spelley Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Etter lang tenking har jeg bestemt meg for å ta en tatovering. Er ikke noe fancy, blir en due og noen stjerner på foten med teksten stay strong. Bor i Bergen, så usikker på hvilket studio jeg bør velge. Har hørt mye bra om let's buzz, men at det er lang ventetid der. Usikker på leading light og den som ligger i nærheten av kløverhuset/teateret (husker ikke navnet). Noen råd å komme med til meg? :-) Lets buzz er de eneste jeg går til. Har tatovert meg hos: Jannicke, Arild og Tomas. Skal faktisk ta siste del av 1/1 sleeve førstkommende fredag Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Noen som har tips til en fet font for skriften "Oslo"/"OSLO"? Synes de fleste O-er ser ganske på trynet ut. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hva med runer? Oslo het faktisk Oslo for tusen år siden. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kul idé, men jeg er i utgangspunktet ikke veldig lysten på å måtte forklare hva det betyr. Noen som har peiling på sånn ca hva jeg må ut med for en slik tattovering? Altså "Oslo" i svart blekk ca 7x20cm eller noe slikt. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Hmm. Ville sjekket opp diverse manuskripter fra middeladeren. Mye stilig der. Kommer jo litt an på hvor du går, men vil anta kanskje 2000kr. (men lurt å tenke dyrere, sånn i tilfelle) Endret 5. mars 2013 av Northern Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det er gammeldagse skriftyper jeg tenker på, men vil unngå alt for mange snirkler, buer og diverse. Det skal være veldig tydelig hva det står, men noe kunstnerisk, middelaldersk preg hadde vært fett. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Om du er skikkelig dedikert kan du skrive <3 S L <3 Bare å google seg grønn Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Sånt no kan jo være greit å ta med artisten som skal tatovere deg også. De har vel gjerne bunker på bunker med skrifttyper og tilgang til en haug med skrifttyper på nett. Lenke til kommentar
stolthet Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Noen som kan anbefale studio i Oslo? HELST ikke lang ventetid. Har alt klart eneste jeg trenger er en tatovør. Hit me!? Endret 6. mars 2013 av stolthet Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen som kan anbefale studio i Oslo? HELST ikke lang ventetid. Har alt klart eneste jeg trenger er en tatovør. Hit me!? Da burde du nesten ta deg en ringerunde og høre for vi sitter ikke akkurat med fasiten over hvor lang ventetid det er hos de forskjellige Spørs litt hva du skal ha, størrelse, farge eller black n' grey. Gjør litt research på hvilken tatovør som funker på det du skal ha. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Noen som kan anbefale studio i Oslo? HELST ikke lang ventetid. Har alt klart eneste jeg trenger er en tatovør. Hit me!? Hellspawn på Sandaker, litt ventetid men sykt bra. Holder på med en sleeve der nå. Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 få se på progress bilder a Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Noen med erfaringer fra Stay True i Ski?? De skal være veldig flinke av det jeg har hørt. Selv har jeg tatt på Oslo Ink og Sabelink! Dyktige artister der også! Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Hadde ikke rørt Hellspawn med en pinne... De gjør store ting, men herregud så feil de blir. Når det er sagt, så misliker jeg ikke transformers sleeven de har gjort. Stay True; hadde egentlig forventet mer av de (Birdie) med tanke på hvor lenge han har holdt på. Endret 10. mars 2013 av BertNaked 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg har absolutt ingenting vondt å si om hellspawn så det er sagt. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 De skal være veldig flinke av det jeg har hørt. Selv har jeg tatt på Oslo Ink og Sabelink! Dyktige artister der også! Hehe. Oslo Ink. Har ikke de stengt dørene? Vet at mange som har vært der har endt opp med å ta cover up. Nick, som jeg går til, får ofte inn folk som skal covre ting fra Oslo Ink. Hadde ikke rørt Hellspawn med en pinne... De gjør store ting, men herregud så feil de blir. Når det er sagt, så misliker jeg ikke transformers sleeven de har gjort. Stay True; hadde egentlig forventet mer av de (Birdie) med tanke på hvor lenge han har holdt på. Nøyaktig hva blir feil? Jimmy vinner jo ofte priser på conventions. Det kan da ikke være SÅ feil det? Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Likte mye av det Jimmy har gjort, men når ting som dette blir den nye stoltheten hans.. da begynner jeg seriøst å lure: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hehe. Oslo Ink. Har ikke de stengt dørene? Vet at mange som har vært der har endt opp med å ta cover up. Nick, som jeg går til, får ofte inn folk som skal covre ting fra Oslo Ink. Korrekt det, stengte dørene for to år tilbake. Hadde aldri tatt tatto der om det ikke var for Benedikte som jobber der. Utrolig dyktig artist. Lenke til kommentar
geil Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Farger! Sorry for ræva bilder, litt vanskelig vinkel Bildet Nick tok er bedre: http://instagram.com/p/W2W3zjCTuZ/ 4 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Dritfett! Han er glad i mørke/blåaktige farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå