spelley Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Noen som vet mailaddr til tattoo world tromsø? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Tenker å ta enda en tatovering på andre siden overkroppen (venstre ribbein) og har en del av idèen klar. Skal være denne http://i45.tinypic.com/30m8nrb.jpg , Kart av Norge. Men jeg må fylle den inn med noe, for vil bli tomt med bare et omriss. Noen som har en idè ?? Hvis noen kjeder seg og er gode til å tegne så tar jeg imot slike tips også Leker også litt med tanken om at Finnmark skal bli en hånd som griper tak i huden. 'Norges fjellheim som holder meg fast' Usikker på om det blir seendes bra ut da.. Tenker noko slik som dette? Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Tenker noko slik som dette? Nei vil ha hele norge i sin helhet. Jeg tror kanskje jeg skal starte med bare omrisset og se hvordan det blir. Så heller fylle inn detaljer senere. Men vil at det skal være et kart, så skulle jeg ha fyllt det inn med noe,så kanskje noe inspirer av gamle kart hvor de største og mest 'nødvendige' stedene er markert.. Endret 10. januar 2013 av Korpmettaren Lenke til kommentar
Maaby Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Det ble ny tatovering som bursdagsgave til meg selv. Tok den hos en gjesteartist (San) ved Crooked Moon i Helsingborg. 2 Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 kul stil. hva gjorde du i helsingborg egentlig? Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Skal muligens flytte til København til høsten.. Noen som kan anbelfale råe artister der? Har ikke helt oversikten over hvem som finnes der. Har en liten tanke om å booke Jacob på crookedmoon, siden jeg da vil bo mye nærmere Helsingborg Lenke til kommentar
Maaby Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 kul stil. hva gjorde du i helsingborg egentlig? Tatoverte meg, det var alt. Andre gangen jeg har dratt på tattoo-trip dit hehe. Skal muligens flytte til København til høsten.. Noen som kan anbelfale råe artister der? Har ikke helt oversikten over hvem som finnes der. Har en liten tanke om å booke Jacob på crookedmoon, siden jeg da vil bo mye nærmere Helsingborg Crooked Moon har jo mye spennende gjesteartister og ikke minst Jacob ja, men huske at Jacob etter at han vant Ink Master Sverige har booking stopp og er fullbooket i over et år fremover. Men følger man med på facebooken deres dukker det opp timer på kort varsel til tider pga avbestillinger (og da hjelper det jo at du bor rett over dammen). I Køben har jeg rimelig lite peiling. Men i tillegg til Crooked Moon, jobber jo også han fyren her i Helsingborg https://www.facebook.com/pages/Johan-Finn%C3%A9/196702500367048. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Aritg "funfact" jeg mista min dag med jacob pga han skulle være med på ink master, sliter med og få endene til og møtes med jobb og ledig time, hehe Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Skal muligens flytte til København til høsten.. Noen som kan anbelfale råe artister der? Har ikke helt oversikten over hvem som finnes der. Har en liten tanke om å booke Jacob på crookedmoon, siden jeg da vil bo mye nærmere Helsingborg http://www.royaltattoo.com/ blir ikke mye bedre Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen som vet om denne er mulig på underarmen, eller trenger den større plass? Eventuelt, er den mulig at all, eller er det for komplisert å tatovere noe som er tegnet slik? Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen som vet om noen gode tatovører i nærheten av Skien? Tenkte å få meg dødsetermeket fra HP.. xP Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Crooked Moon har jo mye spennende gjesteartister og ikke minst Jacob ja, men huske at Jacob etter at han vant Ink Master Sverige har booking stopp og er fullbooket i over et år fremover. Men følger man med på facebooken deres dukker det opp timer på kort varsel til tider pga avbestillinger (og da hjelper det jo at du bor rett over dammen). I Køben har jeg rimelig lite peiling. Men i tillegg til Crooked Moon, jobber jo også han fyren her i Helsingborg https://www.facebook...96702500367048. Ja har fått med meg bookingtiden hans , og det er jo forståelig at han er så populær. Jeg følger også med på facebook og instagram, så det er jo absolutt en mulighet, å bare gripe sjangsen om han legger ut noe som passer meg. Linken din funket ikke hos meg, men går ut i fra at det var Johan Finne? http://www.royaltattoo.com/ blir ikke mye bedre Tja, bra nok kvalitet, men jeg leter etter artister med det lille ekstra, som f.eks Jacob har. Og fikk ikke helt den følelsen utifra bildene til royal Takker for forslag! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen som vet om noen gode tatovører i nærheten av Skien? Tenkte å få meg dødsetermeket fra HP.. xP Ja. Tony hos De freixas tattoo er veldig veldig dyktig. http://www.facebook.com/pages/De-freixas-tattoo/116200048441752?fref=ts Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Tatoverte meg, det var alt. Andre gangen jeg har dratt på tattoo-trip dit hehe. Bare drar du på impuls og ser hvem som har ledig time eller er det planlagt? Lenke til kommentar
Maaby Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Bare drar du på impuls og ser hvem som har ledig time eller er det planlagt? Denne gangen var det planlagt i noen måneder. De la ut noen tegninger på facebooken sent på høsten en gang for å reklamere for en gjesteartist som kom i januar, og jeg booka en av de tidene. Men det er rimelig enkelt å komme seg til Helsingborg med Swebus, så impuls ordner seg somregel det også (det jeg gjorde første gangen). Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 ok, jeg bare lurte. Jeg må planlegge før jeg tatoverer meg, er bare interessant å se hvordan andre gjør "impuls" tatoveringer. Har vært 7-8 turer til Helsingborg siste året jeg også Johan Finné ooo yea Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det var Sture hos Rex Mundi som tatoverte meg når jeg var i København sist. http://www.rexm.dk/ Tenkte jeg skulle tilbake til ham for min neste også. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei! Kunne noen listet opp de beste tattovørene på østlandet innenfor realisme? Takk Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Aritg "funfact" jeg mista min dag med jacob pga han skulle være med på ink master, sliter med og få endene til og møtes med jobb og ledig time, hehe Går du uten for hans vanlige booking da siden du mistet timen din ? (om det blir vanskelig for deg, så kan jeg alltids være kompis å ta over dine timer) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ja jeg får stadig mail på om jeg kan den og den dato, men står vel på ei liste. Problemet mitt er at jeg trenger tid 2 mnd fram i tid mtp og få fri fra jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå