Fjellrapp Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hun ser absolutt ut til å kunne sine saker, det er bare det at jeg er opptatt av å finne fargene og stilen og bilde i linken jeg viser til. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Tja. Hvis det er et forholdsvis stort studio med flere tatovører kan du gå innom og vise bildet. Så kan du høre med de hvem som er best egna på studioet. Det var det jeg gjorde Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Skal sende henne en mail på mandag å se hva hun tenker, jeg må uansett ha en god del hjelp til å designe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hva tenker folk om farger på en arm og svart/hvitt på den andre? Ser det rart ut? Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hva tenker folk om farger på en arm og svart/hvitt på den andre? Ser det rart ut? ¨Nei det ser ikke rart ut, og ja det ser rart ut¨ tror jeg er inne på hva folk tenker om det.. Det kommer helt ann på hvem som ser og hvordan det ser ut Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jepp. Det er sant. Jeg har litt lyst på en b/w sleeve på den andre armen. Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har svært lite peiling, men jeg vil tro det fort vil se litt rart ut? Lenke til kommentar
guy20 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 vil da ikke se rart ut det !!! Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har selv farger på ene sleeven min, og har så langt bare svart på den andre armen, bekymrer meg ikke for at det skulle se rart ut om jeg ikke får farge der etterhvert Det kan godt være fint med tatoveringer som matcher på hele kroppen, men det kan og være kjedelig. Vet ikke hva man legger i rart i forhold til denne problemstillingen, men rart kan også fort være positivt Ta det du har lyst på er min mening (eksempel:) 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg syns ikke det er rart, nei. Kom til å tenke på at jeg ikke har sett noen med det. Googla litt og fant ut at mange der ute på nettet sa NEI med store bokstaver.. Jeg har holdninga at jeg tar det jeg vil uansett. Problemet nå er å finne ut hva man vil ha... Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er det noen som har tatt en full sleeve med farger? Veldig spent på hva jeg må ut med av penger. Lenke til kommentar
guy20 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er det noen som har tatt en full sleeve med farger? Veldig spent på hva jeg må ut med av penger. i hvertfall 20 tusen om ikke mer, det kommer an på. Lenke til kommentar
guy20 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er det noen som har tatt en full sleeve med farger? Veldig spent på hva jeg må ut med av penger. i hvertfall 20 tusen om ikke mer, det kommer an på. har en full sleeve i svart/hvit, kostet meg 24 lapper Lenke til kommentar
T Å Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Litt rart spørsmål, i know.. men jeg er ofte svett på føttene, ca fra ankelen og ned. Og jeg har veldig lyst på en tatovering på ankelen, men problemet er at jeg sikkert kommer til å være svett. Går det an å tatovere på svett hud? Og hva med etterpå, det står at man skal unngå svette etter å ha tatt tatoveringa... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har halv sleeve på underarm. Har gitt 10000 foreløpig. Blir en 2-3-4 tusen til i oktober for å ferdigstille. Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Var noe sånt jeg har skjønt det blir, 20-30 lapper, spørs om jeg ikke må starte med halv sleeve og fullføre litt senere. Lenke til kommentar
guy20 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ja, begynm med half-sleeve. Akkurat det samme jeg gjorde. Begynte med underarmen. Det tar jo litt tid. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er det noen som har tatt en full sleeve med farger? Veldig spent på hva jeg må ut med av penger. Tok halv half-halfsleeve. Jeg betalte 6.5k og satt i litt over seks timer. (ikke i norge) Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Da er jeg litt spent på hvordan den ser ut. Half sleeve på en sesjon på seks timer? Skeptisk. Hvor tok du den, og hvilken artist? Lenke til kommentar
Brysjj Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Noen som har erfaring med tattoo studio i Tromsø? evt. si hva de vet om pris på en sleeve? skal selv ta en sleeve nå i starten av november, har satt av 20 tusen, vet noen hvor mye jeg kan få dekt for dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå