caho Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Tenkte selv på å ta en litt stor piece på ryggen av en valkyrie med vinger. Digger stilen med engler og vinger på ryggen ala David Beckhams guardian angel, men er ikke noe kristen av meg så tenkte derfor noe mer norrønt. Det eneste som bekymrer meg er om det vil bli forbundet med nazismen. Må nok lese meg mer opp på dette, men er kjedelig om man får spørmål om man er nazi på grunn av en tatovering Hører gjerne på andres meninger om dette. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Tviler på at en valkyrie har noen koblingtil nazismen. Torshammeren og enkelte andre symboler har imidlertid også bltt brukt av enkelte grupper med "alternative" virkelighetsoppfatningr, men med mindre du kler deg i bots, lær og mangler hår på hoet, ville ihertfall ikke jeg bekymret meg nevneverdig for det heller. Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) syk den sleeven der contanarius en mer spaca versjon enn de jeg har sett tidligere. fargene popper bra da! Endret 4. august 2012 av Sylkvass Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 takker:) syns han nailet den meget bra:) Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Noen artister i Skandinavia som er dyktige på mandala-tatovering ? Type : Endret 5. august 2012 av mandodiao Lenke til kommentar
spelley Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Om det ikke er snakk om veldig stor tatovering, tror jeg Karla på 1969 tattoo kan være den rette for deg? Endret 5. august 2012 av spelley Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Om det ikke er snakk om veldig stor tatovering, tror jeg Karla på 1969 tattoo kan være den rette for deg? Takk for tips! Tja det er vell snakk om stort, tenker å dekke ene ribben med et design jeg har forelsket meg litt i , men får se hvordan planene mine utvikler seg , godt mulig den sniker seg inn på armen og. Har jo snart planlagt hele kroppen , bare baller på seg denne ¨hobbyen¨ her ^^ *Edit: Fikk ikke helt god feeling av det jeg fannt av Karla sine verk Endret 5. august 2012 av mandodiao Lenke til kommentar
spelley Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Om det ikke er snakk om veldig stor tatovering, tror jeg Karla på 1969 tattoo kan være den rette for deg? Takk for tips! Tja det er vell snakk om stort, tenker å dekke ene ribben med et design jeg har forelsket meg litt i , men får se hvordan planene mine utvikler seg , godt mulig den sniker seg inn på armen og. Har jo snart planlagt hele kroppen , bare baller på seg denne ¨hobbyen¨ her ^^ *Edit: Fikk ikke helt god feeling av det jeg fannt av Karla sine verk Ser no at jeg failet litt, leste ikke posten din godt nok... Av en eller annen grunn tenkte jeg du var ute etter selve prikke-stilen i tatoveringen du postet. Sjekk ut Noi på 1969 i stedet du . Endret 5. august 2012 av spelley Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Ser no at jeg failet litt, leste ikke posten din godt nok... Av en eller annen grunn tenkte jeg du var ute etter selve prikke-stilen i tatoveringen du postet. Sjekk ut Noi på 1969 i stedet du . Neida du failet ikke, prikke-stilen er jo noe som går igjen i mandaladesign Og motivet jeg tenker på inneholder jo også det ( legger ved det jeg tenker på, selv jeg ikke liker å legge ut planene mine før jeg har begynt på de, haha) Men grunnen til at jeg ikke likte Karla sitt så godt var vell bare fordi jeg ikke fikk noe god følelse av det hun har å vise til. Jeg er litt kresen i valg av tattovører , så leter mest etter noen som er dreven på stilene jeg ønsker Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Tenkte selv på å ta en litt stor piece på ryggen av en valkyrie med vinger. Valkyrier har kun vinger i en fortelling, og da var det svanevinger. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Noen som kan tenke seg til hvor mye det kan koste for noe som på bildet men rundt underarmen helt nederst? Vet at det er vanskelig å bestemme uten å vite så mye, men vil bare vite sånn ca. hva det kan koste! Noen som mener at dette blir for mye svart og kan bli stygt med åra? Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det er kanskje verdt å vite at Karla foreløpig bare er lærling Lenke til kommentar
Geir96 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har tenkt på å ta meg UV-tattoo men sliter veldig med å finne et studio, lurer på om noen vet om et studio i oslo som tar folk 16 åringer, med foreldres tilatelse? det blir min andre tattoering, hvis du vet om et studio som lager uv tattoveringer i oslo eller i nærheten hadde det vert supert å få vite Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Er ikke UV-tatovering meget kreftfremkallende? edit: Nei, glemt det. Var selvlysende jeg tenkte på. Endret 6. august 2012 av BertNaked Lenke til kommentar
Geir96 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er ikke UV-tatovering meget kreftfremkallende? det er mye som blir kalt "kreftfremkallende" men det er bevist å være like ufarli som en normal tattoering om du bare renser den å er forsiktig Lenke til kommentar
Maaby Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har tenkt på å ta meg UV-tattoo men sliter veldig med å finne et studio, lurer på om noen vet om et studio i oslo som tar folk 16 åringer, med foreldres tilatelse? det blir min andre tattoering, hvis du vet om et studio som lager uv tattoveringer i oslo eller i nærheten hadde det vert supert å få vite Blir ingen UV tattovering på deg i Oslo, spesielt ikke om du er 16 år gammel. Anbefales vel å holde seg unna UV tattoveringer sånn uansett, men det får du stå for selv. Men vent til du er 18 i hvert fall da. Lenke til kommentar
Geir96 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er ikke UV-tatovering meget kreftfremkallende? edit: Nei, glemt det. Var selvlysende jeg tenkte på. det er selvlysende, eller da "ultra violet" synlig lysende under blacklight men svart til vanlig Jeg har tenkt på å ta meg UV-tattoo men sliter veldig med å finne et studio, lurer på om noen vet om et studio i oslo som tar folk 16 åringer, med foreldres tilatelse? det blir min andre tattoering, hvis du vet om et studio som lager uv tattoveringer i oslo eller i nærheten hadde det vert supert å få vite Blir ingen UV tattovering på deg i Oslo, spesielt ikke om du er 16 år gammel. Anbefales vel å holde seg unna UV tattoveringer sånn uansett, men det får du stå for selv. Men vent til du er 18 i hvert fall da. jeg kommer nok bare til å reise litt utenfor oslo vet om noen studioer 5-6 timer unda men vil helst kunne ta den i oslo Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Studioer som tatoverer folk under 16 er som regel studioer man bør holde seg unna. Dette pga mindre selektive artister, som regel dårligere kvalitet på arbeidet, ikke så seriøse artister, som også kan tyde på dårlige rutiner på hygiene. 3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er vel en grunn til at det er 16 års aldersgrense, du skal uansett ha tattoveringem resten av livet, så det og vente to år til bør ikke være noe problem. Kjenner altfor mange som har tatt tattis i syden osv i ung alder, 90% angrer.. Lenke til kommentar
spelley Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er kanskje verdt å vite at Karla foreløpig bare er lærling Sant det, derfor spurte jeg om størrelsen han skulle ha. Uansett: det jeg har sett av prikke-tatoveringene hun har laget er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå