KristineS Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg brukte ikke noe annet enn lunkent/varmt vann og en veldig myk klut når jeg vasket den. Og i dusjen gjorde det ikke noe om det kom litt shampo på. (Vanskelig å unngå når tatoveringa er på ryggen). Jeg bare sørget for å få skylt den ordentlig etter dusjinga. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg brukte ikke noe annet enn lunkent/varmt vann og en veldig myk klut når jeg vasket den. Og i dusjen gjorde det ikke noe om det kom litt shampo på. (Vanskelig å unngå når tatoveringa er på ryggen). Jeg bare sørget for å få skylt den ordentlig etter dusjinga. Min skal også på ryggen! Takk :-) Lenke til kommentar
spelley Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Nå er vel overforbruk av antibiotika(gjelder også kremer) jeg tenker på mest og hvorfor skal man bruke noe slikt når man ikke har noe problemer med gro prosessen ? Grunnen er vel for å ha minst mulig risiko for å få noen form for infeksjon. Man kan aldri være "for sikker" når det gjelder et "åpent sår". Derfor folk også blir anbefalt Helosan - for de antiseptiske egenskapene. For min del er helosan alt for fet. For all del bacimycin er også fet, men fungerer iallefall for meg. Helosan og bacimycin er nok sikkert spesielt lurt å bruke på utsatte steder som hendene - spesielt dersom man har dyr som er klengete. Endret 14. februar 2013 av spelley Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Grunnen er vel for å ha minst mulig risiko for å få noen form for infeksjon. Man kan aldri være "for sikker" når det gjelder et "åpent sår". Derfor folk også blir anbefalt Helosan - for de antiseptiske egenskapene. For min del er helosan alt for fet. For all del bacimycin er også fet, men fungerer iallefall for meg. Helosan og bacimycin er nok sikkert spesielt lurt å bruke på utsatte steder som hendene - spesielt dersom man har dyr som er klengete. ja du sier noe der, er forsåvidt enig, normalt enkle gro steder er det vel greit unngå men verre steder som du sier er det mulig ganske lurt og lurt for de som er veldig utsatt Lenke til kommentar
malific Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Hey, har vurdert en tatovering i noen år, og det er å få en tatovør til å tegne noe lignanes som disse tatoveringen. Har mistet 4 i familien til kreft, så tenkte å få in datoene til de som har gått bort kombinert i tatoveringen. Så lurer hva folk mener, blir d rett å bruke en slik type tatovering i den forbindelsen? Noen ideer til endring eller rett å slett andre ideer? Tenkte å at øverst kunne det bynne å blomstre igjen, for å symbolisere at ting gror tilbake selv om ting har vært tungt. Endret 16. februar 2013 av malific Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 må bare si at det har blitt veldig mainstream å bruke svaler i tatoveringer nå. Synes 3 var finest. Lenke til kommentar
malific Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 må bare si at det har blitt veldig mainstream å bruke svaler i tatoveringer nå. Synes 3 var finest. Er treet som er hovedtemaet, ikkje nødvendig med svaler, selv om de gjør det lille ekstra på alle 3 bildene etter min mening Lenke til kommentar
Marte Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Likte nr. 2 veldig godt. Ideen med at det begynner å gro er en fin symbolikk. Om du skal ha med fuglene, hva om de kanskje symbolisere de som har gått bort? Og det har kanskje blitt mainstream å tatovere svaler, men så lenge man selv liker tatoveringen/motivet, så burde det ikke ha noe å si om det er "mainstream" eller ei Endret 16. februar 2013 av Marte Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Okei, skjønner hva du mener. Men har 3 jenter i vennegjengen som har tatovert svaler på seg alle sammen. Syntes dog det ville vært fint med treet. Likte nr. 2 veldig godt. Ideen med at det begynner å gro er en fin symbolikk. Og det har kanskje blitt mainstream å tatovere svaler, men så lenge man selv liker tatoveringen/motivet, så burde det ikke ha noe å si om det er "mainstream" eller ei Var ikke sånn jeg mente det altså, ville bare si ifra. Jeg skal selv få noe relativt mainstream på kroppen. Lenke til kommentar
malific Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Likte nr. 2 veldig godt. Ideen med at det begynner å gro er en fin symbolikk. Om du skal ha med fuglene, hva om de kanskje symbolisere de som har gått bort? Og det har kanskje blitt mainstream å tatovere svaler, men så lenge man selv liker tatoveringen/motivet, så burde det ikke ha noe å si om det er "mainstream" eller ei Ja var en fin ide med en fugl for hver som har gått bort, hvis jeg tar med det. Takk for den ideen Lenke til kommentar
malific Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Okei, skjønner hva du mener. Men har 3 jenter i vennegjengen som har tatovert svaler på seg alle sammen. Syntes dog det ville vært fint med treet. Var ikke sånn jeg mente det altså, ville bare si ifra. Jeg skal selv få noe relativt mainstream på kroppen. Ok, blir det sett på som en veldig feminin tatovering da? Blir det å passe på en mann? Eller har de bare tatt av svaler? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Ok, blir det sett på som en veldig feminin tatovering da? Blir det å passe på en mann? Eller har de bare tatt av svaler? De har bare tatt svaler hele gjengen. De dro faktisk å gjorde det sammen i Oslo. Jeg tror tatoveringen blir veldig fint jeg altså. Også hvis du er mann. Den var kjempe fin og hadde en fin symbolsk mening. (Ikke det at tatoveringer trenger det heller) Du må poste bilde når den er tatt. Gleder meg til å se:) Lenke til kommentar
malific Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) De har bare tatt svaler hele gjengen. De dro faktisk å gjorde det sammen i Oslo. Jeg tror tatoveringen blir veldig fint jeg altså. Også hvis du er mann. Den var kjempe fin og hadde en fin symbolsk mening. (Ikke det at tatoveringer trenger det heller) Du må poste bilde når den er tatt. Gleder meg til å se:) Ja, sant, men har letet ganske lenge på en tatovering som symboliserer dette skal gjøre det når jeg har fått tatt den skal bynne å lete etter en god tatovør i tromsø, som kan lage noe Endret 16. februar 2013 av malific Lenke til kommentar
matryg Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) . Endret 24. januar 2015 av matryg Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Er det tomt med stor tatovering som første? Tenker litt på Englevinger på øver del av ryggen og utover armene ned til albuen. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Er det tomt med stor tatovering som første? Tenker litt på Englevinger på øver del av ryggen og utover armene ned til albuen. Om det er dumt? Nja, vil ikke si det akkurat. Bedre med stort og flott, enn en liten malplassert en kun for å kjenne hvordan det er. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Er det tomt med stor tatovering som første? Tenker litt på Englevinger på øver del av ryggen og utover armene ned til albuen. Som denne?: Selv må jeg si at eglevinger er kjedelig, men dette her er en litt annen vri enn det som er standard da. Men jeg synes også det er en feminin tatovering. Men det er jo du selv som skal ha den. Her har du i det minste eksempel på det du vil ha Endret 17. februar 2013 av Mumsen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Er noe sånt jeg tenker på ja. Synes englevinger er drit kule og de har en fin symbolikk. Hvor mye man man ut med for en tatoo av den størrelsen? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Tja, det er vanskelig å svare på. Men jeg kan ta en sjanse og tippe mellom 10 og 15.000. Kommer veldig ann på tatovøren, detaljene osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå