Dimitrij Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Vurderer noe ala dette om dagen: http://meteoricindigo.deviantart.com/art/Tool-Eye-Tattoo-112047886 Inspirert av bandet Tool, og tror jeg går for samme plassering (innsiden av høyre underarm). Det eneste jeg er usikker på er hvordan den vil se ut når armen vris rundt, og hvor stor den skal være. Tanker? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Noen som har erfaringer med uncle max tatoo i oslo, nærmere bestemt dirk? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Er samtidig litt usikker på hvordan den blir når jeg blir gammel, siden den er på låret. Tror dere det blir jævlig stygt? Trenger litt innspill:) Jeg tenker at huden er ganske rynkete og ødelagt når man er gammel, at det faktisk kan være finere med en sliten tattovering som pynt/symbolikk enn bar hud.. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har lenge hatt lyst på tattoo over venstre skulder, som dekker litt av brystkassen og nedover armen. Kommer dog ALDRI til å finne ut hva jeg skal ha. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har lenge hatt lyst på tattoo over venstre skulder, som dekker litt av brystkassen og nedover armen. Kommer dog ALDRI til å finne ut hva jeg skal ha. Da finner du ut hvem du kunne ønske å bli tattovert av, så lar du h*n bestemme ! Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg har 6mm i begge ørene og tenker å utvide til 8mm, men klarer ikke. Må jeg gå til 7mm først? Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Vil dere som har peiling si at to svaler på brystet er et klassisk motiv eller en trend? - Jeg prøver nemlig å styre klar av alle trend-motiver. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Skal man ikke være en sjømann for å tattovere svaler uten at det blir "teit"? 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Svaler er veldig mainstream ja, da ville jeg heller tatt en sommerful eller en hodeskalle Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Mulig jeg forstår deg feil, men altså ja mainstream er helt greit, jeg har en sleeve med roser og hodeskaller som tema. Det er ikke originalt, men det er klassiske motiver som ikke kommer til å gå av moten. Jeg vil bare ikke ende opp med 2013s versjon av 90 tallets barb-wire eller tidlig 2000-tallets stjerner. Vil du si svaler faller inn i den kategorien? - Har jo sett mange har det nå, men vet ikke om det er noe mange alltid har hatt? Visste ikke at den var "forbeholdt" sjømenn? Min idë var med banner på brystet med tekst, to svaler på hver side og et hjerte på midten, men må sikkert tenke litt mer på den 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ7hyyzaDOJ-HPWqHbieI43Z7FpcxnmYK7UEo_bRuAXJ4Bgnb1p Rimelig sick tatto, må innrømme at en lignende med en egen vri frister noe Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 http://bergentattooconvention.no/program.html Her var det ikke mye spennende Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Tar nok turen innom uansett! Til tross for eksamen og stress.. Irriterendes å ikke ha penger til ny tattoo! Blir forhåpentligvis ferdig med 2/3 sleeve i løpet av høsten Jeg er bare usikker på om jeg skal være lojal og gå til samme tattovør igjen siden han tok ca halve overarmen, eller om jeg skal "prøve ut" andre artister og kjøre en mix.. Endret 16. april 2013 av baBuShKa Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Mulig jeg forstår deg feil, men altså ja mainstream er helt greit, jeg har en sleeve med roser og hodeskaller som tema. Det er ikke originalt, men det er klassiske motiver som ikke kommer til å gå av moten. Jeg vil bare ikke ende opp med 2013s versjon av 90 tallets barb-wire eller tidlig 2000-tallets stjerner. Vil du si svaler faller inn i den kategorien? - Har jo sett mange har det nå, men vet ikke om det er noe mange alltid har hatt? Visste ikke at den var "forbeholdt" sjømenn? Min idë var med banner på brystet med tekst, to svaler på hver side og et hjerte på midten, men må sikkert tenke litt mer på den Svaler er veldig safe og det stammer fra sjølivet der de tok en old school versjon. Svale, med banner og tekst er noe som har eksistert lenge. Vil ikke si det er en stor trend atm. Min personlig mening så er svalen kjempe fin til å bruke i en slik setting. Go for it Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Svaler er meget vanlig blant såkalte "hipstere", Iallefall her på sørlandet. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg er ganske sikker på at man blir sett ned på om man har tattovert svaler uten å ha vært til sjøs.. Er ihvertfall det jeg har hørt Jeg ville heller gått for en ravn 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg er ganske sikker på at man blir sett ned på om man har tattovert svaler uten å ha vært til sjøs.. Er ihvertfall det jeg har hørt Hørt det samme selv. Samme med nautisk stjerne. Igrunn samtlige "sjøfartsmotiv" Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ7hyyzaDOJ-HPWqHbieI43Z7FpcxnmYK7UEo_bRuAXJ4Bgnb1p Rimelig sick tatto, må innrømme at en lignende med en egen vri frister noe Den der var jo ikke no bra i det hele tatt. Vanskelig å tyde motivet var det også. 1 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Den der var jo ikke no bra i det hele tatt. Vanskelig å tyde motivet var det også. Er jo fra 300. Du-huu (brukte lesebrillene mine) Endret 17. april 2013 av BertNaked Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Den der var jo ikke no bra i det hele tatt. Vanskelig å tyde motivet var det også. Ikke noe å trakte etter, men den ser like jævlig ut i stort format: http://www.ghank.com/sleeve-tattoos/300-tattoo/ PS: Fuck yeah for mer blekk på fredag! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå