundt med hoodie liksom, haha. Evt at det holder med sunblock? Har tatt tatovering tidligere også, og gror de relativt raskt (dette er jo også noe individuelt) Lenke til kommentar
thyes Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Om du har brukt sunblock på såpass ferske tattoos før, er det vel bare å kjøre på. Jeg sier bare at jeg personlig ikke ville gjort det, jeg hadde kledd på meg en hoodie og heller svetta ræva av meg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Klipp opp en billig genser og bare ha rundt armen. Mange stygge løsninger som gjør jobben. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Klipp opp en billig genser og bare ha rundt armen. Mange stygge løsninger som gjør jobben. Blir vel en helvetes klippejobb når han vil dekke til skulderen blant annet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Har lenge lekt med tanken på å tatovere underarmen. Har lyst på en disig skog, ala den på bildet. Har noen av dere lignende tatoveringer, og kan anbefale tatovør, gjerne på sørlandet? Er også nysgjerrig på pris, og hvor bra noe slikt vil holde seg. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Bare for å advare deg, så er de halfsleevene der blitt relativt populære, altså kan du regne med å treffe på folk med en ganske lik tatovering. Vil også anbefale deg å ikke tenke på pris når du skal tatovere deg. Les: reis gjerne til utlandet om du må, hvis du finner en artist du liker. Jeg har selv en realistisk halfsleeve på underarmen i svart/grått, og den har jeg fått gjort i Danmark. En tur i fjor, og en i år. Sålangt har prislappen havnet på 10,000 danske kroner. Sier sålangt fordi jeg nok helt sikkert kommer til å ende opp med en full sleeve, hehe 2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) Så nesten 13K, pluss reise/oppholdsutgifter? Det virker overkill for noe slikt jeg postet. Du sier at du har realistisk half-sleeve, men det forteller meg ikke så mye. Er det mange detaljer? Komplisert perspektiv, farger, skyggelegging og highlights? Jeg er veldig bevist på at jeg ikke vil la hvem som helst røre meg med tatoveringsverktøy, men jeg tror ikke jeg trenger verdens beste tatovør heller, om du er med? Men jeg tar imot alle råd uansett. Dette er jo faktisk nytt for meg. Også skulle jeg ønske du ikke sa noe om populariteten på slike tatoveringer. Kjenner at det la en stor demper på en tatovering jeg egentlig har veldig lyst på. :/ Endret 18. juli 2018 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
thyes Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) Det stemmer. Så med fly og hotell osv har den nok sikkert havnet på rundt 20 lapper. Hvis du scroller et par tre poster opp på denne siden, så har jeg postet bilde av ene siden av underarmen min. Blar du tilbake til forrige side i denne tråden så finner du den jeg tok i fjor. Jeg liker ikke farger, så blir bare svart/grått på meg.Ja, men jeg hadde selv lyst på noe slikt før. Helt til jeg fant ut at det var ganske vanlig. Ville ikke det vært verre å finne ut at mange har noe slikt etter du har foreviget det på kroppen? Edit: Dama som har tatovert armen min, om du skulle være nysgjerrig: https://www.instagram.com/linemarielletattoo/ Denne siden er gull verdt i pre-booking-research-fasen: https://www.tattoodo.com/ Og ellers er det utallige artister på instagram som er verdt å følge. I Norge tror jeg han her er favoritten min: https://www.instagram.com/inkbyoskar/ Endret 18. juli 2018 av thyes 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Jeg bet vel 7500 for en full dag hos en av sveriges mest populære tattovører. (Hvor jeg rakk 1/3 sleeve, noe som var planen inkl lunch) Han er dog så fullbooket for tiden at han ikke tar imot bookinger om dagen. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Noen som har en idé til hvordan jeg kan "pimpe" opp denne til en tatovering? Er den gamle logoen til bandet Dimmu Borgir. Tenker å ha den på øvre del av underarmen. Synes selve logoen i seg selv er litt kjedelig, og skulle gjerne gjøre den enda mer spennende. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Tips til artister som er gode på sort/hvit fugler? Instagram går varm om dagen... Jeg fant ei i Sverige som var fantastisk, men hun har ingenting åpent før 2. Halvår 2019 hvis man er heldig. Endret 10. oktober 2018 av mushi Lenke til kommentar
audagauda Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) noen anbefalinger til plasser på Gran Canaria som er trygge og flinke på tatovering? Har tatt alle mine tatoveringer i utland - å med god research går det helt fint! Endret 23. oktober 2018 av audagauda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå