Nelis_88 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg synes det høres ut som en knallide! Tror det blir en kul chestpiece. Tusen takk, hehe Tror bare jeg skal la den utvikle seg litt mer, men veldig lyst til å ta Frankenweenie på lørdag, det har vært planen en god stund nå. Så rives litt, men et sted må jeg uansett begynne i så tilfelle. Se hva tatovøren sier Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hvem ble det? Tony! Dan var ikke spesielt interessert tror jeg. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Tusen takk, hehe Tror bare jeg skal la den utvikle seg litt mer, men veldig lyst til å ta Frankenweenie på lørdag, det har vært planen en god stund nå. Så rives litt, men et sted må jeg uansett begynne i så tilfelle. Se hva tatovøren sier Jeg troooooor at du er Tim burton fan Endret 5. februar 2013 av Mumsen Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg troooooor at du er Tim burton fan Du tror? Regnet da med at det var ganske så innlysende nå *ler* Spørsmålet jeg sitter med er hva jeg skal bygge videre ut.. Vil ikke ha for stort, men nok til at det dekker over den gamle møkka jeg har der Og selvfølgelig Tim Burtonish, vil ikke ta av helt med Franken-team der liksom.. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Er det ok eller veldig sært å blande forskjellige stiler? Har en halvsleeve på overarmen som består av en stor guardian angel i black n grey, men har veldig lyst å fullføre sleeven med noe japansk-inspirert og kanskje piffe litt opp med noe/litt farger, men ikke for mye. Er det vanlig å blande inn forskjellige stiler? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ser mange som har blandede stiler. De fleste får det til å se ut som rene klattverk. For meg blir det rart å blande på den stilen, men er jo din arm. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hva synes folk (jenter spesielt da) om piercing i nippelen? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg synes det er veldig sexy. Skulle ta det selv, men kjæresten min liker det ikke, så da hadde det jo blitt litt teit. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Merker at det er veldig forskjellige meninger om det, men frister veldig å ta. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 På mannfolk, def not. På damer, harry men hot! 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hva synes folk (jenter spesielt da) om piercing i nippelen? Gjør det du selv mener er "rett".Min mening: Har enda ikke sett en person passet med å ha piercing i nippelen, uansett kjønn. Her vil du også få forskjellige svar fra person til person og jeg tviler sterkt at du kommer til å bli nå klokere. så, er det ingen hindring for deg å ta/ha piercing i nippelen og du selv synes det er kult..Go For It;) Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Er det ok eller veldig sært å blande forskjellige stiler? Har en halvsleeve på overarmen som består av en stor guardian angel i black n grey, men har veldig lyst å fullføre sleeven med noe japansk-inspirert og kanskje piffe litt opp med noe/litt farger, men ikke for mye. Er det vanlig å blande inn forskjellige stiler? Så lenge det ser fett ut kunne ikke jeg brydd meg mindre. til sist så blir det din stil, siden det er på din kropp. Uansett om noen kaller det klattverk eller mesterverk Lenke til kommentar
spelley Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Fortsettelse på den orientalske sleeven min gjorde det på mandag (bestilte time i juli): Hannya mask. kanskje den skal få seg en samurai hjem? Undersiden av armen er det skisset opp bølger og en lotus blomst. Øvre del av sleeven som er "ferdig". Skal være sterkere farger på denne. Laget av Tomas på Lets Buzz Endret 7. februar 2013 av spelley 1 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Noen som har noen gode tips til fuktighetskrem jeg kan bruke i området rundt piercingen jeg har i nesevingen? Blir så tørr i ansiktet om vinteren! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Noen som har tips til krem etter tatovering? Første gang og jeg vil ikke at den skal falme. Tar den om litt over en uke :-) Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg brukte denne A-Derma Epithéliale A.H. etter jeg tok tatoveringa mi. Fungerte kjempefint for meg ihvertfall. Har og hørt flere som er fornøyd med den. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Takk for det, KristineS! Kjøpte du den på apoteket? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Kjøpte den på apoteket ja. Skulle egentlig kjøpe en annen, men den hadde de ikke og dama på apoteket sa de solgte mye av denne til folk som hadde tatoveringer =) Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Noen som har tips til krem etter tatovering? Første gang og jeg vil ikke at den skal falme. Tar den om litt over en uke :-) Jeg brukte Helosan før, men har byttet over til denne: http://www.apotek1.no/produkter/tattoo-after-care-salve-100ml-904115p Har faktisk fått merkbar bedre groperiode etter at jeg byttet til den. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Kjøpte den på apoteket ja. Skulle egentlig kjøpe en annen, men den hadde de ikke og dama på apoteket sa de solgte mye av denne til folk som hadde tatoveringer =) Okei, takk! Jeg brukte Helosan før, men har byttet over til denne: http://www.apotek1.n...e-100ml-904115p Har faktisk fått merkbar bedre groperiode etter at jeg byttet til den. Okei, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå