Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

forslag til hvordan enn skal bygge ut en slik tatovering til en sleeve?

Hvilken stil vil passe sammen denne?

Synes du bør bygge ut med noe litt mystisk eller dystert. Kanskje noen bygninger i bakgrunnen eller noe motorsykkel, revolver osv i den stilen vil pass inn? Men ja, finn heller flrer motiver du liker og prøv sett dem sammen til en sleeve ved å skyggelegge litt imellom hvert bilde/motiv. Kommer nok ganske fet det og ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-282268-0-74960100-1414705196_thumb.jpg MIn første Tattoo og starten på en legsleeve.
Planen videre er to øyne under og et fjes bak kneskåla i gropa der.

Den ser kanskje ikke så wow, eller clean ut, men den er bra og sitter perfect uansett hvilken vinkel kneet sitter i. Brukte mye tid på å streke opp og få alt det bra så ble utrolig fornøyd med resultatet :)

+ bildet er ikke tatt rett forfra, men litt fra siden, så midten ser litt vridd ut, men er egentlig ikke det, men senter er selvfølgelig i forhold til kneskåla så det blir aldri like langt fra alle sider. Da blir det bare unaturlig.

Endret av Chocolate-Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den ser kanskje ikke så wow, eller clean ut, men den er bra og sitter perfect uansett hvilken vinkel kneet sitter i. Brukte mye tid på å streke opp og få alt det bra så ble utrolig fornøyd med resultatet :)

 

Au au, og så starter du på kneskåla da! Haha, creds til deg :)

Et utrolig vanskelig område, så det er jo kjempebra dere brukte god tid på å teste ut vinklene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! Har en liten tatovering ved siden av håndleddet, nedenfor lillefingeren som jeg tok i januar. Er det normalt at den skal kjennes når jeg tar på den? Har en tatovering fra før, og den er helt inn i huden og kjennes ikke. Når jeg studerer den ser jeg at det ser ut som at blekket har flytt litt utover, er på en måte litt grått i kantene. Er vel ikke så mye å gjøre med dette, men burde jeg klage eller er det normalt? Tok den på en legit tatoveringssjappe i Oslo...

 

Har det samme på min tatovering. Tatt 1 August. Regner med det går seg til over tid hvis ikke så spørr jeg bare tatovøren min når jeg skal tilbake i Februar :-)

Har dog ikke det problemet med blekket og at det virker litt grått i kantine. Merker det bare på de plassene hvor det er lagt inn betydelig mer ink enn resten av tatoveringen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...