Petter Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Da er jeg ferdig 7 timer en sitting med 15 min pause til sammen vondt JA, uutholdelig nei 2 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hvilken tatovør/studio har du vært hos? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 hvordan i alle dager klarer man å bruk 7 timer på det der? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Dobbel outline tok lang tid og den er ganske stor tipper rundt 40cm ( jeg er litt over 190) fylling tok også litt lang tid Hvilken tatovør/studio har du vært hos? symbolic ink Tatt av Tor-Øyvind han er lærling der Endret 20. desember 2013 av Petter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Dobbel outline tok lang tid og den er ganske stor tipper rundt 40cm ( jeg er litt over 190) fylling tok også litt lang tid symbolic ink Tatt av Tor-Øyvind han er lærling der det forklarer litt, de pleier ikke å være så kjappe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Ja han tok det nøye og forsiktig så, vil heller at han gjør det så nøye enn å stresse og at resultatet ikke blir bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 selvfølgelig! Lenke til kommentar
Iseliin Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Noen som har erfaringer med Blue Arms Tattoo i Oslo? Prøver å komme i kontakt med Morten via e-post, men får ikke svar.. Like greit å dra ned dit en tur? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Er som oftest greiest å ta turen innom, ja. Eventuelt ringe. Har erfaring (ikke fra Blue Arms) med at mail tar tid (rettelse: aldri blir svart på). Lenke til kommentar
Iseliin Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Har lett etter tlf, men har ikke funnet. Så blir nok å ta turen ned dit. Viktige ting jeg burde huske å ha med? Har funnet bilder jeg skal printe ut og vise, men er det noe mer? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hvis det er en skisse eller en ide du vil legge frem, og se om han kan gjøre noe kult ut av, så holder det vel å ta med tegningene. Om du skal i stolen ville jeg tatt med noe å spise. Frukt, brus, sjokolade og andre ting som gir rask energi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Noen som har erfaringer med Blue Arms Tattoo i Oslo? Prøver å komme i kontakt med Morten via e-post, men får ikke svar.. Like greit å dra ned dit en tur?Spørs hvor du bor. Jeg reiste 4 timer for å besøke dem under åpningstimene dems (bekreftet på mail) og ventet hele dagen i oslo før jeg reiste hjem igjen. Var ingen som åpnet og ingen som var å se gjennom vinduene. Er det langt, ville jeg ventet på svar på mailen. Det tok 2-3 uker å få svar på første mail. Lenke til kommentar
Iseliin Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Spørs hvor du bor. Jeg reiste 4 timer for å besøke dem under åpningstimene dems (bekreftet på mail) og ventet hele dagen i oslo før jeg reiste hjem igjen. Var ingen som åpnet og ingen som var å se gjennom vinduene. Er det langt, ville jeg ventet på svar på mailen. Det tok 2-3 uker å få svar på første mail. Bor ca. 1time 30min unna, så tror jeg venter på svar på mail. Fikk du tatovert deg der til slutt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg skulle dit for å se på de andre tattovørene i håp om å finne en som hadde min stil. Den fant jeg ikke der, så jeg fant en annen en. (Gunnar V, Bilde ligger et par sider tilbake.) Lenke til kommentar
Iseliin Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg skulle dit for å se på de andre tattovørene i håp om å finne en som hadde min stil. Den fant jeg ikke der, så jeg fant en annen en. (Gunnar V, Bilde ligger et par sider tilbake.) Skjønner. Den var drit kul! Lenke til kommentar
Iseliin Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Noen som vet om noen steder i oslo-drammen-hønefoss som har tatoverer slikt? Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Er det bare jeg som liker lubne gutter med piercing i navelen? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Noen som vet om noen steder i oslo-drammen-hønefoss som har tatoverer slikt? Gutta på Sail Away Tattoo i Drammen har lagd en del slike :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Tony_Tox på instagram (blue arms) Jimmyduvall ppåinstagram (invicious tattoo) Kan du sjekke ut. Jimmy svarer ganske raskt på mail, og var veldig enkel å prate med Lenke til kommentar
Iseliin Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Gutta på Sail Away Tattoo i Drammen har lagd en del slike :-) Har vurdert Jonah Rushdie, sender nok en mail med mindre jeg får svar fra Tony eller Morten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå