Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at hun ikke vil høre på hva jeg mener, men synes egentlig at om hun vil vi skal være sammen, så burde hun tenke på det. Jeg må tross alt se den tatoveringen hver dag.

Det er ikke noe behagelig for hun å bli "presset" sånn som dette, spesielt hvis tattoveringer tydeligvis betyr mye for hun. Kanskje du ser dem hver dag, men det er hennes kropp og du bør respektere det. Enten lære deg å ikke bry seg, eller la hun være i fred. Det er aldri kjekt med kjærester som "står i veien" for en istedenfor å være omtenksom eller i det minste ikke bry deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hoho.. Jeg har en god del blekk... dama har forøvrig noen få hun og men la oss si hun ikke hadde hatt det og hadde bedt meg velge mellom blekk eller henne.. Tror ikke jeg kunne fått ett lettere valg... Tror jeg hadde gåttt å få blekket på følgende og vist henne : BajBaj

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Tok min første tattovering i går og har hørt av mine kamerater at den blir ganske hoven, rød og ser ganske fæl ut de første dagene. Men min er helt motsatt, kjenner ingen smerte i det hele tatt, væsker ikke, er ikke rød eller hoven, med en gang så ble jeg ganske fornøyd siden jeg slapp alle disse symptomene.

Men så begynte jeg å tenke at kanskje ikke blekket er satt dypt nok eller noe i den duren. Så bekymrer jeg meg for mye? eller er det unormalt?

Lenke til kommentar

Hei.

Tok min første tattovering i går og har hørt av mine kamerater at den blir ganske hoven, rød og ser ganske fæl ut de første dagene. Men min er helt motsatt, kjenner ingen smerte i det hele tatt, væsker ikke, er ikke rød eller hoven, med en gang så ble jeg ganske fornøyd siden jeg slapp alle disse symptomene.

Men så begynte jeg å tenke at kanskje ikke blekket er satt dypt nok eller noe i den duren. Så bekymrer jeg meg for mye? eller er det unormalt?

Har du tatt av plasten og vasket forsiktig med parfymefri grønnsåpe?

Lenke til kommentar

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQK2BBth4lGOgLNlD66i43nzzDtyCQRUp1VRUBm34BMvci-kZ7u

Vurderer og ta noe inspirert av denne, hva synes dere?

Er dog veldig usikker, har lyst på en slik tattoo men får kalde føtter iogmed at en tattoo på underarmen er veldig synlig. Har sett på tattoo og ha på overarmen, fra skulder til albue ish - men finner ikke noe jeg har lyst på. Et tredje alternativ er en tattoo over brystkassa. Det jeg lurer på er om noen har noen erfaringer, eller tips og komme med? Noen som angrer på det de har tatt, eller plasseringen på hvor de har tatt den?

Lenke til kommentar

http://www.kjendis.n...usikk/28248607/

Mulig ha mer flaue tatoveringer en denne gutten ?

Altså jeg er langt fra en av disse drittungene (i alle aldre forøvrig) som poster hat bilder mot Justin Bieber og deretter føler seg jævlig kulturelt høyverdige, - men det må sies at tatt i betraktning at han har nærmest uendelig med ressurser og kunne fått time hos hvilken som helst tattovør i verden, antagelig på dagen, så har han helt tragiske tattoveringer. Hvordan er det mulig og ha alle forutsetningene for å få kroppskunst av ypperste klasse også se ut som han har snublet ut av en home scratching fest hos sin drita fetter på 14 klarer jeg ikke å forstå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Altså jeg er langt fra en av disse drittungene (i alle aldre forøvrig) som poster hat bilder mot Justin Bieber og deretter føler seg jævlig kulturelt høyverdige, - men det må sies at tatt i betraktning at han har nærmest uendelig med ressurser og kunne fått time hos hvilken som helst tattovør i verden, antagelig på dagen, så har han helt tragiske tattoveringer. Hvordan er det mulig og ha alle forutsetningene for å få kroppskunst av ypperste klasse også se ut som han har snublet ut av en home scratching fest hos sin drita fetter på 14 klarer jeg ikke å forstå.

Har ikke særlig formening om JB selv men reagerte på alle jalla tatoveringene han har, jeg kunne gjort dem og jeg har null skills med tattoo maskin..

Han hadde jo som du sier kunne fått timer hos hvem som helst.

Lenke til kommentar

Skal til Rhodos nå snart og har lenge vurdert tatovering, å tenkte og ta det der. Har samme mening nå som da jeg var yngre om og ta tatovering.

Det jeg lurer på er om det er noen seriøse steder der og ta tatovering på, evt hva vil kostnadene bli for og f.eks ta den på armen/skulderen?

Lenke til kommentar

Skal til Rhodos nå snart og har lenge vurdert tatovering, å tenkte og ta det der. Har samme mening nå som da jeg var yngre om og ta tatovering.

Det jeg lurer på er om det er noen seriøse steder der og ta tatovering på, evt hva vil kostnadene bli for og f.eks ta den på armen/skulderen?

Det er vanskeligere og finne ett sted med god hygene og gode tattovører, og jeg går i tillegg ut i fra at du kanskje skal sole deg og eller bade når du er der, noe som blir vanskelig med en helt fersk tattis. Men for all del, du sparer sikkert noen kroner på makkverket.

Lenke til kommentar

Det er vanskeligere og finne ett sted med god hygene og gode tattovører, og jeg går i tillegg ut i fra at du kanskje skal sole deg og eller bade når du er der, noe som blir vanskelig med en helt fersk tattis. Men for all del, du sparer sikkert noen kroner på makkverket.

Jeg tenkte meg at et slik svar ville komme, jeg bare lurte om noen har erfaringer eller vet om et sted som faktisk er seriøst, eller folk som selv hat tatt og har dårlig erfaring fra stedet.

Planen er selvfølgelig og ta den på slutten av turen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...