Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er samtidig litt usikker på hvordan den blir når jeg blir gammel, siden den er på låret. Tror dere det blir jævlig stygt? Trenger litt innspill:)

Jeg tenker at huden er ganske rynkete og ødelagt når man er gammel, at det faktisk kan være finere med en sliten tattovering som pynt/symbolikk enn bar hud..

Lenke til kommentar

Mulig jeg forstår deg feil, men altså ja mainstream er helt greit, jeg har en sleeve med roser og hodeskaller som tema. Det er ikke originalt, men det er klassiske motiver som ikke kommer til å gå av moten. Jeg vil bare ikke ende opp med 2013s versjon av 90 tallets barb-wire eller tidlig 2000-tallets stjerner. Vil du si svaler faller inn i den kategorien? - Har jo sett mange har det nå, men vet ikke om det er noe mange alltid har hatt?

Visste ikke at den var "forbeholdt" sjømenn?

Min idë var med banner på brystet med tekst, to svaler på hver side og et hjerte på midten, men må sikkert tenke litt mer på den :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tar nok turen innom uansett! Til tross for eksamen og stress..

Irriterendes å ikke ha penger til ny tattoo! Blir forhåpentligvis ferdig med 2/3 sleeve i løpet av høsten :D

Jeg er bare usikker på om jeg skal være lojal og gå til samme tattovør igjen siden han tok ca halve overarmen, eller om jeg skal "prøve ut" andre artister og kjøre en mix..

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Mulig jeg forstår deg feil, men altså ja mainstream er helt greit, jeg har en sleeve med roser og hodeskaller som tema. Det er ikke originalt, men det er klassiske motiver som ikke kommer til å gå av moten. Jeg vil bare ikke ende opp med 2013s versjon av 90 tallets barb-wire eller tidlig 2000-tallets stjerner. Vil du si svaler faller inn i den kategorien? - Har jo sett mange har det nå, men vet ikke om det er noe mange alltid har hatt?

Visste ikke at den var "forbeholdt" sjømenn?

Min idë var med banner på brystet med tekst, to svaler på hver side og et hjerte på midten, men må sikkert tenke litt mer på den :hmm:

Svaler er veldig safe og det stammer fra sjølivet der de tok en old school versjon. Svale, med banner og tekst er noe som har eksistert lenge. Vil ikke si det er en stor trend atm. Min personlig mening så er svalen kjempe fin til å bruke i en slik setting. Go for it :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...