Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer å ta meg en flesh tunnel i øreflippen, noen som kan forklare hvordan man går frem med strekking? Også hvilke størrelser som er normalt å starte med osv. =)

Vil heller vite for mye, enn for lite ^^

6577458[/snapback]

vel.. kan jo si det jeg gjorde da^^- jeg starta med 2 vanlige hull som jeg tok selv med en kanyle nr veldig liten. (når jeg var 13år eller noe(24 nå) og for 1-2 år siden kjøpte jeg noen rare stenger (aner ikke navnet på dem desverre) men gikk og spurte på en piercing plass om hva jeg trengte og hvordan jeg skulle gjøre det. men det som er viktig i denne saken er at du ikke kan strekke for mye på en gang.. rundt 2-2.5mm pr gang. jeg har 8mm nå... kunne sikkert fått inn 10mm uten noe særlig problemer. strekker du for mye kan ting og tang skje^^. men om du vil gjøre det på den lette måten kan du jo gå å få stukket ut 8mm hos en piercer tror og mener mener jeg.. for å komme til 8-10mm med vanlig strekking tar sin tid.. og etter det jeg har lest så er grotiden på 8mm ca 8mnd.... skal se om jeg finner noe mer og legge til senere .. litt tidlig på morgenen her enda:p

EDIT: Sånne brukte jeg i starten når jeg utvidet dem.. http://www.crazy-factory.com/insertion-pins-p-11745.html

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...