Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flodhest: Når jeg ser din kule tatovering får jeg skikkelig lyst på en tatovering selv. Men jeg vil ikke ta en tatovering før jeg har funnet et motiv som er orginalt og som forteller noe om meg selv (hvis dere skjønner). For en tatovering er en veldig personlig greie.

Så gratulerer med en kjempe stilig tatovering :thumbup:

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Få tatt bildet når tatoveringen er grodd (2-3 uker). Det er da man ser om man har gjort en tabbe eller ikke.

Will do.

 

Hele fuckings gjengen tatoverer seg jo der nede. Håper de er edru...

Lenke til kommentar
flodhest: Når jeg ser din kule tatovering får jeg skikkelig lyst på en tatovering selv. Men jeg vil ikke ta en tatovering før jeg har funnet et motiv som er orginalt og som forteller noe om meg selv (hvis dere skjønner). For en tatovering er en veldig personlig greie.

Så gratulerer med en kjempe stilig tatovering :thumbup:

Tusen takk for det! :)

Du kan jo sette deg ned og tegne litt selv? Eller hvis du har en kamerat som er flink til å tegne kan dere jo bli enige om noe, du forklarer og han tegner. For å få en tatovering personlig må man tegne den selv, eller ha det klart hvordan den skal se ut =)

Lenke til kommentar
flodhest: Når jeg ser din kule tatovering får jeg skikkelig lyst på en tatovering selv. Men jeg vil ikke ta en tatovering før jeg har funnet et motiv som er orginalt og som forteller noe om meg selv (hvis dere skjønner). For en tatovering er en veldig personlig greie.

Så gratulerer med en kjempe stilig tatovering  :thumbup:

Tusen takk for det! :)

Du kan jo sette deg ned og tegne litt selv? Eller hvis du har en kamerat som er flink til å tegne kan dere jo bli enige om noe, du forklarer og han tegner. For å få en tatovering personlig må man tegne den selv, eller ha det klart hvordan den skal se ut =)

Jeg har faktisk en kamerat som er flink til å tegne :thumbup:

 

Takk for tipset !

Lenke til kommentar
Tja, jeg hadde vel tatt noe sånt som en 200-lapp eller så, men han jeg tok den på insisterte på å betale 800kr.

:dontgetit:

 

Hadde syntes det hadde hørtes normalt ut om du hadde sagt 1500kr jeg! Kanskje jeg får ta meg en tur til deg neste gang jeg har noen kroner til overs da!

Det hørtes skummelt billig ut. ;) Jeg betalte jo selv 1000 spenn for en bitteliten tatoo på lørdag...

 

Edit: Er det lærling (eller hva det kalles i en tatoo sjappe) priser kanskje?

Endret av tbone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...