Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenk deg hvor mange prosent det er som ser slik ut av alle du skal tattovere, i motsetning til hvor mange stygge du skal se på.

6653003[/snapback]

 

oh yes, tenk f.eks visst det kjem den enkle nasty dama,og skal ha piercing i klit. huff..eller en fyr i sin "willie"

6653099[/snapback]

 

Altså... tatoo og piercingfolka får jo ett ganske profesjonelt forhold til det.

 

Jeg hadde det utrolig gøy sist jeg tok piercing. Han fyren sto og målte og tegna, målte og tegna, og brukte veeeldig lang tid. Jeg vet jo at det er fordi de må være nøye for å få det beint og slikt, men jeg henvendte meg til venninna mi, så sa jeg :

 

åååååh, jeg synes han bruker litt lang tid nå, hø-hø - hø

 

Men det er jo ikke slik at man får stå av å drive å måle puppene til ei jente. Det er jo rent profesjonelt. Jobb. De ser slikt hver dag. Jeg hadde f.eks aldri dratt på besøk til deg, tatt av meg bh'en og spurt om du ikke kunne være så grei å klipe meg litt i brystvortene

Lenke til kommentar
Altså... tatoo og piercingfolka får jo ett ganske profesjonelt forhold til det.

 

Jeg hadde det utrolig gøy sist jeg tok piercing. Han fyren sto og målte og tegna, målte og tegna, og brukte veeeldig lang tid. Jeg vet jo at det er fordi de må være nøye for å få det beint og slikt, men jeg henvendte meg til venninna mi, så sa jeg :

 

åååååh, jeg synes han bruker litt lang tid nå, hø-hø - hø

 

Men det er jo ikke slik at man får stå av å drive å måle puppene til ei jente. Det er jo rent profesjonelt. Jobb. De ser slikt hver dag. Jeg hadde f.eks aldri dratt på besøk til deg, tatt av meg bh'en og spurt om du ikke kunne være så grei å klipe meg litt i brystvortene

6653812[/snapback]

Åjoda, det hadde du :hmm::innocent:

Lenke til kommentar

Heia. Min første post i denne tråden gitt.

 

Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en tatovering. Vil helst ha en liten diskrè en. Den skal ikke være macho. Den skal være fin og/eller kul! Ingen som har noen gode sider som jeg kan surfe litt på for å finne noen bilder? Skulle helst hatt noe som passet foran på "skulderputen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...