guy20 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Takker for svar. Jeg bruker bepanthen og tatoveringen har enda ikke vært tørr. Smører 2-3 ganger pr dag og den er hele tiden fuktig og jeg smører tynt. I dag har jeg kun smurt en gang pga da jeg i dag tidlig skulle vaske etter jeg sto opp ble jeg engstelig. Som sagt,jeg tok parfymefri såpe og lunket vann på fingrene og begynte å vaske veeeldig lett som jeg har gjort i 4 dager nå,(tatoveringen er på underarmen). Selv om jeg vasker veldig lett,var det en del som løsner og vaskes bort. Jeg stoppet derfor vaskingen og smurte heller. Jeg har ikke blødd en eneste gang siden jeg tok den og har heller ikke hatt noen kløe eller smerter. Den ser ren og pen ut. Men blir bekymret når bare en lett vask skal vaske bort store hudflak med farge men dette er kanskje noe som allerede er klart for å falle av uansett? Skal prøve med en vask i kveld men hadde helst unngått. . Flakene er tynne og har litt samme farge som tatoveringen. No worries! Det er som det skal være. Du må vaske den hvert fall morgen og kveld normalt at hud detter av da bare ikke gni det av eller riv det av blir bra, og en tatovering blir aldri 100% perfekt. Jeg har full sleve og fler, ikke akkurat 100% sterk farge, linjer osv. Er det ille så får du gratis touch-up som regel. Bytt over til hvit, uparfymert-lotion og smør minst 4 ganger daglig heretter. Og vask morgen og kveld. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Takker for svar. Jeg bruker bepanthen og tatoveringen har enda ikke vært tørr. Smører 2-3 ganger pr dag og den er hele tiden fuktig og jeg smører tynt. I dag har jeg kun smurt en gang pga da jeg i dag tidlig skulle vaske etter jeg sto opp ble jeg engstelig. Som sagt,jeg tok parfymefri såpe og lunket vann på fingrene og begynte å vaske veeeldig lett som jeg har gjort i 4 dager nå,(tatoveringen er på underarmen). Selv om jeg vasker veldig lett,var det en del som løsner og vaskes bort. Jeg stoppet derfor vaskingen og smurte heller. Jeg har ikke blødd en eneste gang siden jeg tok den og har heller ikke hatt noen kløe eller smerter. Den ser ren og pen ut. Men blir bekymret når bare en lett vask skal vaske bort store hudflak med farge men dette er kanskje noe som allerede er klart for å falle av uansett? Skal prøve med en vask i kveld men hadde helst unngått. . Flakene er tynne og har litt samme farge som tatoveringen. No worries! Det er som det skal være. Du må vaske den hvert fall morgen og kveld normalt at hud detter av da bare ikke gni det av eller riv det av blir bra, og en tatovering blir aldri 100% perfekt. Jeg har full sleve og fler, ikke akkurat 100% sterk farge, linjer osv. Er det ille så får du gratis touch-up som regel. Bytt over til hvit, uparfymert-lotion og smør minst 4 ganger daglig heretter. Og vask morgen og kveld. Minst 4 ganger? Da blir det vel i tykkeste laget..? Lenke til kommentar
guy20 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Takker for svar. Jeg bruker bepanthen og tatoveringen har enda ikke vært tørr. Smører 2-3 ganger pr dag og den er hele tiden fuktig og jeg smører tynt. I dag har jeg kun smurt en gang pga da jeg i dag tidlig skulle vaske etter jeg sto opp ble jeg engstelig. Som sagt,jeg tok parfymefri såpe og lunket vann på fingrene og begynte å vaske veeeldig lett som jeg har gjort i 4 dager nå,(tatoveringen er på underarmen). Selv om jeg vasker veldig lett,var det en del som løsner og vaskes bort. Jeg stoppet derfor vaskingen og smurte heller. Jeg har ikke blødd en eneste gang siden jeg tok den og har heller ikke hatt noen kløe eller smerter. Den ser ren og pen ut. Men blir bekymret når bare en lett vask skal vaske bort store hudflak med farge men dette er kanskje noe som allerede er klart for å falle av uansett? Skal prøve med en vask i kveld men hadde helst unngått. . Flakene er tynne og har litt samme farge som tatoveringen. No worries! Det er som det skal være. Du må vaske den hvert fall morgen og kveld normalt at hud detter av da bare ikke gni det av eller riv det av blir bra, og en tatovering blir aldri 100% perfekt. Jeg har full sleve og fler, ikke akkurat 100% sterk farge, linjer osv. Er det ille så får du gratis touch-up som regel. Bytt over til hvit, uparfymert-lotion og smør minst 4 ganger daglig heretter. Og vask morgen og kveld. Minst 4 ganger? Da blir det vel i tykkeste laget..? Nei, det vil jeg ikke tro. Det er egentlig lurt å vaske hver gang før du smører Da gror den mye fortere Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Selv vaska jeg to ganger om dagen(morgen og kveld), samt smørte tre ganger daglig med et veldig tynt lag med bepanthen i 10 dager - perfekt resultat. Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hei! Har en liten tatovering ved siden av håndleddet, nedenfor lillefingeren som jeg tok i januar. Er det normalt at den skal kjennes når jeg tar på den? Har en tatovering fra før, og den er helt inn i huden og kjennes ikke. Når jeg studerer den ser jeg at det ser ut som at blekket har flytt litt utover, er på en måte litt grått i kantene. Er vel ikke så mye å gjøre med dette, men burde jeg klage eller er det normalt? Tok den på en legit tatoveringssjappe i Oslo... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Kan man bruke de peircingene og øreringene som man har i øreflippen og sette dem inn på toppen av øret og helix området? Eller blir stengene da for små eller noe så man må kjøpe noen som er beregna for det området?Har fortsatt i de legestengene, men ville bytte dem ut med ringer nå snart. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Byttet piercing i dag. Til den nette summen av 540.. Faen meg nesten likte dyrt som det kostet å ta den (600) 1 Lenke til kommentar
G84 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Noen som har erfaringer med studio instinct i Stavanger? Portfolioen på Facebook ser meget bra ut, spesielt Emil som også fikk 2.plass i kategorien "black & grey" under tattoo convention nylig... Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Noe spesiellt man må tenke på om man vil ta coverup med massivt svart (blacked out) ? Er det noen i Norge som er ekstra dreven på dette eller er det noe "alle" fikser? Evt er det like greit å gjøre det i utlandet pågrunn av pris? Tenker å fylle litt over halve underarmen Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Alle er vi forskjellige.. (video) https://www.facebook.com/photo.php?v=798241563554177 Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 http://www.tattoo-models.net/wp-content/uploads/2013/09/sleeve-tattoo-13.jpg Er det noen i Oslo området som klarer å lage gode tatoveringer ala dette? Liker veldig godt denne stilen. Hvor mye ca ca ca vil en sånn koste hos en relativt dyktig tatovør? Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Sjekk ut Jimmy Duvall Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Ikke værst, men virker å ha en mørkere stil enn på bildet jeg viste. Jeg liker at det er lyse farger og at tatoveringen er litt leken, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Du kan jo alltids sjekke ut Morten på Lucky 7. Kanskje han er noe for deg? Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Ser at han er fjernet link på her: http://www.lucky7tattoos.no/side1.html Er det noen som vet hva stilen på tatoveringen jeg linket til heter? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Det ligger masse av Morten på Facebook-pagen til Lucky 7. Uten at jeg er ekspert syns jeg det ser litt new school ut i stilen - med de klare fargene og linjene. Mulig jeg er på jordet, da. Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Nærmeste jeg har kommet er newschool ja Jeg liker virkelig godt denne stilen, å da jeg er nå straks 25 vintre gammel tenker jeg at min smak ikke vil forandre seg drastisk med det første. Dette blir min første tatovering, men jeg vil ha en full sleeve, har tenkt på det i endel år nå å gidder ikke surre lenger. Men dette er den stilen jeg liker, i type farge og stil, ikoner og mening vil være annerledes. Jeg har sett på litt lignende, men de blir fort bare litt mørkere så liker jeg det ikke i det hele tatt, det må være "akkurat sånn" Endret 30. august 2014 av Fjellrapp Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Beste sted i Tromsø/Narvik å få seg tatto? Har hatt det bildet i årevis, (stencil) og er rimelig sikker på at jeg vil ha den. Skal dekke over et arr fra et skytevåpen(9mm) http://www.stencilrevolution.com/photopost/2012/11/wolf-stencil.jpg Denne. Endret 30. august 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg lurer på om ikke Kathrine på lucky 7 kunne vært riktig for meg mtp tatoveringen jeg linket til lenger opp. Noen som har erfaringer eller hørt noe om henne? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Kathrine er det trygt å satse pengene sine på. Hun har vært stabilt dyktig helt fra hun var lærling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå