Lovegame Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Har vi noen tråd der medlemmer legger ut kun bilde av sine tattoo's? Hadde vært artig å sett hva folk faktisk har av blekk. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jepp. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950746 Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Tredje session unnagjort Endret 19. april 2013 av geil 3 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Tredje session unnagjort Så den på facebook! Grisefett levert av Morte, som vanlig 2 Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Så den på facebook! Grisefett levert av Morte, som vanlig Han har fått ganske fritt leide, og jeg er dritfornøyd Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hvor hardhente er dere mtp dusjing og fuktighetsinnsmørning? Tok av plasten i dag tidlig , dusja forsiktig vekk alt blekket/blodet og klatta på med fuktighetskrem.. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hvor hardhente er dere mtp dusjing og fuktighetsinnsmørning? Tok av plasten i dag tidlig , dusja forsiktig vekk alt blekket/blodet og klatta på med fuktighetskrem.. Pleier være relativt forsiktig, mest fordi jeg er alltid veldig øm og følelsom etterpå. Generelt så er jeg vel forsiktig, så ikke jeg skal skrape av skorper osv. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Kanskje et dumt spørsmål, men hvor "gammel" bør man egentlig være før man får sin første tatovering? Jeg har hatt lyst på én siden jeg var 16 (fyller 19 i år) og begynner å tenke i de seriøse baner av en tatovering. Og så er det sånn at det er lurt å begynne med noe litt mindre så man ikke kjører på med full-sleve for å innse at permanent-blekk ikke var noe for deg? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hvor "gammel" bør man egentlig være før man får sin første tatovering? 18 år som regel det er lurt å begynne med noe litt mindre så man ikke kjører på med full-sleve for å innse at permanent-blekk ikke var noe for deg? Ja, hvis man er i det usikre hjørne er det greit å ta noe mindre. Hvis du får lyst til å ta mere kan det alltids bygge på mere blekk etterhvert. Hvis du VIRKELIG er usikker kan det være greit å ta det på en plass som ikke vises så godt. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ja, tenkte mest på det årstallet der man er mest moden og det har stabilisert seg i forhold til hva man vil ha. Egentlig har jeg lyst på en kinesisk drage på armen, men det er kanskje litt for stort og pompøst i første omgang. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Husk at armene er liksom den ultimate podiumet for tattoveringer. Tenkt deg godt om hva du ønsker å fremheve på armene dine. En kinensisk drage er ikke noe dårlig idè, bare utførelsen blir bra. Jeg vil si at det passer kanskje best i forhold til half-sleeve eller full-sleeve. Grunnen for det er at du får med flere elementer og kontraster rundt selve dragen, slik at dragen blir fremhevet. Her er min drage Endret 23. april 2013 av infinety 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Ser for meg en drage/fisk som snor seg fra skulderen og ned til halve lengden av overarmen eller til albuen. Liker disse designene (etter et kjapt google-søk) veldig godt! Syns det er kult når det tradisjonelle dragehodet som på første bildet kommer på en fiskekropp! Endret 23. april 2013 av Bordplate Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 For at det da skal gi mening må du tattovere slik at koien svømmer i motstrøm altså oppover armen. Fortellingene sier at hvis koien lykkes med å svømme opp elven skal den bli belønnet ved å bli forvandlet til en drage. Hvis det ikke klarer det dør den Det skal vist symbolisere at en endelig har funnet lykken etter et langt og strevsomt liv Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Prøver igjen, fikk ikke svar sist gang. Jeg har 6mm i begge ørene, vil utvide til 8mm. Har kjøpt tunnelene på 8mm, men får ikke satt dem inn? Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Husk at armene er liksom den ultimate podiumet for tattoveringer. Tenkt deg godt om hva du ønsker å fremheve på armene dine. En kinensisk drage er ikke noe dårlig idè, bare utførelsen blir bra. Jeg vil si at det passer kanskje best i forhold til half-sleeve eller full-sleeve. Grunnen for det er at du får med flere elementer og kontraster rundt selve dragen, slik at dragen blir fremhevet. Her er min drage kunne vært spart de to store blomstene og heller hatt mer elementer, virker som blomstene er der for å skjule at artistene ikke kan bygge i lag ala klassisk Japansk.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Er Norges beste orientalsketattovør som har tegnet den. Og alle blomstrene er med pågrunn av eget ønske:) http://www.1969tatto...lo/Welcome.htmlrediger: Det kommer flere elementer, vises når den er ferdig Endret 26. april 2013 av infinety 1 Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) DaniNichi, det er Noi sitt verk du snakker om. Han er en av de beste tatovørene jeg har vært borti! Sjekk ut linken som infinety ga deg og/eller sjekk Facebook siden deres. Jeg blir uansett speechless hver gang jeg ser det. For min del var det en sann glede å bli inket av han. Spare penger nå for å gå tilbake. infinety: din tatoo kommer til å bli helt insane! Gleder meg til å se den når den er ferdig Endret 26. april 2013 av Cyrus664 Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Her er forøvrig min. Dette var konseptet som jeg tenkte meg Og dette var det han kom opp med Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Noi er ikke SÅ fantastisk. Dyktig er han, men jeg ville aldri ventet flere år på time hos han. Da er det et utall andre artister som jeg heller ville ventet på, og gitt bort pengene mine til. Er jo ikke så stor variasjon i det han gjør. Det har riktignok kommet noe nytt i fra han det siste året. Men uansett, ganske generisk spør du meg. Endret 26. april 2013 av Mumsen 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 @cyrus664 ler og liker overdrivelsen til utgangspunktet og ferdigeproduktet @Mumsen Noi er fantastisk, men generisk...dog, han vet han driver med..... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå