Shikaru Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Bare meg eller er den skeiv og ute av proposjoner både her og der ? 6629857[/snapback] så litt ut som om det er pga skulderbladet elns. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Nja. Ser masse som ett skulderblad ikke gjør, men er hun fornøyd selv er det ikke noe bedre Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Skulle jeg hatt meg en slik? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Bare meg eller er den skeiv og ute av proposjoner både her og der ? 6629857[/snapback] Ser ut som om vingen er sterkere krummet på venstresiden enn høyresiden. "Tribal-rullene" er også mer rullet på venstresiden. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hva er det til høyre for halen? 6629780[/snapback] Drage bæsj kansje? Lenke til kommentar
slins Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hmm.. har nylig tatt denne. http://soland.org/bilder/06082006204.jpg Jeg er fornøyd med plasseringen, selve strålene og alt sånt.. men den innerste kanten er jeg mer usikker på... er dette noe man kan klage på? er litt usikker på om jeg egentlig vil klage også.. jeg kan jo risikere at de ikke klarer å fikse det, og evt. gjør ting som gjør at jeg må endre design totalt iforhold til hva jeg hadde sett for meg i utgangspunktet.. altså, jeg føler sirkelen burde vært rund, og at den burde vært sentrert i forhold til resten.. Er dette bare pirk fra min side, eller er dere enige? Bortsett fra det... Jeg har tenkt LENGE på at jeg ville ha noe på armen.. og jeg er SÅ fornøyd med at jeg endelig gjorde det.. og er i tillegg veldig fornøyd med designet.. plutselig føler jeg meg hel.. på en måte.. hmm.. merkelig så nå må jeg bare finne ut hva jeg skal ha nede på leggen etterhvert.. når det er gjort, så tror jeg at jeg vil være ferdig Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Oi, den var litt lei. Prøv å få den fiksa, men av eit anna og bedre studio. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du kan jo få dem til å fylle det som er gjennomsiktig der, da vil den jo i alle fall bli litt mer sentrert. Røff skisse dog Lenke til kommentar
slins Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 joda, er jo det jeg har tenkt på.. har vurdert dog om jeg heller skal stikke innom studioet til psilocybe å fikse det. jeg vet jo at de kan sakene sine der. burde egentlig bare gått der i utgangspunktet - men ja. det kan være det samme. jeg håper bare at det ikke vil være noe forskjell på blekket? Når det først skulle være noe småfeil på den, så er jeg iaff fornøyd med at det er noe som lar seg fikse vært kjipere hvis det hadde vært for lite hvitt i midten f.eks.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Neste år vil jeg ta tatovering Skal prate med kjære mor om saken. Spørsmål til psilocybe: Hva vil en tribal-drage àlà denne koste på lets buzz?: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hva vil en tribal-drage àlà denne koste på lets buzz?: Tipper det er vanskeleg å forutsjå prisane 3år framover. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Neste år vil jeg ta tatovering Skal prate med kjære mor om saken. Spørsmål til psilocybe: Hva vil en tribal-drage àlà denne koste på lets buzz?: 6640928[/snapback] Tja, 15 cm lang.. 2000 eller så. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hva vil en tribal-drage àlà denne koste på lets buzz?: Tipper det er vanskeleg å forutsjå prisane 3år framover. 6641006[/snapback] 16 år med paretns-tilatelse har jeg forstått systemet riktig. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hva vil en tribal-drage àlà denne koste på lets buzz?: Tipper det er vanskeleg å forutsjå prisane 3år framover. 6641006[/snapback] 16 år med paretns-tilatelse har jeg forstått systemet riktig. 6641043[/snapback] Spørs veldig på studio til studio. Ofte er det 16år med foreldre på piercing, ikke intim. Men tror tatovering er 18. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hva vil en tribal-drage àlà denne koste på lets buzz?: Tipper det er vanskeleg å forutsjå prisane 3år framover. 6641006[/snapback] 16 år med paretns-tilatelse har jeg forstått systemet riktig. 6641043[/snapback] Spørs veldig på studio til studio. Ofte er det 16år med foreldre på piercing, ikke intim. Men tror tatovering er 18. 6641053[/snapback] Dette varierer veldig. En tattoo sjappe med respekt for seg selv kjører 18 års grense uansett om man får lov fra foreldra sine. Noe jeg syns er veeeeldig bra. Fordi jeg hadde lyst på drøss av tattoveringer da jeg var 16 år og de var ikke særlig pene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Tja, du kan jo gå til sånne 16-år-med-foreldre-tatovører og få noe sånt.. .. eller du kan gå til noen som kan sakene sine (og har 18 års aldersgrense) og få noe sånt.. Btw, nye bilder på tattooharald.com for de som liker sånt. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 den siste der må ha tatt LANG tid å få til Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Hørte med ham nå, 5 timer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg venter til jeg er 18 (en måned ). Det burde alle andre og. Dette er noe som skal sitte på huden din for resten av livet, da bør jaggu jobben være godt gjort. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 korleis er det med fjerning av tattoos og slikt egentlig? berre av nyskjerrighet, har hørt en kan få behandling, tar tid, men får den vekk.. kan jo alternativt brukte ostehøvel..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå