spelley Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Vet noen av dere om det finnes en nettside der det står hva de forskjellige tatoverings stilene innebærer? feks: biomekanisk, old school, black and gray ol ? Det står også her: http://tatoveringsguiden.no/tatovering/stiler/ Er noen stiler som mangler, men de mest populære er med. 1 Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 fikk du en kamerat til å stille det spørmålet på forumet nå Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hehe , hinter du til at Spelley driver med ¨skjult¨ reklame? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 10 dager til nå Blir så bra. 4 Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 fikk du en kamerat til å stille det spørmålet på forumet nå Heh, slapp helt av, var ikke noe " skjult " reklame der, bare ett helt vanlig spørsmål Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Butthole Tattoo Var det vondt ? Lenke til kommentar
Maaby Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 fikk du en kamerat til å stille det spørmålet på forumet nå Fikk samme inntrykket selv hehe. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Butthole Tattoo Var det vondt ? Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
spelley Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) fikk du en kamerat til å stille det spørmålet på forumet nå Hvis det var meg du siktet til: Så desperat er jeg heldigvis ikke. Jeg vet ikke mer om han enn følgende: Han oppgir i profilen at han heter: Bjørnar og det kan virke som han liker fotball mtp tidligere innlegg og profilbilde. Endret 22. august 2012 av spelley 1 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Har nå tatt min første tatovering, skog rundt underarmen. Jeg er litt usikker på om jeg er fornøyd eller ikke. Men tror jeg kan bli fornøyd når jeg får fortsatt litt på den. Hva synes dere? Lenke til kommentar
slins Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg ser ikke skogen for bare trær... eller hvordan var det nå... Lenke til kommentar
spelley Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Har nå tatt min første tatovering, skog rundt underarmen. Jeg er litt usikker på om jeg er fornøyd eller ikke. Men tror jeg kan bli fornøyd når jeg får fortsatt litt på den. Hva synes dere? Du skal ikke være usikker på om du er fornøyd, er du fornøyd vet du det med en gang. UAnsett, det er helt klart mulighet at du blir fornøyd hvis du får lagt på flere elementer, kanskje en sleeve? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Potensiale for å avbilde et norsk eventyr med den der Perfidus! Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hehe, ikke sant Jaa, skal prøve å få det til å bli en fullsleeve etterhvert! Det neste som skal på er skyer/skygger, muligens noen fugler og månen over trærne Jepp, tenkte på å ha et troll ellerno av Kittelsen med i det der på no vis! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Kittelsen-troll er i mine øyne dritkule! GOGOGOGO! Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 en uke til neste fargesession.. o man:D Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 2 små uker til " half sleeve" 3 Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 hva skal du ta, kan ikke huske å sett du poste noe om det? Lenke til kommentar
Sammy Jankis Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Skal ta tunnel, men er det noen som vet en Norsk nettside som selger Holy Butt'r eller lignende produkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå