Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det tror jeg blir hipp som happ. Hvis det er din første tatovering, så ville jeg vurdert innsiden pga. det er fort gjort om noen år så kanskje du vil angre på tatovering (og da vil den ikke være like synlig). Flere faktorer som spiller inn her, hvor gammel man er, hvor moden man er, hvor lenge man har tenkt på akkurat den tatoveringen.

Innsiden av leggen er jo ikke top notch real estate, mens yttersiden av leggen er det, så det er nok en grunn til å velge sin første tatovering der. Så kan man heller få på noe annet på en "dyrere" kroppsdel når man har modnet litt mer.

Hvis det er en liten fis av en tatovering så er det bare kjøra på, kan jo bygges inn i noe større senere uansett :p

høres ut som du kjører black and grey?

lykke til da :)

Lenke til kommentar

Det ble nok utsiden, er storfornøyd :green: Har tenkt på å ta tatovering i mange år, men nå fikk jeg endelig gjort det :p Men så kommer spørsmålene da; fikk beskjed om å ikke ha så stramme bukser på meg, da den begynner nede med kulen og slutter noe lengre oppe. Må også gå med ankelsokker. Men hva med strømpebukse av ull? På jobben min er det veldig kaldt, så vet ikke hvordan jeg skal klare meg der med en tynn bukse i morgen ;)

Lenke til kommentar

Gratulerer! :) pics eller? :p

du har på gladpack til i morgen tidlig. Når du står opp vask og skyld forsiktig, lufttørk, ta et tynt lag med tattoo krem og på med gladpack.

Det går sikkert fint med strømpebukse av ull.

når du kommer hjem tar du deg en dusj. vask med litt grønnsåpe vann. skyld av. lufttørke, smør på tynt lag med sånn tattoo krem og eventuelt på med plastikk igjen hvis det fremdeles vesker en del, så på med hot pants og la det få litt luft. ta gjerne på plastikk før du legger deg igjen den kvelden.

så vasker du på morgen og så er det vell helg. jeg ville forsøkt å hatt den ute av plasikk mest mulig i løpet av helgen og ha på tynt lag med krem.

Endret av Sylkvass
Lenke til kommentar

Bare lurer på en ting. Har tatt mine 3 tatoveringer (chest-piece, back-piece og arm) i Stavanger. Bor nå 20 min fra Tigerstaden og skal ta en ny en. Hvilket studio anbefaler dere når det gjelder tatoveringer av detaljerte figurer? skal ha en scene fra Gears Of War på arm/ side og vil helst ikke bli skuffet. Tenker farge eller sort/grått. Men ikke typ new-school-tegneserie, men mer detail-image.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...