Marte Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Skal starte på chestpiecen min hos Isis Mayan imorgen. Heia heia D: 2 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Skal starte på chestpiecen min hos Isis Mayan imorgen. Heia heia D: Naijs . Hva er motivet ? Lenke til kommentar
emmsor Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Sikkert blitt spurt om tidligere, men er det noen som vet om noen gode tatovører i Oslo området? Ønsker å ta en mandala tatovering med en personlig vri! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Tok min første tatovering i går Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Holder på med cover-up hos Leila (Black Cat Ink), neste session 30. oktober.Gleder meg til det gamle blir noe mindre synlig Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 var og hadde 4 timer forige torsdag , fikk gjort ferdig alle linjene , på insiden av armen og begynt og fylle på utsiden . 2 Lenke til kommentar
Marte Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Skal starte på chestpiecen min hos Isis Mayan imorgen. Heia heia D: Naijs . Hva er motivet ? Kan gjøre bedre enn en skriftlig forklaring, her er et bilde! Skal tilbake 7. november for å farge litt :-D 2 Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Kan gjøre bedre enn en skriftlig forklaring, her er et bilde! Skal tilbake 7. november for å farge litt :-D Wow! Den var flott! Lenke til kommentar
EKrey Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hei! Noen her med septum-piercing? Tok min sist torsdag og skal tilbake imorgen for å sjekke den, da det virker som om hullet er noe lengre ned på venstre side enn høyre. Det irriterer vettet av meg! Noen som har rettet opp slikt før? Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 noen som kan anbefale et bra tattoo studio på østlandet? skal ha tattoo fra håndleddet og hopp til albuen, over- og underarmen. er contrast tattoo i sandefjord bra? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Ville tatt turen til Oslo. Mye bra der. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kommer an på hva du skal ha. Når det kommer til realistiske arbeid/arbeid ut i fra bilder så er Electric Linda på Attitude Studio min favoritt. Sett mye av arbeidet hennes, og hun er utrolig dyktig. Holder til midt i Oslo sentrum. 1 Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 er snakk om pirat- tema. ikke helt bestemt meg for hva. men i hvertfall innenfor den kategorien. Ville tatt turen til Oslo. Mye bra der. kan du navnet på noen studioer? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hvilken stil tenker du? Svart hvitt eller farger? Element, Lucky7, Hellspawn, 1969. Alle får god kritikk, men litt avhengig av stil. Sjekk for eksempel Gunnar V på Element. Lenke til kommentar
s0nge Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Mine 2 siste Inspirert av diktet nevermore av Edgar Allan Poe Velociraptor 2 Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hvilken stil tenker du? Svart hvitt eller farger? Element, Lucky7, Hellspawn, 1969. Alle får god kritikk, men litt avhengig av stil. Sjekk for eksempel Gunnar V på Element. tenker svart hvitt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 5 timer med tatto i dag , slutten var rimelig kjip , innsiden av armen var verste plassen og ta , men ferding nå , så får jeg se om det blir mere nedover armen på nyåret om det er penger tilovers .skal komme med bilder sikklige bilder når det har grodd .totalt tok det 14 timer og gjøre denne ferdig . 2 Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Marte, lekker chest piece! Lenge siden jeg har vært her nå. Har ikke vært aktiv på tatoveringsfronten i det siste. Hva skjer i oslo, er det Element, Lucky7, Hellspawn, 1969 og Attitude studio som er noe å samle på? Er det noen andre ok studioer? Endret 31. oktober 2015 av bjornmagnus Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Lenge siden jeg har vært her nå. Har ikke vært aktiv på tatoveringsfronten i det siste. Hva skjer i oslo, er det Element, Lucky7, Hellspawn, 1969 og Attitude studio som er noe å samle på? Er det noen andre ok studioer? Du har Element, Timeless og Attitude som er sykt bra! Det er de tre som jeg har vært innom i det siste. Vet ikke med de andre studioene, har ingen erfaring så jeg vil ikke uttale noe om disse stedene. Endret 31. oktober 2015 av Fox Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ok, noen som har noe formening om hvilke som er midtskjitet og hva er helt low? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå