McBitch Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 I dag skal jeg tilbake til piercingstolen Wish me luck! 6606707[/snapback] Hvor nå? 6606722[/snapback] Venstre pupp. Må ha symmetri! 6606724[/snapback] Pics, pics, pics! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 roan stakan a stakan... hihi tok dun? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Roan stakan a stakan? Er det polsk? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Roan stakan a stakan? Er det polsk? 6608386[/snapback] Dårlig Bergensk Jeg tok an forresten zomax Endret 3. august 2006 av stakan Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg er så flink å trykke feil. Denne skulle ikke være her. Endret 3. august 2006 av stakan Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Roan stakan a stakan? Er det polsk? 6608386[/snapback] Dårlig Bergensk Jeg tok an forresten zomax 6608502[/snapback] Bergensk? o_o Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Da var det gjort! Det var vondere for venninna mi som så på enn det var for meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg ville også se på ;D Lenke til kommentar
feite_doris Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Noen som har kjennskap til Body Art i larvik? Da tenker jeg på tattovering. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Yeah! Da har jeg nettopp tatt min første piercing! Tok den i brystvorta, nydelig er den =] Men noe jeg stusser på, jeg fikk ikke beskjed om å kjøpe noe rensevann til den, bør jeg ha det, eller er det unødvendig? Hvor får jeg i såfall kjøpt det? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Yeah! Da har jeg nettopp tatt min første piercing! Tok den i brystvorta, nydelig er den =] Men noe jeg stusser på, jeg fikk ikke beskjed om å kjøpe noe rensevann til den, bør jeg ha det, eller er det unødvendig? Hvor får jeg i såfall kjøpt det? 6613877[/snapback] Såklart bør du ha det! Jeg kjøpte mitt på apoteket. Klorhexidin heter den! Løp og kjøp, koster 50 kroner Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Okey, takk for kjapt svar! Drar ut ganske snart! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Da var det gjort! Det var vondere for venninna mi som så på enn det var for meg 6609665[/snapback] Tøft! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hm.. rakk ikke apoteket før de stengte, ingen som tilfeldigvis vet om et døgnåpent apotek i Trondheim? Eller går det bra å vente til i morgen før jeg kjøper rensevann? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Bah, klorhexidin er noe frisører og annet uopplyst rask fra 80-tallet anbefaler. Natriumklorid + Dr. Greves intimsåpe. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ok Psilocybe, siden det ser ut som om du har god peiling på piercinger og tattiser. Bør jeg bruke natriumklorid + Dr. Greves intimsåpe, eller kjøpe noe annet til piercingen? Og hva er egentlig natriumklorid, og hvor få jeg kjøpt det? Og til slutt, bør jeg skaffe det i løpet av dagen, eller kan jeg vente til i morgen med å rense det? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Natriumklorid er vanlig salt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Natriumklorid er vanlig salt. 6614033[/snapback] Hehe, stemmer det når du sier det. Uansett, fikk også et tips om Asan intimvask nå, funker det bra? Eller bør jeg satse på noe annet? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bah, klorhexidin er noe frisører og annet uopplyst rask fra 80-tallet anbefaler. Natriumklorid + Dr. Greves intimsåpe. 6614001[/snapback] Min piercer er veldig flink, og har vært i bransjen i mange år! Klorhexidin funka veldig fint på min andre pupp, og jeg kommer til å bruke det denne gang også. Intimsåpe funka på intimpiercingen though... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Ok Psilocybe, siden det ser ut som om du har god peiling på piercinger og tattiser. Bør jeg bruke natriumklorid + Dr. Greves intimsåpe, eller kjøpe noe annet til piercingen? Og hva er egentlig natriumklorid, og hvor få jeg kjøpt det? Og til slutt, bør jeg skaffe det i løpet av dagen, eller kan jeg vente til i morgen med å rense det? 6614024[/snapback] Det var vel gjerne derfor jeg anbefalte det. Jada, du kan fint vente til i morgen. Natriumklorid er saltvann, den løsningen du skal ha er 9mg/ml. Det er i grunn det du får om du spør etter saltvann på apoteket, så ingen fare der. Linn: ikke flink nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå