mikaragua Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Er det forresten normalt at piercinger verker (ikke konstant, men nå og da)? 6565805[/snapback] Det hender det verker litt i brystvorta av og til, hvis du lurte. Men, det er som oftest fordi den kommer borti ting. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 noen plass på nettet man får kjøpt skikkelige Flash Tunnel`s? ikke sånn drit med farger som går av osv.. skal være skikkelige saker for dem jeg har nå har fargen begynnt og gå av pluss det klør littegrann(ja har nikkel allergi) så need some real stuff. noe jeg trodde jeg kjøpte 6558304[/snapback] http://www.barbarella.se/ 6566963[/snapback] Takker:D men en norsk side? som tar oppkrav? 6567860[/snapback] Mener at jeg tok oppkrav sist jeg bestilte der. Er eneste de støtter for salg til Norge så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Så typisk. Hadde planlagt den fete tattisen en stund nå, men så kommer en annen fyr meg i forkjøpet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Det var nettopp en her som tattoverte følgende på adamseplet: 6564952[/snapback] Wow, kult med en bulkete volcom-logo! Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Jeg har en i tunga, men vurderer å fjerne den til høsten. Er liksom bare for å ha hatt en egentlig Skal tattovere M.U.F.C i løkkeskrift på armen min da Endret 28. juli 2006 av Mrs Hatta Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) SCUM :Phehe måtte berre sei det.. vurderer forresten LFC logoen på armen:P Endret 28. juli 2006 av Solefald Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Har selv vurdert lfc på armen, meen det blir litt for harry. Damen har ny tatovering; Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Fotball-tattoveringer skal være VELDIG gjennomført før det er bra Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 ja det skal det:P Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Den kunne jeg hatt. Problemet er at jeg ikke ville hatt farge tatovering, men en Lpool tattis bør være rød Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg er heller ingen tilhenger av tattovering med farge. Men trenger den virkelig å være rød? Motivet i seg selv var fint. Noen som har erfaringer med Starlight Tattoo i Drammen? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Tatoveringer med farge kan vere sinnsjukt stilig så lenge det er ordentelig gjennomført. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Tatoveringer med farge kan vere sinnsjukt stilig så lenge det er ordentelig gjennomført. 6573084[/snapback] Hehe, greit da Men ikke for mange farger. Og det meste ser bra ut om det er ordentlig gjennomført. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Men ikke for mange farger. 6573136[/snapback] Pøh. Endret 28. juli 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 SCUM :Phehe måtte berre sei det..vurderer forresten LFC logoen på armen:P 6572796[/snapback] Er du frekk lille scouser? Men det er greit, det er mange grunner til at folk blir ledet inn i synd =) Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Satt å vurderte Nike-logoen nederst på siden av foten da jeg var i USA for noen år tilbake, de ble gratis tattovert hvis man var på besøk i beaverton, oregon (Nike HQ). Var vel nettopp derfor jeg lot være Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Er det forresten normalt at piercinger verker (ikke konstant, men nå og da)? 6565805[/snapback] Det hender det verker litt i brystvorta av og til, hvis du lurte. Men, det er som oftest fordi den kommer borti ting. 6568034[/snapback] Hehehe, jeg spilte volleyball noen kvelder denne uka, og var litt uheldig å dempe ballen med puppene sånn uten helt med vilje. Den ene gangen svei det skikkelig i brystvorta hvor piercingen sitter, men det gikk bra, og heldigvis er den grodd skikkelig. Vurderer seriøst å ta i den andre også nå neste uke Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Er det forresten normalt at piercinger verker (ikke konstant, men nå og da)? 6565805[/snapback] Det hender det verker litt i brystvorta av og til, hvis du lurte. Men, det er som oftest fordi den kommer borti ting. 6568034[/snapback] Hehehe, jeg spilte volleyball noen kvelder denne uka, og var litt uheldig å dempe ballen med puppene sånn uten helt med vilje. Den ene gangen svei det skikkelig i brystvorta hvor piercingen sitter, men det gikk bra, og heldigvis er den grodd skikkelig. Vurderer seriøst å ta i den andre også nå neste uke 6573705[/snapback] Får ta bilde da;) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Har selv begge brystvortene piercet. Og den ene grodde aldri om jeg brukte vanlig rett bolt. Måtte bytte til ring, da grodde den på en uke. Og i ettertid så får jeg null vondt om jeg drar lett i de eller kommer borti de. Men nå har jeg jo hatt de der i snart 3 år også. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Så typisk. Hadde planlagt den fete tattisen en stund nå, men så kommer en annen fyr meg i forkjøpet BILDER 6571104[/snapback] Akkurat den der minte meg litt om Daniel Tosh sine ord: "If I were to get a tattoo I would get theese: "I Am Dumb!" So when I am going like: "Why did I get this?" I'll be like: "ahhh.. I'm dumb... of course! " (for de uvitende, Daniel Tosh er en Stand Up komiker og jeg quota jæækla dårlig her Jeg suger på å gjenfortelle morsomme ting) Endret 28. juli 2006 av CaZpeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå