Solefald Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 eg hadde vertfall aldri tatt en sånn tattoo i ansiktet, eller noke som helst egentlig, det reduserer jo faktisk sterkt antal jobber og slikt du kan få, da folk som ansetter må tenke på kva kunden syns, og når det første dei ser er en person med slikt i panna, så er det mangen som ikkje tar det seriøst da. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 eg hadde vertfall aldri tatt en sånn tattoo i ansiktet, eller noke som helst egentlig, det reduserer jo faktisk sterkt antal jobber og slikt du kan få, da folk som ansetter må tenke på kva kunden syns, og når det første dei ser er en person med slikt i panna, så er det mangen som ikkje tar det seriøst da. 6573883[/snapback] Jeg skal aldri ha i ansiktet, eller halsregionen (der man kan se det fra skjortekragen) eller på henda.... Men dette er forhåndsregler jeg har satt på meg selv Alt er jo selvfølgelig en smaksak. Men jeg har aldri likt noen av delene. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Men ikke for mange farger. 6573136[/snapback] Pøh. 6573254[/snapback] Jeg hadde heller tatt en tribal enn en av de to Ville aldri i livet hatt en tattovering som minner meg om Michael Jackson's Thriller (grønne hånden). Endret 28. juli 2006 av FredericC Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Her da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6508895 Fyfaen, du var vrien. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Syns denne er ganske pheet, må være kult å gå rundt slik. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 å fy faen kødder du den tok tid ? Hadde vært litt gøy å ha i badesesongen, men tviler på at jeg ville hatt den hele livet Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Når man blir eldre kan man legge på litt rust og slitasje på ledda osv Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 da tror jeg endlig jeg har klart og finne meg en tato stil som jeg vil gå for nemlig Polynesian Tattoo , di er utrolig tøffe i mine øyne og ikke så veldig masse produserte , men det kan jo være et prblem og finne noen som kan lage en til meg :/ jeg vil ha noe ala dette , bare til en arm , en hel sleav liksom en kombinasjon av denne og denne men ikke akkuret disse , men i samme stil , og fra ca skulder og ned , og så må den kunne dekke over den stygge tribal tatoen jeg har på skulderen ^^ Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Vurderer å ta meg en flesh tunnel i øreflippen, noen som kan forklare hvordan man går frem med strekking? Også hvilke størrelser som er normalt å starte med osv. =) Vil heller vite for mye, enn for lite ^^ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Her dahttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6508895 Fyfaen, du var vrien. 6574151[/snapback] Okey da, den var ikke så ille Med litt mindre farger hadde den vært fin Neida. Men jeg liker fortsatt bedre tattoveringer uten farger. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Står sikkert i tråden et sted, men Glint, hvor tok du tatoveringen din, og hvem utførte arbeidet? En kompis skal ha seg tatovering, og din var sinnsykt gjennomført. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jannicke @ Let's Buzz i Bergen. Hun kommer dog ikke til å tatovere på en liten stund da hun er smått høygravid for tiden. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Vurderer å ta meg en flesh tunnel i øreflippen, noen som kan forklare hvordan man går frem med strekking? Også hvilke størrelser som er normalt å starte med osv. =) Vil heller vite for mye, enn for lite ^^ 6577458[/snapback] Dette lurer jeg også på. Vurderer det ganske sterkt nå. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jannicke @ Let's Buzz i Bergen. Hun kommer dog ikke til å tatovere på en liten stund da hun er smått høygravid for tiden. 6581403[/snapback] Takker. Han skal ikke tatovere seg ennå. Tar nok litt tid å finne akkurat det han blir fornøyd med. Han vet hva han skal ha, men må bare finne ut hvordan. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Damen har ny tatovering; 6572840[/snapback] Norge var jo ganske så strategisk plasert... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 noe sånt uten blomstene snurra nedover armen hadde vært fett. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 http://www.hennatribe.com/gallery/qdig-files/converted-images/qdig-files/Natasha%20Monahan%20Papousek/med_raina_vine.jpg noe sånt uten blomstene snurra nedover armen hadde vært fett. 6585306[/snapback] Bare stilken? Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 noe sånt uten blomstene snurra nedover armen hadde vært fett. 6585306[/snapback] Det er henna, kan være ganske stilig, kan få kjøpt henna "maling" osv i div butikker. så kan du få se hvordan det blir ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har lyst på en tattis enten på baksiden av høyre skulderen eller høyre skulder/arm eller høyre bryst, ikke så stor, kanskje 8-10 cm lang. Tenkte jeg skulle ta en fra stjernetegnet mitt: Krepsen men finner ikke så mange motiver.. skal være enkel i svart hvitt.. Denne viser mer eller mindre stilen jeg vil ha den i. http://www.ofa.no/binary?id=1219 (IMG tags virka ikke) Denne viser litt mer hvordan klør og hale jeg vil den skal ha.. noe liknende hvertfall. Noen som har dette eller noen tips.. alt er velkomment. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 http://www.hennatribe.com/gallery/qdig-files/converted-images/qdig-files/Natasha%20Monahan%20Papousek/med_raina_vine.jpg noe sånt uten blomstene snurra nedover armen hadde vært fett. 6585306[/snapback] Bare stilken? 6586095[/snapback] med blader og knopper.. bare ikke fulle blomster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå