Powerpie Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hei! Jeg tok tattovering for to uker sia, og har planer om å begi meg ut i solen i løpet av kort tid. Da jeg ikke har klart å oppdrive en sunblock, og solfaktor 50 koster skjorta, så har jeg gått til innkjøp av Sinksalven Silulen (20% sink). Vil denne beskytte tattoveringen min mot solen hvis jeg smører tykt? Takker for svar =) Jeg tror ikke den vil gjøre store forskjellen, men tanke på at det ikke er noen beskyttelse i den mot UVA og UVB-stråler. Kanskje noen andre vet helt sikkert. Jeg ville heller prøvd å dekke til tatoveringen med klær istedet. "Manualen" jeg fikk av tatoveringsbutikken anbefalte sinksalve og sunblock skjønner du. Men for å være helt ærlig så har jeg ingen aning vedrørende hva som fungerer best =/ Takk for svar hvertfall! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Ta å dekk til tatoveringen med klær du. Endret 5. oktober 2012 av Estella! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) dekk til du:) og sunblock\solfak. 50 er kanskje dyrt..men man bruker ikke så mye og blekket holder seg pen:) Endret 5. oktober 2012 av Cortinarius rubellus Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Trodde sunblock og solfaktor 50 var det samme jeg! Kjøpte 50 for et par år siden, smører tynt når jeg beveger meg ut i sola og har den enda! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Trodde sunblock og solfaktor 50 var det samme jeg! Kjøpte 50 for et par år siden, smører tynt når jeg beveger meg ut i sola og har den enda! Er det samme Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kan jeg spørre deg hvor du jobber, Eplefe? Hvis det ikke blir for personlig å legge ut da.. Jobber på Dromedar, ved siden av (ca) Leading Light. Kult, kanskje jeg stikker innom og tar en kaffi og spør deg om tattoo-tips etter at jeg har vært på LL Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja, gjerne det. Er ikke ALLTID jeg er på jobb, da. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Solfaktor har utgangstid btw, tror den er på ca ett år før faktoren begynner og gå ned. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Heisann! Jeg vurderer sterkt og ta en tatovering. Trenger ikke si så mye om hvorfor og sånt, men jeg er fortsatt usikker på hvor jeg vil han den! Er det noe sted som er å "anbefale" når det gjelder sin første tatovering? Uansett har jeg har lyst til å ta en tatovering av en uferdig pyramide. Grunnen er som Langdon sier i "The Lost Symbol" - "Known as an Unfinished Pyramid, it was a symbolic reminder that man’s ascent to his full human potential was always a work in progress. Er det forresten noen som kan avkrefte/bekrefte akkurat det? Og om noen har en tatovør i Tromsø som de kan anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Og om noen har en tatovør i Tromsø som de kan anbefale? Phil på Arctic tattoo! Har intet annet enn lovord om denne mannen! Han er rask, han er nøyaktig, han er flink og en skikkelig koselig kar! Har bare en tattovering av han siden det er så langt unna, men hadde ikke nølt med å ta turen opp bare for å ta en til! 1 Lenke til kommentar
Kvatro Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Noen som kan anbefale noen i Agder? Behøver ikke være på et studio sålenge han/hun er flink på svart/hvitt tatoveringer av det litt mer detaljerte slaget Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 I morgen skjer det og jeg er så spent! 3 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 I morgen skjer det og jeg er så spent! Lykke til Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Det gikk veldig fint, ble sånn jeg hadde tenkt meg, og tatovøren var veldig hyggelig. Betalte bare 1000,fikk spesialpris som han kalte det;-) Endret 8. oktober 2012 av Maxie10 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det gikk veldig fint, ble sånn jeg hadde tenkt meg, og tatovøren var veldig hyggelig. Betalte bare 1000,fikk spesialpris som han kalte det;-) Bilde? Og gratulerer med gjennomført tattoo Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Skal prøve å få ordnet bilde snart :-) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Wow, dette var pysete tatovering altså, hehe. va'kke mye blekk, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Nei, jeg ville ha så liten og diskre som mulig I min krets er det nok til en hel del kommentarer av typen "Herregud, du er gal!" Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hmm... Interessant. Det står "Åsne" på den, sant? Og representerer hjertene noe, eller er det bare for pynt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå