Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

eg hadde vertfall aldri tatt en sånn tattoo i ansiktet, eller noke som helst egentlig, det reduserer jo faktisk sterkt antal jobber og slikt du kan få, da folk som ansetter må tenke på kva kunden syns, og når det første dei ser er en person med slikt i panna, så er det mangen som ikkje tar det seriøst da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eg hadde vertfall aldri tatt en sånn tattoo i ansiktet, eller noke som helst egentlig, det reduserer jo faktisk sterkt antal jobber og slikt du kan få, da folk som ansetter må tenke på kva kunden syns, og når det første dei ser er en person med slikt i panna, så er det mangen som ikkje tar det seriøst da.

6573883[/snapback]

 

Jeg skal aldri ha i ansiktet, eller halsregionen (der man kan se det fra skjortekragen) eller på henda.... Men dette er forhåndsregler jeg har satt på meg selv :p Alt er jo selvfølgelig en smaksak. Men jeg har aldri likt noen av delene.

Lenke til kommentar

da tror jeg endlig jeg har klart og finne meg en tato stil som jeg vil gå for nemlig Polynesian Tattoo , di er utrolig tøffe i mine øyne og ikke så veldig masse produserte , men det kan jo være et prblem og finne noen som kan lage en til meg :/ jeg vil ha noe ala dette , bare til en arm , en hel sleav liksom

 

en kombinasjon av denne

maori-tattoo-11448583772811.jpg

og denne polynesian-tattoo-11486592926033.jpg

 

men ikke akkuret disse , men i samme stil , og fra ca skulder og ned , og så må den kunne dekke over den stygge tribal tatoen jeg har på skulderen ^^

Lenke til kommentar
Jannicke @ Let's Buzz i Bergen. Hun kommer dog ikke til å tatovere på en liten stund da hun er smått høygravid for tiden.

6581403[/snapback]

Takker. Han skal ikke tatovere seg ennå. Tar nok litt tid å finne akkurat det han blir fornøyd med. Han vet hva han skal ha, men må bare finne ut hvordan.

Lenke til kommentar

Har lyst på en tattis enten på baksiden av høyre skulderen eller høyre skulder/arm eller høyre bryst, ikke så stor, kanskje 8-10 cm lang.

 

Tenkte jeg skulle ta en fra stjernetegnet mitt: Krepsen men finner ikke så mange motiver.. skal være enkel i svart hvitt..

 

05-7822-1.gif

Denne viser mer eller mindre stilen jeg vil ha den i.

 

http://www.ofa.no/binary?id=1219 (IMG tags virka ikke)

Denne viser litt mer hvordan klør og hale jeg vil den skal ha.. noe liknende hvertfall.

 

 

Noen som har dette eller noen tips.. alt er velkomment.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...