Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Æh, jeg skal ikke si jeg liker piercinger så godt. Det jeg lurer på; er ikke hele poenget med piercinger å være maks pønker hvor man bruker egen nål og gjør det hjemmelaget? Virker som piercing er nok en gammel tradisjon som har blitt ny og spitzy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æh, jeg skal ikke si jeg liker piercinger så godt. Det jeg lurer på; er ikke hele poenget med piercinger å være maks pønker hvor man bruker egen nål og gjør det hjemmelaget? Virker som piercing er nok en gammel tradisjon som har blitt ny og spitzy.

6674115[/snapback]

ny og spitzy? det vil jeg ikke si.. bare mye mer vanlig blandt flere 'grupper'..

såvidt jeg har skjønt så er det vel ikke alle steder det er helt heldig å forsøke å pierce seg selv med egen nål på badet..

høres kjedelig ut å bomme på en prince albert elns ;)

Lenke til kommentar
Så er vel det et tegn på the spitzy-ness som har evolvert seg hovedsaklig fra ansiktet. Det blir litt som å ta en tatovering som ikke gjør vondt og forsvinner etter 6 måneder.

6675054[/snapback]

Mener du at piercing skal gjøres selv med en skitten nål på badet for at det skal være skikkelig piercing? Skjønner ikke helt hva du prøver å få frem her.

Lenke til kommentar
Du piercet eksen min i dag psilocybe :)

Og jeg var hos deg og bestillte tattoo for ett par dager siden...

En kjedelig "metallica stjerne" oppå armen.

Er det du som skal ta den på meg? 24.august that is...

6672804[/snapback]

Hvorfor vil du ha en tattovering du selv syns er kjedelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...