Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Dobbel outline tok lang tid og den er ganske stor tipper rundt 40cm ( jeg er litt over 190) fylling tok også litt lang tid

symbolic ink Tatt av Tor-Øyvind han er lærling der

det forklarer litt, de pleier ikke å være så kjappe

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som har erfaringer med Blue Arms Tattoo i Oslo? Prøver å komme i kontakt med Morten via e-post, men får ikke svar.. Like greit å dra ned dit en tur?

Spørs hvor du bor. Jeg reiste 4 timer for å besøke dem under åpningstimene dems (bekreftet på mail) og ventet hele dagen i oslo før jeg reiste hjem igjen. Var ingen som åpnet og ingen som var å se gjennom vinduene. Er det langt, ville jeg ventet på svar på mailen. Det tok 2-3 uker å få svar på første mail.
Lenke til kommentar

Spørs hvor du bor. Jeg reiste 4 timer for å besøke dem under åpningstimene dems (bekreftet på mail) og ventet hele dagen i oslo før jeg reiste hjem igjen. Var ingen som åpnet og ingen som var å se gjennom vinduene. Er det langt, ville jeg ventet på svar på mailen. Det tok 2-3 uker å få svar på første mail.

Bor ca. 1time 30min unna, så tror jeg venter på svar på mail. Fikk du tatovert deg der til slutt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg skulle dit for å se på de andre tattovørene i håp om å finne en som hadde min stil. Den fant jeg ikke der, så jeg fant en annen en. (Gunnar V, Bilde ligger et par sider tilbake.)

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Noen som vet om noen steder i oslo-drammen-hønefoss som har tatoverer slikt?

Gutta på Sail Away Tattoo i Drammen har lagd en del slike :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Tony_Tox på instagram (blue arms)

Jimmyduvall ppåinstagram (invicious tattoo)

Kan du sjekke ut. Jimmy svarer ganske raskt på mail, og var veldig enkel å prate med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...