Diamond95 Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 heisann jeg har bestemt meg for å ta en tattoo etterhvert. har hatt lyst på det i noen år nå. det blir et pirat tema, ettersom jeg liker historie og er veldig fascinert av pirattida. men er usikkert på om jeg "kler" en tattoo og hvordan det vil ble seende ut. så spørsmålet mitt er; går det ann å få en "fake" tattoo, som er lik som den jeg skal? bare for å se hvordan det blir Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 uten at jeg har prøvd disse selv så fant jeg masse slike på google http://www.miniinthebox.com/no/andre-tatoveringsklistremerker-non-toxic-moenster-waterproof-nylon-polykarbonat-kulfiber-1-pc-46-47cm-tattoos-sleeves-arm_p3625011.html?currency=NOK&litb_from=paid_adwords_shopping&sku=228_8307&utm_source=google_shopping&utm_medium=cpc&adword_mt=&adword_ct=78291086442&adword_kw=&adword_pos=1o1&adword_pl=&adword_net=g&adword_tar=&adw_src_id=4196617767_313345962_22461589722_pla-81011261451&gclid=Cj0KEQjwzZe8BRDguN3cmOr4_dgBEiQAijjVFu8mXxdzI2sEu7BvdNfyr2CCfh_LHQyaJQVhY8U3gXQaAjvg8P8HAQ http://www.coolstuff.no/Tattoo-Sleeves/1137?gclid=Cj0KEQjwzZe8BRDguN3cmOr4_dgBEiQAijjVFj0ihnb5dPvIRPLR22Eeu12_1vJ1V5r_r4m1-QoHlGMaAqzq8P8HAQ virker som det er litt som nylonstrømer med trykk på Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Slik må jeg skaffe meg! Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) vurdert slike fra ebay, men finner ikke noe med helt det motivet jeg ser etter og kun i svart og skyggelegging for de som lurer så er dette liknende det jeg selv vurderer Endret 13. juli 2016 av Diamond95 Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Igår var det første gang jeg tatoverte meg spontant, jeg må innrømme at det var digg med en uplanlagt tatovering. Jeg har forresten en full sleeve, en i forarm samt en i legg. Denne jeg tok igår er min fjerde Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) Begynt å leke med tanken på å skaffe meg ei ny tattovering (har en fra før). Ønsker da litt innspill. Tenker litt på å tattovere to plankebiter (eller lignende) som er spikret og skrudd sammen. Dette skal liksom symbolisere at jeg ønsker tilknytting, behov for å sette sammen og/eller reparere det! Ønsker ikke gi detaljer på hva jeg mener med det. Kanskje rett og slett noe som er ødelagt, men fikset med spiker og/eller skruer? Jobber itillegg som tømrer (snekker) og føler kanskje dette vil passe meg. Hva synes dere? Har dere noe forslag til hvordan et slikt motiv bør være? Usikker på hvor jeg vil ha den, men tenker egentlig venstre arm. Dette er forøvrig tattoveringa jeg har (klikkbart bilde): Endret 23. juli 2016 av JFM 1 Lenke til kommentar
Appear Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hellooo Har nylig tatt en liten tatovering på håndlettet (3 dager siden) Lurte bare på om jeg trenger å sove med plast rundt armen? Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Hellooo Har nylig tatt en liten tatovering på håndlettet (3 dager siden) Lurte bare på om jeg trenger å sove med plast rundt armen? Nei, plast rundt trenger du bare ha i første natt. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Begge jeg har tatt (hele overarmer om gangen) har jeg kun hatt plast over de første 3-4 timene. Vasker deretter godt og etter det er det ikke noe søl. Smører med Bepanthen og tar på meg en ren t-skjorte som ikke loer som jeg sover i. Vasker og smører morgen, ettermiddag og kveld i tre dager og så er jeg ferdig med det. Dersom du ikke blør/lekker mye bør du heller ikke ha plast rundt lenger enn nødvendig da det forhindrer groprosessen og er en avlegrunn for bakterier. 1 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Har plasten på over natten her også. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 her var det ikke mye liv for tiden Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Denne tråden er døende, dessverre. Lite aktivitet. Jeg sitter selv og tenker på ideer til en sleeve. Det er jo en såpass stor del av kroppen at man bør tenke seg godt om. Hvordan og hvor finner dere inspirasjon? Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Tattooconventions er fin til det. Lenke til kommentar
Rebekka95 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Tattooconventions er fin til det. Enig i den! Men skummelt å dra på slikt. Plutselig blir det spontan-tatovering Endte slik med både meg og samboern i helga Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Tattooconventions er fin til det. Enig i den! Men skummelt å dra på slikt. Plutselig blir det spontan-tatovering Endte slik med både meg og samboern i helga Jo, dama gjorde nøyaktig det samme selv. Bare å klippe bankkortet før man drar Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Var på convention for en måneds tid siden. Plutselig satt jeg der, en tusenlapp fattigere og litt mer blekk rikere! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg tok tre forward helix forrige uke. Poenget er lik avstand mellom hullene. Det er skeivt og ulik avstand. Hvordan er klagemuligheter på dette? Føler hele poenget med piercingen er borte. Tar jeg det ut vil jeg få stygge arr og det andre øret er opptatt. Jeg satt urolig under første piercing (som jeg advarte om på forhånd), men under to og tre satt jeg relativt stille. Hun brukte også fem minutter mellom hull to og tre (det øverste) og jeg mener hun hadde tid nok til å legge merke til at dette ble galt. Er du mulighet til å få igjen pengene? Hva er vanlig? Bildet er av samme øre. 1 Lenke til kommentar
J.D. Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Hva tror dere sånn ca. noe lignende det her (motiv, detaljer) vil koste hos en flink tattovør? Kommer til å be om noe originalt, så noe forarbeid blir det. Middels stor på ribbeina. Omtrent samme størrelse som den avbildet. Prøver å finne ut om jeg kan ta meg råd til det nå, eller om jeg må vente litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå