#Kroenkeout Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 betalte 1350 i timen til Noi Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hva er prisern sånn ca rundt omkring nå egentlig? Tattovøren min økte prisene sine nå til 1500 kr timen og minstepris på 1300 ettersom de fleste i området var meget dyrere enn det hun var! 1800,. Selv om det er dyrt, så har Noi en teknikk der farga holder seg i huden lengre. Betaler for kvaliteten på produktet og kompetansen til artisten! piss, han kjører nålene langt hardere en mange andre mer hokus pokus er det ikke, god på detaljer er han men det er 100andre også.. Personlig føler jeg at Noi er en stempelfabrikk. Pumper ut masse like tatoveringer. Altså, han kan det han gjør. Men mye variasjon og kreativitet føler jeg det ikke er. Bra standpunkt daninichi!! Eneste som kunne fått meg til å legge meg på benken til electric linda er om jeg fikk det gratis. Samme med Noi. Men jeg liker ikke stilen hans, så jeg hadde nok ikke gjort det gratis heller. En gang må man ta et standpunkt, jeg er lei utnytting pga av få gode artister i Norge.. Hvem skal du begynne å gå hos i utlandet? Norske priser er hinsides:) Royal Tattoo Køben eller Admiral tatto Amster, samt regner med guest spot på Guy Lee.. betalte 1350 i timen til Noi når i 2005? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Betalte 10800,- for 8 timer. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Fekk 500kr i avslag, sidan tatovøren var fyllesjuk på laurdag...Er det rimelig? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Høres vanvittig useriøst ut i mine øyne, da hadde jeg nok heller gått til en annen person. Det er snakk om at man skal forevige noe på kroppen din, og da vil jeg helst at personen skal være 100% fungerende, minst. 2 Lenke til kommentar
Marte Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Sier meg enig med Lynx_ her. Høres veldig useriøst ut i mine ører. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg hadde nok ikke tatovert meg der. Det hørtes veldig useriøst ut. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Veldig useriøst. Det er bare at tatovøren er dyktig, og det er for å skyggelegge tatoveringa ferdig. Hadde han endå ringt meg og sagt at han var "sjuk", men eg møtte opp og fekk beskjed om at han var sjuk... I tvil om eg kjem til å tatovere meg der igjen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Tja, høres jo litt spesielt ut. Men then again, hvis han mener han gjorde en like god jobb og du er fornøyd med resultatet - hvorfor klage? Forøvrig er det jo litt rart at han sier det i hele tatt. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Han var sjuk, så han tatoverte ikkje. Skal tatovere ferdig i morgo Tok han nok veldig på senga når eg ringte han opp på privatnummeret, hehe Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 6 timars arbeid. Er ikkje heilt ferdig, gjenstår å prikkelegge heile tatoveringa. Blei litt annleis enn eg hadde tenkt, men veldig fornøgd med resultatet. Midtgardsormen som går rundt valknut. Ferdig prikkelagt, syns den blei endå bedre og det passa veldig godt til stilen. 3 Lenke til kommentar
spelley Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 betalte 1350 i timen til Noi Noi tar vel 1800.- timen? Når tatoverte du deg? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 22 og 23 januar 2013 Han er ikke så kjip som folk tror Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Kjempestilig! Takker! Ser bedre ut nå som den ikkje er rosa Søstra mi syns den var finare før den blei skygga med prikkar, jaja kvar sin smak. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 22 og 23 januar 2013 Han er ikke så kjip som folk tror han er jo ganske kjip når han tar en sum ifra deg og en annen ifra andre, du må ha gjort en avtale aldri hørt om noen andre som har betalt 1350 i timen der.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Har ikke avtalt noe. Han var bare snill Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har ikke avtalt noe. Han var bare snill bra for deg , han var vel i godt humør etter tjent ekstremt med penger ifra andre kunder Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Råfet! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå