Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går sjelden i bar overkropp, så jeg har faktisk bare ett gammelt bilde i fra den var blodfersk (bokstavelig talt):

post-90990-0-72122500-1354147379_thumb.jpg

Den vrir seg litt sammen med huden ettersom jeg holder armen opp i været.

Edit: Og siden jeg er så snill i dag så slenger jeg ut bilder av mine andre også!

post-90990-0-07399400-1354147633_thumb.jpg

Dette er etter andre sesjon på en full sleeve. Har startet på Darth Vader og Mario på overarmen, så skal alt knyttes sammen til slutt. Men bilder av Darth og Mario får heller komme når de er ferdige, forhåpentligvis i januar:

post-90990-0-68799700-1354147724_thumb.jpg

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Detta blir bra:) Blir massivt med farger regner jeg med:) Min sleeve er ferdig nå også folkens. Straks ferdig med flassing.. Så nå begynner man å tenke på hva man skal next ;)

her er film fra da vi akkurat var ferdig, filmet med iphone til tatovøren tho

Blitt mye spamming av sleeven min, dere er vell ikke lei? :p

Endret av Sylkvass
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sykt fin sleeve du har, siden det var mye fint å se på ;)

Jeg tenker først å fremst å ikke ta farger men, er faan ikke sikker, og det blir jeg sikkert aldri heller, selv etter tattoveringen er ferdig :p

tenker først å fremst på:

- Symetri. har en stor tribal på andre handen som er svart, som jeg skal bygge om til sleeve med svarte motiver.Men, når jeg ser slike som dine, så framhever fargene virkelig detaljene og det er noe jeg selvfølgelig vurderer.

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Jeg skulle i utgangspunktet ha halvsleeven i black n grey, men tattovøren in ville ha litt farge for å få litt liv i den. Og det angrer jeg ikke på nå. Skulle faktisk ønske det var litt mer farger på den nå :)

Så når resten av sleeven skal fullføres, så skal jeg prøve å få med litt mer fargenyanser i tattoveringen. Man får på en måte en "3D-effekt" med farger i black n grey.

Lenke til kommentar

Jeg skulle i utgangspunktet ha halvsleeven i black n grey, men tattovøren in ville ha litt farge for å få litt liv i den. Og det angrer jeg ikke på nå. Skulle faktisk ønske det var litt mer farger på den nå :)

Så når resten av sleeven skal fullføres, så skal jeg prøve å få med litt mer fargenyanser i tattoveringen. Man får på en måte en "3D-effekt" med farger i black n grey.

Noi mente at jeg skulle MINST en blomst i farger.. men, tenker slik at, enten blir det alt eller ingenting :)ps: du gjorde ikke valget noe enklere for meg :p

Lenke til kommentar

hør på Noi;) han er jo helt vill med fargene. Men personlig syntes jeg sleevsa til Noi kan bli litt vell "massive" i fargene, personlig liker jeg litt pusterom, men det smaken er som baken:). Tror det kan bli kult med black n gray på dragen og blomsten på underarmen din i farget, kanskje at de radierer et slags lys opp mot delen som er nærmest dargen. er det krystantemum du skal ha på brystet? den kan jo også få farget;)

Endret av Sylkvass
Lenke til kommentar

Noi er dyktig han! Men ikke for å tråkke noen på tærne her, det meste han produserer er jo så og si likt. Er det ikke?

Har også hørt at han har mest å si når det kommer til motivet. Kunden kan komme med ønsker, men til syvende og sist er det han som bestemmer?

Arrester meg om jeg tar feil her, dette er basert på hva andre har fortalt meg!

• Liker 1
Lenke til kommentar

hør på Noi;) han er jo helt vill med fargene. Men personlig syntes jeg sleevsa til Noi kan bli litt vell "massive" i fargene, personlig liker jeg litt pusterom, men det smaken er som baken:). Tror det kan bli kult med black n gray på dragen og blomsten på underarmen din i farget, kanskje at de radierer et slags lys opp mot delen som er nærmest dargen. er det krystantemum du skal ha på brystet? den kan jo også få farget;)

Blir en stor krysantemum, ja :)

Lenke til kommentar

Noi er dyktig han! Men ikke for å tråkke noen på tærne her, det meste han produserer er jo så og si likt. Er det ikke?

Har også hørt at han har mest å si når det kommer til motivet. Kunden kan komme med ønsker, men til syvende og sist er det han som bestemmer?

Arrester meg om jeg tar feil her, dette er basert på hva andre har fortalt meg!

Ja, det vil jeg si han var. Men, i mitt prosjekt, skulle han fritegne motivet - jeg kom vel inn på studiet med ed budskap som "her er min hud, utfør magien din" :p derfor, måtte/skulle han være bestemmende. Han trudde det ville vært kult med en drage som var opp ned, som kom opp mot den andre. Men, der satt jeg ned foten - og han hørte på det. :)

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...