Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Joa, ganske flink på å lage ødelagt linjer om det er meninga i hvertfall! Og skjønner at Scarlet tattoverte seg der hu gjorde, for ville ikke gått rundt og vist fram denne..

scarlett-johansson-tattoo-lucky-you.jpg

Lenke til kommentar

Heisann. har i lang tid vurdert å ta tatovering. Men har ett par spm angående rensing (utover det som står i første post).

-Hvor lang tid tar det vanligvis for at det skal gro helt?

-Hvordan fungerer det med trening etc, i mitt hode vil det bli endel svette på "såret" og tenker at det ikke fremmer groprosessen.

takker for svar

Lenke til kommentar

Trening bør man unngå, som du sier - svette.

Groperiode varierer veeeeldig. Men hovedregelen er vel 2-3 uker. Vanligvis har mine ligget innenfor denne tidsrammen, men nå sist for noen uker siden så var værste delen (den som pleier å bli ferdig etter uke to) over i løpet av den første uken. Så det varierer veldig, faktisk.

Lenke til kommentar

Hvordan tar tatoveringsstudioer det hvis man må avlyse en time veldig kort tid før timen?

Har en oppfølgingstime på halfsleeven min. Sist jeg var der inne, så bestemte vi en ny time. Denne er på fredag. Har prøvd å spare og spare, men finner ut at det ikke går... Studio det gjelder er Lucky 7.

Lenke til kommentar

Heisann. har i lang tid vurdert å ta tatovering. Men har ett par spm angående rensing (utover det som står i første post).

-Hvor lang tid tar det vanligvis for at det skal gro helt?

-Hvordan fungerer det med trening etc, i mitt hode vil det bli endel svette på "såret" og tenker at det ikke fremmer groprosessen.

takker for svar

Enkelt og greit:

Svart/Hvit tar kortere tid en Farge.

Hvor lang tid det tar for at den er "ferdig" helbredet varierer fra person til person. Mine (Svart/Hvit) er ferdig helbredet etter 2 uker, men har blitt fortalt at jeg helbreder fort. Du må også huske at om det smøres og vaskes ofte nok så går det også litt fortere. Husk å lufte tatoveringen din også :)

Lenke til kommentar

Min var ferdigflasset etter ca 2 uker, men den føltes likevel ikke helt bra før det hadde gått 3-4 uker. Smører den gjevnlig med et tynt lag med fuktighetskrem etter dusj og det er greit å være en smule forsiktig med bøying og tøying de første 3 ukene etter min erfaring.

Når det er gått over en måned, så er det litt digg å scrubbe tattoveringen en gang i blant, merker fargene kommer bedre frem.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Min siste lille tok jeg onsdag 7. november tror jeg.

Denne fikk dessverre litt dårlig stell de første 2-3-4 dagene. Men nå er den ferdiggrodd. Sluttet i flasse for en ukes tid siden, og jeg kan ikke "kjenne" den lenger. :) Den grodde overraskende fort.

Her kommer et bilde, hva syns folk? Den er ikke perfekt, men jeg er førnøyd uansett. Den er ikke et stort kunstverk, men den har betydning for meg i alle fall. Forøvrig er den et helvete å ta bilde av.. :p Baksiden av armen, under albuen..

EDIT: Den kom oppned... Er riktig vei hos meg, jaja.

post-102350-0-99165400-1353948278_thumb.jpg

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...