baBuShKa Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Sånn, da er depositum betalt og time booket! 16 oktober så sprekker sparekontoen ved første session Booket 7 timer, så det spørs om jeg får med meg noen av kompisene den dagen som selskap så lenge.. Endret 20. september 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
slins Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Yay! Endelig turde jeg OG hadde tid! Pluss fant et studio som hadde tid til å pierce. Førstevalget var pierceren syk så...det var ikke barebare det heller... Men finally! 2 x nipple piercing! Eneste kjipe er at man kan ikke akkurat gå rundt å fortelle det til halve verden... Booooring Lenke til kommentar
morlie Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Sånn, da er depositum betalt og time booket! 16 oktober så sprekker sparekontoen ved første session Booket 7 timer, så det spørs om jeg får med meg noen av kompisene den dagen som selskap så lenge.. 7 timer? hardt Gled deg, kan anbefale og ta en bukse med glidelås eller noen annen tekstur på, og ligge å stryke fingrene dine over der og fokusere på hvordan det føles hvis det gjør vondt, det funket veldig bra for meg :-) Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hehe, tror jeg står over, men takk for tips Litt av tiden kommer nok til å gå til å gå over skissen og gjøre den ferdig. Blir min første tattoo.. Er helt sykt spent nå! Har hatt et smil rundt munnen hele dagen Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Leter anbefalinger etter tatovørerer i Oslo. Vet det ligger i tråden et sted, men håper noen kan hjelpe en gang til. Motivet er realistisk/zombieportrett og skal på overarm. Jeg tenker Lucky 7 eller kanskje Hellspawn, men føler jeg glemmer en haug. Håper noen har noen hete tips for andre jeg kan sjekke ut. Lenke til kommentar
Kaasor Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Heisann! Vil tattovere vedlagte bilde, og vil gjøre det skikkelig. Med andre ord vil jeg gå til en artist som kan sakene sine og vil gjennomføre. Så da lurer jeg på om dere kan anbefale noen som er god på den stilen der? Jeg driter i hvor mye det koster, dette skal være på kroppen min for alltid så koste hva det koste vil. Tattovering er ikke noe jeg vil prøve å spare penger på. Hvor i verden er heller ikke så nøye, må ikke være i Norge. Bare helst i Europa. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Leter anbefalinger etter tatovørerer i Oslo. Vet det ligger i tråden et sted, men håper noen kan hjelpe en gang til. Motivet er realistisk/zombieportrett og skal på overarm. Jeg tenker Lucky 7 eller kanskje Hellspawn, men føler jeg glemmer en haug. Håper noen har noen hete tips for andre jeg kan sjekke ut. Hva med Nick Morte? Ikke sikker på hvilket studio han er i for tiden, men TROR han jobber i Oslo- 2 Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Leter anbefalinger etter tatovørerer i Oslo. Vet det ligger i tråden et sted, men håper noen kan hjelpe en gang til. Motivet er realistisk/zombieportrett og skal på overarm. Jeg tenker Lucky 7 eller kanskje Hellspawn, men føler jeg glemmer en haug. Håper noen har noen hete tips for andre jeg kan sjekke ut. Hva med Nick Morte? Ikke sikker på hvilket studio han er i for tiden, men TROR han jobber i Oslo- Det ser det ut som om du harveldig rett i, stor takk! EDIT: Da er forespørsel sendt, men du verden for en noldus jeg føler meg når jeg prøver å forklare hva jeg ønsker. Igjen takk, Marte! Endret 23. september 2012 av geil 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Geil: Vil anbefale Nick, driver med et zombie-prosjekt hos han selv og anbefaler han på det varmeste. Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Geil: Vil anbefale Nick, driver med et zombie-prosjekt hos han selv og anbefaler han på det varmeste. Tipp topp, jeg har nemlig fått en avtale i november for litt zombieblekking og skal innom sjappa i morgen for en prat. Flott å få bekreftet fra flere hold at han er så dyktig som jeg har inntrykk av Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Nick kan varmt anbefales ja! Holder på med en sleeve hos han selv, og har også neste time i november 2 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Heisann folkens! Ei veninne av meg er gjestetatovør i Oslo frem til 04. oktober, på Memento Tattoo. Tror hun har endel ledige timer enda, så om noen vil ha en spontan tatoveringstime uten å vente i månedsvis er det bare å gripe sjansen! Her er facebooksiden hennes: http://www.facebook.com/linntherestattoo Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hey hey! jeg kunne trenge litt hjelp fra dere som er litt velinformerte rundt tattoo artister i Oslo. Noen som kan annbefalle en artist som kan konvertere noe slikt som dette bildet (med endringer) til et brukbart tattoverings design. Håper på å finne noen som kan klare å gjennskape fargene på denne måten. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Større muligheter for å få det som du vil med å lage et melismaleri. Du vet, melis, sugerør og maling på tykk papp. Sorry at jeg er krass altså, men du får ikke stukket inn noe som har så "levende" farger hos en jordlig tattoo-sjappe. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Større muligheter for å få det som du vil med å lage et melismaleri. Du vet, melis, sugerør og maling på tykk papp. Sorry at jeg er krass altså, men du får ikke stukket inn noe som har så "levende" farger hos en jordlig tattoo-sjappe. Tja jeg har ikke veldig peiling, men jeg vet jo at det går. poenget er mer for meg å få en artist som har erfaring med dette, og vet ca hvordan det vil "blø" ut over tid, og hva som kan endres for å holde det nogenlunde fint (med en touch up med noen års mellomrom) og kanskje endre designet så det ikke blir helt fritt for grenselinjer Eksempel på fargebruk http://i.imgur.com/pRS5zh.jpg Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Go1den3ye: Jeg ser potensiale til en temmelig fet tatovering med det bildet som utgangspunkt Men som du sikkert har skjønt krever det en med skills for å få det til å se bra ut, og da kan fort oslo bli for snevert for å finne den perfekte artist. den første som slår meg er Dmitriy, siden han lager mye bra (utlandet sådan) https://www.facebook.com/DmitriySamohin Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ser ikke hvorfor det skal være så vanskelig jeg! 2 Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Go1den3ye: Jeg ser potensiale til en temmelig fet tatovering med det bildet som utgangspunkt Men som du sikkert har skjønt krever det en med skills for å få det til å se bra ut, og da kan fort oslo bli for snevert for å finne den perfekte artist. den første som slår meg er Dmitriy, siden han lager mye bra (utlandet sådan) https://www.facebook.../DmitriySamohin Når jeg tenker etter så har du rett, så jeg bør egentlig åpne meg selv litt for tanken om å reise for å få det gjort Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Når jeg tenker etter så har du rett, så jeg bør egentlig åpne meg selv litt for tanken om å reise for å få det gjort Hadde jeg vært deg så ville jeg i allefall sjekket ut folk i nærme Europa/England , men kan jo være du finner noen du liker i Norge og , De jeg liker best i Oslo-omegn per dags dato er vell Nick Morte og Electric Linda Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Da ville jeg sjekka ut Nick, føler ikke Linda er helt der med farger, også spør det jo hvor stort det skal være, Linda har vel ganske høy minstepris/minste timer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå