Han Far Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Okei da poster jeg igjen, noen som har erfaring med å strekke øyrene? Jeg skal gå fra 3,2mm til 4mm så snart bestillingen ankommer postkassen. Det jeg er ute etter er tips om produkter som er gode å bruke (og forhåpentligvis ikke så alt for dyre heller). Takk! Har strukket opp til 4mm selv. Brukte en titanring med varierende tykkelse og smurte med vaselin. Skrudde den litt lenger inn for hver dag til den satt der den skulle. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har strukket opp til 4mm selv. Brukte en titanring med varierende tykkelse og smurte med vaselin. Skrudde den litt lenger inn for hver dag til den satt der den skulle. Jeg har nå gjort det og tok i bruk natriumsklorid og vaselin med stål tapers. Funket fett! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hei! Ønsker å sette sammen en sleeve, for å se hvordan den kan bli. Har funnet et par bilder som inspirasjon, men problemet er at disse bildene ikke har noe til felles annet en at det er dystre/mørke bilder. En sleeve bør vel kanskje ha en "rød tråd", eller? Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hei! Ønsker å sette sammen en sleeve, for å se hvordan den kan bli. Har funnet et par bilder som inspirasjon, men problemet er at disse bildene ikke har noe til felles annet en at det er dystre/mørke bilder. En sleeve bør vel kanskje ha en "rød tråd", eller? Det er en fordel å kjøre det i samme stil, men det fikser tatovøren din, han setter sammen de tinga som funker bra sammen og hjelper deg med elimineringsprosessen om du har mye forskjellige referanser. Bruk samme tatovøren for hele sleeven så blir det helt sikkert ganske så helhetlig, hilsen en som har japansk stil med cartoonish og nerdy characters:) Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Vurderer å gi barna til tatovøren min en julegave til et par hundre kroner, hva syntes dere om det? er det litt for langt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Om han ikke er mer enn tatovøren din, så tror jeg at jeg personlig hadde syntes det var litt rart. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Tok min første i går kveld og fikk beskjed om å vaske med grønnsåpe i dag. Har på beinet, holder det å ha det i en bøtte med vann og skylde forsiktig over? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Du bør vel vaske litt godt. Det er primært for å få bort vaselinen de smører på. Den bør du få ordentlig vekk, sånn at det puster og såret gror fortere.. Endret 13. desember 2013 av Knewt Lenke til kommentar
sonsle Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Tatovere over små føflekker er greit har jeg lest. Men hva med små føflekk som stikker ut ? Har nemlig en slik liten en som stikker litt ut (ser ut som en liten kvise), på armen der jeg skal etterhvert ha en sleeve. Noen som vet noe ? Lenke til kommentar
halla93456 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hei, er det noen her som kan gi meg en riktig oversettelse av ( My only fear is god) på italiensk. tenker en tatto med det på italiensk så prøvde google translate men er redd den bøyer ordene feil osv! setter pris på raskt svar Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) scarfaction - hot or not? jeg mener not.. Endret 16. desember 2013 av Bosch Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Not, liker ikke tanken på å ødelegge hudvevet på en slik måte. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Not, er jo en emo thing. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Tatovering i morgen, blir spennende 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Post resultat? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå