Bruker-343442 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg personlig er ikke så fan av portretter eller navn. Så jeg ville valgt noe symbolsk i stedenfor. Mye mer orginalt og du kan være kreativ og gjøre den spesiell og helt egen. En venninne har en badeand pga lillebror, en rosa sau for søsteren. Alt er internt og det gjør alt så mye kulere. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Enig i det og. Lettere å slippe å måtte forklare hvem det er osv når folk ser det også.Om man tar noe symbolsk så ser folk det for hva de ser, og ikke hva det egentlig betyr. Prøver å tenke på noe relevant. En ting som kan symbolisere det, eller en kombinasjon av to ting. Lenke til kommentar
12345abc Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 noen som vet om sikre og billige sider hvor de selger smykker til piercinger? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Om to uker sitter jeg og gjør ferdig halfsleeven. Gleder meg! 3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Om to uker sitter jeg og gjør ferdig halfsleeven. Gleder meg! Bilder når du er ferdig! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Tenker litt på å finne fram en del elementer jeg vil ha med i en sleeve, og så få en tatovør sin mening om hva som passer/ikke passer, og hvordan de vil sette det sammen. Å gjøre dette med 2-3 av tatovørene jeg vurdere å ta hos, og så se hva som er best. Noen som har erfaringer med dette? Tar alle penger for å tegne skisser av en tattoo, og hvor mye tror dere? Tenker litt for å se hvilken stil de har og hvor bra de er til det jeg tenker å ta. Om jeg må betale 500 spenn hver for at de skal tegne noe så er det ikke noe problem. Er verdt å bruke et par tusen for å få tattoveringen best mulig føler jeg da. Så noen som gjorde noe lignende på et norsk tv-program. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 De fleste har en fast pris på skissen. Den er som regel på rundt 1000kr og de tegner så likt som mulig i forhold til beskrivelsene dine. Noen tegner bare på papir og så prøve tilpasse det til huden/kroppen din, mens andere tegner og legger inn på PC og så printer det ut og bruker det som mal for tattooveringen.Men må vel ut med ihvertfall 1000kr for skisse tenker jeg. Om du skal ha sleeve blir det nok ikke bare 1000kr heller :b Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Tror de fleste tar 500 eller noe sånn for å tegne. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Tror de fleste tar 500 eller noe sånn for å tegne. ? Alle jeg har sjekka her på sørlandet har rundt 1000kr som fastpris. Men kanskje det varierer litt rundt forbi i landet eller jeg bare gikk til de mest kjente som sikkert har en litt høyre pris. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hm. Får sjekke litt på prisene. Sett litt på verkene til en del i Norge. Ut av de i Oslo så frister det hos enten Electric Linda/Attitude Studio eller på Lucky 7. I Tromsø (er der ofte) så har man Phil/Arctic Tattoo eller Max MacAndrews/Underdawg. Sparer litt penger mens jeg planlegger sleeven. Håper å få begynt i starten av 2015. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Tror de fleste tar 500 eller noe sånn for å tegne. ? Alle jeg har sjekka her på sørlandet har rundt 1000kr som fastpris. Men kanskje det varierer litt rundt forbi i landet eller jeg bare gikk til de mest kjente som sikkert har en litt høyre pris. Kan være anderledes eller at jeg tar feil. Fikk bare høre at jeg var heldig som sparte 500 på tegning når jeg gikk til ha jeg gikk til. Men det kan ha vært synsing Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Da er jeg på Lucky 7 og klar til å gjøre ferdig half sleeven. Bilder kommer 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Merkelig opplevelse. Det begynte å svartne for meg i stolen, helt i starten. Sa selvfølgelig fra og tok en femminutter og masse vann. Ble ferdig da. Tar bilder så fort plasten er av Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Fortsatt i plastikk, men det går vel bra. Bilder før og etter dagens session. 2 Lenke til kommentar
guy20 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Fortsatt i plastikk, men det går vel bra. Bilder før og etter dagens session. cool. Hvordan etterbehandler du den heretter? Hvilken krem bruker du? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Fortsatt i plastikk, men det går vel bra. Bilder før og etter dagens session. Fresh og stilig! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Takk takk. Skal ta av plasten nå straks, så da får jeg ta noen nye bilder. Jeg følger etterbehandlingen som Lucky 7 anbefaler. Av med plast etter 4-ish timer. Vaske med vann og ren grønnsåpe og skylde godt. Vaske mye med vann det første døgnet og begynne å smøre etter 24 timer med Bepanthen. 2-3 ganger om dagen med tynne(!) lag krem til den har grodd Lenke til kommentar
guy20 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Takk takk. Skal ta av plasten nå straks, så da får jeg ta noen nye bilder. Jeg følger etterbehandlingen som Lucky 7 anbefaler. Av med plast etter 4-ish timer. Vaske med vann og ren grønnsåpe og skylde godt. Vaske mye med vann det første døgnet og begynne å smøre etter 24 timer med Bepanthen. 2-3 ganger om dagen med tynne(!) lag krem til den har grodd Jøss. aldri hørt om. Fungerer vel? siden Lucky 7 anbefaler. Så du går 24 timer uten å smøre med bepanthen og må da skylde/vaske regelmessig det første døgnet. Hva gjør du iløpet av natten ? Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Noen her som har nipple-piercing? Har hørt så mye forskjellig om det. Mister man følelsen i nippelen? Vil man alltid ha stive nipler?(haha) Kommer det til å se helt mishandlet ut når man en gang tar ut piercingen? Er den generelle oppfatningen at det er dritharry? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå