Vitis Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Skal ta min første tatovering i morgen, gleder meg som en unge Men jeg får ikke bestemt meg; skal jeg ta den på innsiden eller utsiden av leggen? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Forstår jeg det slik at du er ute etter forslag? Ingen preliminere ideer? Lenke til kommentar
Vitis Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Stemmer det ja Klarer ikke å bestemme meg, så lurer på hva dere synes. Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 spørs hva du skal ta da. hva skal du ta, har du ca. design? Lenke til kommentar
Vitis Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Skal ha to duer og noen stjerner imellom disse. Ikke så veldig stor. Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 det tror jeg blir hipp som happ. Hvis det er din første tatovering, så ville jeg vurdert innsiden pga. det er fort gjort om noen år så kanskje du vil angre på tatovering (og da vil den ikke være like synlig). Flere faktorer som spiller inn her, hvor gammel man er, hvor moden man er, hvor lenge man har tenkt på akkurat den tatoveringen. Innsiden av leggen er jo ikke top notch real estate, mens yttersiden av leggen er det, så det er nok en grunn til å velge sin første tatovering der. Så kan man heller få på noe annet på en "dyrere" kroppsdel når man har modnet litt mer. Hvis det er en liten fis av en tatovering så er det bare kjøra på, kan jo bygges inn i noe større senere uansett høres ut som du kjører black and grey? lykke til da Lenke til kommentar
Vitis Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Det ble nok utsiden, er storfornøyd Har tenkt på å ta tatovering i mange år, men nå fikk jeg endelig gjort det Men så kommer spørsmålene da; fikk beskjed om å ikke ha så stramme bukser på meg, da den begynner nede med kulen og slutter noe lengre oppe. Må også gå med ankelsokker. Men hva med strømpebukse av ull? På jobben min er det veldig kaldt, så vet ikke hvordan jeg skal klare meg der med en tynn bukse i morgen Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Gratulerer! pics eller? du har på gladpack til i morgen tidlig. Når du står opp vask og skyld forsiktig, lufttørk, ta et tynt lag med tattoo krem og på med gladpack. Det går sikkert fint med strømpebukse av ull. når du kommer hjem tar du deg en dusj. vask med litt grønnsåpe vann. skyld av. lufttørke, smør på tynt lag med sånn tattoo krem og eventuelt på med plastikk igjen hvis det fremdeles vesker en del, så på med hot pants og la det få litt luft. ta gjerne på plastikk før du legger deg igjen den kvelden. så vasker du på morgen og så er det vell helg. jeg ville forsøkt å hatt den ute av plasikk mest mulig i løpet av helgen og ha på tynt lag med krem. Endret 21. mars 2013 av Sylkvass Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Bare lurer på en ting. Har tatt mine 3 tatoveringer (chest-piece, back-piece og arm) i Stavanger. Bor nå 20 min fra Tigerstaden og skal ta en ny en. Hvilket studio anbefaler dere når det gjelder tatoveringer av detaljerte figurer? skal ha en scene fra Gears Of War på arm/ side og vil helst ikke bli skuffet. Tenker farge eller sort/grått. Men ikke typ new-school-tegneserie, men mer detail-image. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hva med Nick Morte? http://instagram.com/nickmorte Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Der snakker vi litt mer der jeg tenker. Nå kommer bilde til å ha hele figuren men han er ihvertfall verdr å sjekke ut. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Han er absolutt verdt å sjekke ut! Fantastisk flink. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Men virket som om han bare var gjesteartist på lucky 7? Jeg tittet også på leading light sandvika og art and soul. Noen innapill på studioene? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hm, trodde han jobbet fast der, men jeg kan ta feil. Men ganske sikker på at han uansett jobber i Oslo. Send han en mail i tilfellet og hør. De to andre studioene har jeg ingen erfaringer med. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Vi peøver en e-post og undersøker. Noen andre som har erfaeimger med andre? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Bruker selv Nick Morte og kan anbefale han på det sterkeste. Han er ikke gjesteartist nei, jobber fast på Classic Custom, som er "søster/datter"studioet til Lucky 7. 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Vel, da får vi sende ham en e-post og høre hvordan ting står til og om det er mulig å ta et hilse-på-møte for å se om han er interressert i oppdraget Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ikke helt meninga å dobbelt poste her, men ble plutselig veldig usikker på om Nick foretrekker engelsk eller norsk? Lenke til kommentar
geil Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Han snakker kun engelsk Edit: og jeg bruker han selv, anbefales på det varmeste Endret 25. mars 2013 av geil Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Vel, da var en stk mail sendt til Nick, så får vi håpe på det beste. Var 3 tatoveringer som jeg forespurte om, så håper han er villig til å ta del i arbeidet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå