Mato Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Marte, lekker chest piece! Lenge siden jeg har vært her nå. Har ikke vært aktiv på tatoveringsfronten i det siste. Hva skjer i oslo, er det Element, Lucky7, Hellspawn, 1969 og Attitude studio som er noe å samle på? Er det noen andre ok studioer? er ikke mye aktivitet her for tiden generent Lenke til kommentar
lordoftheflies Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Noen som har tatt helix i Oslo og vil anbefale plass? Har en fra før, men vil ha en til Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Noen som har forslag til (evt lyst å tegne) ei tatovering som inneholder tallene; 69.782 20.715 Ønsker at tallene skal være "usynlig" eller vanskelig å oppdage, dersom man ikke vet at de er i tatoveringa. Usikker på hvordan jeg ønsker at den skal se ut. Kanskje man kan gjemme tallene i noen spennende ord? Eller i et motiv av noe? Trenger forslag her. Dersom det betyr noe forbinder jeg tallene med: familie/trygghet/frihet/hjem Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 anbefaler og bare kontakte en tattovør og høre med de angående dette , de fleste tengner motiv på oppdrag , somregel for en sum av noe slag eller at du bokker time hos de sånn at de vet de tjener penger på arbeidet , men vil tippe de trenger litt mere og gå på enn bare noe tall , om du finner bilder av ting du liker så bruker dette funke bra . Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) JFM: Hvor stor tatovering skal du ha? Har du en spesiell stil du vil liker eller har du sett en kul tatovering som du liker stilen på? Farger? Black n grey? Endret 15. november 2015 av bjornmagnus Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Skal ha full sleeve over hele armen og over til brystet, vil ha noe som passer sammen med den jeg allerede har. Her er ett bildet: Noen anbefalinger? 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Skjærsilden oppover med mange ulykkelige sjeler og deres skjebne? Hadde vært kult og passende. 4 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Wow takk! Fundert på dette lenge og du kommer med svar med engang. takk! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Bare hyggelig. Hvem var det som gjorde den du har på armen? Liker skyggelegginga, og dermed er jeg inne på sporet om noe nytt på denne kroppen også. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Artisten er Charlie Dobrev (bulgarisk) Tok denne i dramme på leading light. Her er en link: http://www.leading-light.no/drammen/no/tattoo/charlie Om du søker opp på navnet på facebook så ser du en del flere bilder av arbeidet han har gjort Edit: bildene på hjemmesiden er relativt gamle. Så bedre og gå på Facebooken hans Endret 20. november 2015 av Grievdus 2 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 som lovet , bilde etter healing . 3 Lenke til kommentar
GeTsOmE! Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Et spørsmål til dere som har peiling. Er det normalt at leggen skal hovne opp så mye? Rimelig sikker på at den ikke gjorde det når jeg tok den forje på andre leggen. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 kan ikke snakke for leggen, men underarmen min så ut som skipperen sine i 3-4 dager etterpå. Type 1.5 ganger normal størrelse, albuen min var bare en stor klump 1 Lenke til kommentar
GeTsOmE! Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 kan ikke snakke for leggen, men underarmen min så ut som skipperen sine i 3-4 dager etterpå. Type 1.5 ganger normal størrelse, albuen min var bare en stor klump Ok, godt å høre. de andre jeg har tatt har ikke hovnet opp, så ble litt nervøs. Takk for beroende ord Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 om det begynner og gjøre vondt eller du får puss gå til legen Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Vondt og hoven skal det vare rundt 1-4 dager, etter det tror jeg ikke at det er normalt. Jeg tok tatoveringen min i underarmen på mandag, hoven ga seg igår. Fortsatt øm, men ellers mindre hoven. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Tenkte å ta denne som chestpiece. Spurte en kompis hvor mange timer, og kostnad på den. Han mente den ville koste et sted mellom 10-20k, og ville ta 30(!) timer å gjøre ferdig! Er det noen som kan bekrefte eventuelt avkrefte dette? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Med farger? SÅ tror jeg fort den koste mer og eventuelt ta mere timer. Kommer ann på hvem du tar den hos og hva de tar til pris Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 jeg brukte vell rundt 14 timer på overarmen , en stor chest med mye detaljer blir fort mage timer , og jeg ville fort regnet 700-1000 kr timen , kommer ann på studioet og hvor poppulær(flink) artisten er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå