Chocolate-Monster Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 forslag til hvordan enn skal bygge ut en slik tatovering til en sleeve? Hvilken stil vil passe sammen denne? Synes du bør bygge ut med noe litt mystisk eller dystert. Kanskje noen bygninger i bakgrunnen eller noe motorsykkel, revolver osv i den stilen vil pass inn? Men ja, finn heller flrer motiver du liker og prøv sett dem sammen til en sleeve ved å skyggelegge litt imellom hvert bilde/motiv. Kommer nok ganske fet det og Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) MIn første Tattoo og starten på en legsleeve.Planen videre er to øyne under og et fjes bak kneskåla i gropa der.Den ser kanskje ikke så wow, eller clean ut, men den er bra og sitter perfect uansett hvilken vinkel kneet sitter i. Brukte mye tid på å streke opp og få alt det bra så ble utrolig fornøyd med resultatet + bildet er ikke tatt rett forfra, men litt fra siden, så midten ser litt vridd ut, men er egentlig ikke det, men senter er selvfølgelig i forhold til kneskåla så det blir aldri like langt fra alle sider. Da blir det bare unaturlig. Endret 30. oktober 2014 av Chocolate-Monster 1 Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Den ser kanskje ikke så wow, eller clean ut, men den er bra og sitter perfect uansett hvilken vinkel kneet sitter i. Brukte mye tid på å streke opp og få alt det bra så ble utrolig fornøyd med resultatet Au au, og så starter du på kneskåla da! Haha, creds til deg Et utrolig vanskelig område, så det er jo kjempebra dere brukte god tid på å teste ut vinklene. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har lyst å bygge ut halfsleeven til en full sleeve, men jeg vet ikke hva jeg skal bygge ut med, altså hva som kan passe å bygge ut med. Livet er hardt... Gjør som b|real, meg og sikkert flere andre og bruk avataren din. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Haha faen. Faktisk en god idé. Tenkte å bygge ut med en ugle, men pingvin funker jo fett og Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hei! Har en liten tatovering ved siden av håndleddet, nedenfor lillefingeren som jeg tok i januar. Er det normalt at den skal kjennes når jeg tar på den? Har en tatovering fra før, og den er helt inn i huden og kjennes ikke. Når jeg studerer den ser jeg at det ser ut som at blekket har flytt litt utover, er på en måte litt grått i kantene. Er vel ikke så mye å gjøre med dette, men burde jeg klage eller er det normalt? Tok den på en legit tatoveringssjappe i Oslo... Har det samme på min tatovering. Tatt 1 August. Regner med det går seg til over tid hvis ikke så spørr jeg bare tatovøren min når jeg skal tilbake i Februar :-) Har dog ikke det problemet med blekket og at det virker litt grått i kantine. Merker det bare på de plassene hvor det er lagt inn betydelig mer ink enn resten av tatoveringen. Lenke til kommentar
guy20 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hva tror dere om Bio-Oil? - Har hørt at den skal holde tatoveringer veldig fine lenger enn de som ikke bruker http://www.vita.no/merker/bio-oil Smør inn tatoveringene hver tredje natt for å ikke overdrive og for å la huden puste! - Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er vel like greit å bruke samme krem som når du tok tattoveringen, istedenfor det der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hvor kan jeg finne ut hva forskjellige tattoveringer betyr i fengsler? Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Hvor kan jeg finne ut hva forskjellige tattoveringer betyr i fengsler? Prøv ALLER øverste treff på google? (Prison tattoo field guide) http://lmgtfy.com/?q=prison+tattoos Endret 13. november 2014 av toth Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Gikk igjennom den gitt, ingen av de matcher det jeg tenker på, måtte grave langt ned i norrøn historie. Endret 16. november 2014 av Bundy Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Gikk igjennom den gitt, ingen av de matcher det jeg tenker på, måtte grave langt ned i norrøn historie. Nå ble jeg nysgjerrig, hva er du ute etter? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Husker ikke om jeg har delt bilde av ryggen etter at den ble ferdig, menneh. Har ingen etter at den er grodd, faktisk. Det bildet er fra rett etter at jeg reiste meg fra stolen, så er god og sår overalt. 3 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 En stund siden jeg tok den nå. hva syns folket? 6 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Når pierceren sier han tok en stor helix på deg, hvor mange mm er det da? 1,2 kanskje?(Btw kan ikke spørre eller ringe pga tok det i ferien) Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 1.2 er jo lite. 1.6 er vel normen så blir vel 3+? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) *gone* Endret 8. desember 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 En stund siden jeg tok den nå. hva syns folket? Ser bra ut! Er forresten tatoveringen helt fersk på det bilde eller er det når den er ferdig healed? Lenke til kommentar
guy20 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 En stund siden jeg tok den nå. hva syns folket? Ser bra ut! Er forresten tatoveringen helt fersk på det bilde eller er det når den er ferdig healed? Du kan lett se den er fresh! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Tattovøren min har jo selvfølgelig tatt juleferie så å kjøpe tatovering i julegave til meg selv fikk jo i dass. Får heller ta piercingen nå da og så heller ta tatovering etter jul Endret 18. desember 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå