Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ferskeste tilskuddet på armen, gjort på lørdag i Gøteborg på Heidi Hay Tatto Party. Nick Morte er mannen bak arbeidet! Den var fantastisk! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 noen som kan gi en god forklaring på forskjellen mellom Lucky 7 og Lucky 7 classic custom? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 noen som kan gi en god forklaring på forskjellen mellom Lucky 7 og Lucky 7 classic custom?Forskjellen er i bunn og grunn bare tatovørene som jobber der. Classic er eid av de samme som eier Lucky 7 (hovedsjappa). Men de aller fleste i Lucky 7 gjengen jobber på hovedsjappa, mens på Classic er det stort sett bare Nick Morte som jobber fast. De andre kommer og går litt tror jeg. Hva slags motiv og hvilken stil er du ute etter? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Forskjellen er i bunn og grunn bare tatovørene som jobber der. Classic er eid av de samme som eier Lucky 7 (hovedsjappa). Men de aller fleste i Lucky 7 gjengen jobber på hovedsjappa, mens på Classic er det stort sett bare Nick Morte som jobber fast. De andre kommer og går litt tror jeg. Hva slags motiv og hvilken stil er du ute etter? Planen er i utgangspunktet å ha en røffere utgave av bildet nedenfor med Erkeengelen St Michael samt 5 roser langs motivet på ene siden. Ser på google at mange andre har samme tanken som meg, men en god artist klarer vel kanskje å få litt særpreg alikevell? tanken er å ha det på underarmen Endret 12. september 2013 av Belfez Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hei folkens, ønsker at en person (eller flere) kommer med innspill på disse to tatoveringene i henhold til tanker og meninger om de, og hva dere guestimater prisen på de forskjellige verkene. Tatovering 1: Tatovering 2:Ønsker i all hovedsak egentlig en prisvurdering, og er klar over at det ikke er billig når de er såpass detaljerte. skal forresten innom en tattoo shop i løpet av neste uke, men vil ha en liten pekepinne så jeg ikke får helt hakeslepp der... :-D Mvh. Meg Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Nå spørs alt på artisten, om hvor effektiv han er. Men kanskje du ender opp med en total på 15-20. Det blir delt opp i flere økter dette, så se for deg 6-8 for hver gang du er der, om artisten og du holder ut. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Nå spørs alt på artisten, om hvor effektiv han er. Men kanskje du ender opp med en total på 15-20. Det blir delt opp i flere økter dette, så se for deg 6-8 for hver gang du er der, om artisten og du holder ut. Det er cirka det jeg har kommet frem til og når det kommer til pris, er klar over at det deles opp i flere økter, og så lenge artisten orker, orker jeg, nekter å tape... (he-he) Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Jeg har lyst på noe sånn som dette her: Bare i svart-hvitt, og lurer på om noen kan anbefale meg noen tatovører som kan gjøre dette bra. Helst i området hedmark-oppland-oslo. Tanken er at det skal bli en sleeve med nasjonalromantikk til slutt. Endret 14. september 2013 av Perfidus 5 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Andre enn meg som tenker "FAEN, aldri igjen!" når man sitter i stolen mot slutten av en session på noen timer, og så et par dager etter tenker: "Hmmm, hva skal neste piece bli?" 2 Lenke til kommentar
Marte Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Andre enn meg som tenker "FAEN, aldri igjen!" når man sitter i stolen mot slutten av en session på noen timer, og så et par dager etter tenker: "Hmmm, hva skal neste piece bli?" De siste to tatoveringene mine var 8-timer+ arbeid.. rundt 6. time så kunne jeg ALDRI tenkt meg få skaffe meg flere tatoveringer. Det har vel endret seg nå. Lenke til kommentar
okamdam Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Tattovering nr 2 var helt jæævlig på slutten, mens på de to siste satt jeg bare å koste meg og gleda meg til neste Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 https://www.facebook.com/LucasFrazierExhibition Tenkte å ta ny tattis mens jeg er i USA. I byen jeg bor i kom jeg over han her.Motivet er valkyrie:Hva synes folket? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Manga engel. wow..har aldri sett på det slik, ser ikke på magna. Takk for feedbacken. Skal lete litt mer. Lenke til kommentar
fotball1550 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hei! Lurer på om det er noen som vet hva navnet/ betydningen av denne tatoveringen er. (fant ikke bilde av den på nettet så jeg har gjort mitt beste på å tegne den!) Trenger svar asap! Takk Lenke til kommentar
muummi Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hei Hva heter det når man fyller/fargelegger en tatovering slik at det ser grålig ut, nesten som skygge. Noen som vet om det er dyrere å bruke denne metoden enn å fylle tatoveringen med svart blekk f.eks? Takker for svar Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Hei! Lurer på om det er noen som vet hva navnet/ betydningen av denne tatoveringen er. (fant ikke bilde av den på nettet så jeg har gjort mitt beste på å tegne den!) Trenger svar asap! Takk Er ganske sikker på at dette er stjernebildet tvillingene. https://www.google.com/search?safe=off&client=firefox-a&hs=qEN&rls=org.mozilla:nb-NO:official&q=gemini&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.52164340,d.eWU,pv.xjs.s.en_US.CQsooEYev9Y.O&biw=1366&bih=598&dpr=1&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&authuser=0&ei=PkI2UqrUMI7m9gS15YHYDw Endret 15. september 2013 av infinety Lenke til kommentar
eh3010n Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Hei Driver og ser på min første tatovering nå, men har et par spørsmål. Jeg tenker å ta på innsiden av underarmen. Er ganske tynn, men vil sannsynligvis bli kraftigere. Blir dette et problem? Tatoveringen jeg tenker på inneholder også ganske små tall og bokstaver, rundt 0,75 cm i høyde. Det "vanlig", tynn, enkellinjet font. Er dette for smått? Blir det blurret sammen etter kort tid? Og hvordan er det med fysisk arbeid etter tatovering? Er det problem å jobbe to dager etter session? (Er elektrikerlærling) (EDIT: Også med tanke på støv, skraping etc.) Endret 16. september 2013 av eh3010n Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hei Driver og ser på min første tatovering nå, men har et par spørsmål. Jeg tenker å ta på innsiden av underarmen. Er ganske tynn, men vil sannsynligvis bli kraftigere. Blir dette et problem? Tatoveringen jeg tenker på inneholder også ganske små tall og bokstaver, rundt 0,75 cm i høyde. Det "vanlig", tynn, enkellinjet font. Er dette for smått? Blir det blurret sammen etter kort tid? Og hvordan er det med fysisk arbeid etter tatovering? Er det problem å jobbe to dager etter session? (Er elektrikerlærling) (EDIT: Også med tanke på støv, skraping etc.) Så lenge du ikke strekker huden helt sinnsykt, så er det ikke noe problem. Og på underarmene er det begrenset hvor mye større man blir med mindre man tar anabole sterioder. 0,75 cm er kanskje litt i grenseland, min font ligger nok rundt på 1 cm i min banner, så det spørs nok litt på fonten og hvor skilla tatovør du går til. Ta tatoveringen på fredag, så kan du mest sannsynlig jobbe uten plastikkfaenskap på mandag Det kommer ann på hvor stor tatoveringen er. men hvis det er enkel skrift så burde det holde med plastikk i 1-2 dager, altså lørdag og søndag. mange slutter med det tidligere også. tatovøren vil informere deg om sin måte og hva som funker best. Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ferskeste tilskuddet på armen, gjort på lørdag i Gøteborg på Heidi Hay Tatto Party. Nick Morte er mannen bak arbeidet! Raphael.jpg Ble Raphael på deg også! Kult! Velkommen i klubben for oss med Ralphie tattoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå