Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen plass på nettet man får kjøpt skikkelige Flash Tunnel`s? ikke sånn drit med farger som går av osv..  skal være skikkelige saker for dem jeg har nå  har fargen begynnt og gå av pluss det klør littegrann(ja har nikkel allergi) så need some real stuff. noe jeg trodde jeg kjøpte

6558304[/snapback]

http://www.barbarella.se/

6566963[/snapback]

Takker:D men en norsk side? som tar oppkrav?

6567860[/snapback]

Mener at jeg tok oppkrav sist jeg bestilte der. Er eneste de støtter for salg til Norge så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Er det forresten normalt at piercinger verker (ikke konstant, men nå og da)?

6565805[/snapback]

Det hender det verker litt i brystvorta av og til, hvis du lurte. Men, det er som oftest fordi den kommer borti ting.

6568034[/snapback]

Hehehe, jeg spilte volleyball noen kvelder denne uka, og var litt uheldig å dempe ballen med puppene sånn uten helt med vilje. Den ene gangen svei det skikkelig i brystvorta hvor piercingen sitter, men det gikk bra, og heldigvis er den grodd skikkelig.

Vurderer seriøst å ta i den andre også nå neste uke :ermm:

Lenke til kommentar
Er det forresten normalt at piercinger verker (ikke konstant, men nå og da)?

6565805[/snapback]

Det hender det verker litt i brystvorta av og til, hvis du lurte. Men, det er som oftest fordi den kommer borti ting.

6568034[/snapback]

Hehehe, jeg spilte volleyball noen kvelder denne uka, og var litt uheldig å dempe ballen med puppene sånn uten helt med vilje. Den ene gangen svei det skikkelig i brystvorta hvor piercingen sitter, men det gikk bra, og heldigvis er den grodd skikkelig.

Vurderer seriøst å ta i den andre også nå neste uke :ermm:

6573705[/snapback]

Får ta bilde da;)

Lenke til kommentar

Har selv begge brystvortene piercet. Og den ene grodde aldri om jeg brukte vanlig rett bolt. Måtte bytte til ring, da grodde den på en uke. Og i ettertid så får jeg null vondt om jeg drar lett i de eller kommer borti de. Men nå har jeg jo hatt de der i snart 3 år også.

Lenke til kommentar
Så typisk. Hadde planlagt den fete tattisen en stund nå, men så kommer en annen fyr meg i forkjøpet :(

BILDER

6571104[/snapback]

Akkurat den der minte meg litt om Daniel Tosh sine ord:

"If I were to get a tattoo I would get theese: "I Am Dumb!" So when I am going like: "Why did I get this?" I'll be like: "ahhh.. I'm dumb... of course! :p"

(for de uvitende, Daniel Tosh er en Stand Up komiker og jeg quota jæækla dårlig her :p Jeg suger på å gjenfortelle morsomme ting)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...