Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Jeg tror at en artist vil kunne prestere bedre om han fikk lov å bruke sine egne innspill i form av frihånd og kreativitet enn om man skal copy paste et motiv. Jeg ville ihvertfall satt stor pris på om jeg fikk sette mitt personlige preg om jeg var en tattovør. Det er jo litt derfor man velger mellom forskjellige artister. Ikke fordi de kan tegne av, men fordi de nettopp er kreative og kan sitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har klart å pådra meg betennelse i piercingen i nesen. Den har jo væsket litt før, men det har jeg fortstått er normalt. Nå gjør den vondt også, og det har kommet en del gult verk.

Har lest her før noe om saltvannsoppløsning. Skal jeg kjøpe rent havsalt og blande i hvilket forhold? Og hvor mange ganger om dagen?

Skal jeg også rense med piercingrens?

Lenke til kommentar

Hva tenker folk om å gi "fri tilgang" til en tatovør, hvis jeg kommer med litt om hva jeg vil ha feks, hodeskaller monster osv. Og dermed la vedkommede som skal gjøre jobben få lage noe helt eget til deg?

Jeg tenker at det er måten å gjøre det på for meg

Finne en artist som tilfredsstiller dine behov i det artisten har gjort av tidligere arbeid,

for så å inspirere han/hun med en ide, og la magien skje

Lenke til kommentar

Hallais. Skal ta ein ny tatovering når eg har spart nok pengar, ca 10 000.

Teamet eg har til nå er viking tid, og eg har lenge (rundt eit år) tenkt mykje på at eg vil ha midtgaardsormen oppover armen, litt bak på ryggen og fram på brystet. Eg fant tilfeldigvis desse tatoveringane, og det er noko ala dette eg vil ha.

Kva tyks? Skal sjølvsagt ikkje ha heilt lik, men lik storleik, samme stil, men min versjon. Tenkte eg også skulle ha Helm of Awe på øvre del av skuldra der dragen ålar seg rundt eller noko liknande.

Hadde satt stor pris på tilbakemeldingar :)

DÅ ER TIDEN INNE!

Bestilt time 4. Januar :D

Planen er at den ikkje skal vere så intens som den på bilde, men at den skal "åle" seg oppover biceps/triceps, såvidt bak på ryggen og fram på brystet, som på bilde. Tenker å la skuldra vere, så eg evt kan tatovere eit symbol eller lignande der.

Hvad tycks?

Endret av Thor - God Of Thunder
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har nettopp bestilt time selv til 18 Januar. Får OMSIDER begynt på Kittelsen sleeven som jeg har hatt lyst på i flere år. Blir Stoyan ved Onkel Henrys i Trondheim som skal få trykke Draugen på plass. Angående det at tatovører setter sitt personlige preg på tatoveringen så anser jeg det bare som en bonus.

Ettersom økonomien ikke er på plass for å ta hele arma enda så tenkte jeg å ta underarma først og fremst. Skal vel ikke være noe problem å bygge på senere når jeg får råd til det tenker jeg.

Ser forresten ut som et flott motiv av Midgardsormen, Thor. Bare pass på å ikke dælje den med hammeren etterpå ;)

Lenke til kommentar

Ja, det vil jeg si han var. Men, i mitt prosjekt, skulle han fritegne motivet - jeg kom vel inn på studiet med ed budskap som "her er min hud, utfør magien din" :p derfor, måtte/skulle han være bestemmende. Han trudde det ville vært kult med en drage som var opp ned, som kom opp mot den andre. Men, der satt jeg ned foten - og han hørte på det. :)

Hei (dette blir min første post etter bare å ha lest her lenge).

Jeg har hatt 6 sessions hos Noi (har fortsatt et par igjen). Tenkte veldig likt som deg, og angrer ikke i dag. Kom inn med ønske om noen elementer (hodeskalle, koi og blomster) og ba han finne ut resten. Ble også overtalt til å ha mye farger, selv om jeg i utgangspunktet ikke hadde tenkt det. Jeg tror at hvis man velger en artist som Noi bør man overlate mye til han, ellers tror jeg at jeg hadde valgt en annen. Jeg tenker i hvertfall at jeg er avhengig av at han er kreativ og lager noe han selv synes passer til meg, dermed blir den også unik. Ikke enig i at han lager mye likt, synes han er flink til å finne på nye ting :)

Lenke til kommentar

Nå har man fått skissen av tatoveringa, og den ble BRA. Bare noen få detaljemodifikasjoner, så er den grei regner jeg med. Eneste som mangler nå er penger..

Litt forsinket, men i går ble tatoveringen tatt. Min første...

Lå 2 1/2 time i strekk før den var ferdig. ikke så vondt som ryktene skulle ha det til hvertfall, gikk greit. Men blødde ikke en eneste dråpe blod. Er det normalt btw?

post-129153-0-84293800-1355246442_thumb.jpg

Endret av Korpmettaren
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ta samme og bytte ut ¨hjemmebrendt¨, med ¨Cannabis¨ :woot:

Den var så populær ja..

Merker tatoveringen begynner å svi litt nå. Ikke det mest behagelige å smøre den..

Kanskje litt individuelt, men jeg hadde håpet å dra på et par ukers tur på hardangervidda fra jul, men vil det være et problem etter 13 dager siden den ble tatt? Ser jo flere her sier deres sort/hvut er ferdig flasset etter 2 uker. Vil bli en del belasting på den i form av hoftebelte (trekke tung pulk), og hvor mye trenger jeg å smøre etter to uker?

Vil jo bli 20-30 minus der hvertfall, da litt mpt den vannbaserte smøremiddelet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...