KristineS Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Da var endelig 7 mm spiralene mine kommet i posten. Etter at selger måtte sende nye da første forsendelse forsvant på veien. Da blir det snart litt nærmere målet på 8 mm. Gøy å begynne å strekke igjen etter litt over to måneder på 6 mm. Og ekstra gøy når 7 mm går rett inn på første forsøk =) Da blir det bare å være flink å la de på 8 mm ligge minst et par måneder før de tas ibruk senere. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 http://news.bmezine.com/2012/09/10/check-out-the-twins/ 2 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Litt random: men noen som kjenner et bra studio i Tel Aviv? Vil ta en svale på hver side, ved kravebenet. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Takk for det. Da går turen til oslo Hva syntes dere er penest, dermal, eller anti-eyebow? Er den ene lettere for å støtes ut enn den andre? Hva blir værst arr? Kanskje litt sent, men det går ann og ta sånn dermal i Vest-Agder (Farsund), Ca 2t fra Rogaland Ville bare nevne det, har så og si 0 peiling på Piercing.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Er glass/stein/tre tungt for øret? Skal ha nye "plugger" og vil ha noe organisk.. vil ikke ha i stål, for da strekkes øret automatisk. Og tips til kule plugs osv hadde vært fint.. 22mm Lenke til kommentar
Marte Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Glass og stein er nok noe tyngre, tre er veldig lett. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) finnes det noen norske nettsider som selger plugger osv? har ikke helt dilla på å vente oppmot 6uker for å få det i posten Endret 11. september 2012 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
spelley Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 finnes det noen norske nettsider som selger plugger osv? har ikke helt dilla på å vente oppmot 6uker for å få det i posten Jeg har kjøpt fra et par norske butikker, men leveringstiden hos dem har vært lengre enn crazyfactory. Tipper på at de butikkene jeg har vært borti har drevet dropshipping, noe som innebærer at de sender ordren videre til en annen part (ofte en utenlandsk butikk). Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg handla på crazy-factory for ikke lenge siden, og hadde pluggene i posten på under to uker. I tillegg var det en god del billigere enn det jeg fant på norske nettbutikker. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 finnes det noen norske nettsider som selger plugger osv? har ikke helt dilla på å vente oppmot 6uker for å få det i posten Pinpoint sin nettbutikk har et fint utvalg! Lenke til kommentar
Zatrus Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 finnes det noen norske nettsider som selger plugger osv? har ikke helt dilla på å vente oppmot 6uker for å få det i posten http://www.barbarella.se/ Riktignok ikke en norsk side, men utrolig bra utvalg og relativ kort leveringstid. Har bra erfaringer med siden Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Kan noen i korte trekk forklare meg hva disse sugar skull girls står for? Har lest meg opp på Santa Muerte, sugar skulls og mye rundt der, men finner lite om hva disse bildene og tatoveringene representerer: type dette: http://fc07.devianta...afm-d34xbkn.jpg Endret 12. september 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
morlie Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 ææææ, da skjer det endelig, har fått rotet meg til å bestille time på litt blekk Blir en chestpieve fra skulder til skulder og til rett over nipplene, blir fett! Time nå på onsdag Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Da er det bare poste bilde når første session er done, hva slags motiv? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Da var armen min tilnærmet ferdiggrodd etter gøteborg convention. Er jo da foreløpig to separate tatoveringer, men skal ende opp som en full sleeve til slutt Selv om overarmen med Vader og Mario måtte avbrytes midt i økten så slenger jeg opp "in progress" bilde. Overarm: Underarm: Endret 16. september 2012 av Mumsen 5 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hehe. Det er Joanna Dark Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hehe. Det er Joanna Dark Nei, virkelig? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Neida, jeg bare tuller. Det er a heksa fra snøhvit. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Og Conker. Må ikke glemme Conker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå