Perfidus Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Er dette noe som blir stygt med tiden? Siden det er såpass mye svart i det. Noen som kan tenke seg til hva noe sånn kan koste? http://www.ratemyink.com/images/ul/932/Forest-tattoo-93215.jpeg Lenke til kommentar
spelley Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Er dette noe som blir stygt med tiden? Siden det er såpass mye svart i det. Noen som kan tenke seg til hva noe sånn kan koste? http://www.ratemyink...ttoo-93215.jpeg tror du har linket til feil bilde? Minner forøvrig om konkurransen: http://tatoveringsguiden.no/tattoo-mag-mann-og-lucky-7-oslo-karer-norges-kuleste-tatovering/ Ikke spesielt mange bidrag er komt inn. Endret 1. august 2012 av spelley Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 kommer til og joine konken i morra eller fredag med alice-sleeven, skal til Victor i morra og bli ferdig med den:D 2 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Vet det er dumt å spørre om pris, men jeg vil planlegge mest mulig frem til jeg tar turen innom den lokale sjappen for mer planlegging. Tror dere det vil koste mer enn 15k for en detaljert halvsleeve i svart hvit? 2-3 seanser ca. Her er bare et eksempel på lignende detaljer som jeg tenkte: http://www.tattoos.net/gallery/articles/thumb/23_68e31788c2ba1d330c232bfe59fcd5691328448817.jpg Det skal som sagt være halvsleeve på overarmen som skal dekke både frem og baksiden av armen. Føler bare at det er litt dumt å stikke opp og plage artistene uten å først gjøre nok research og være 100% sikker på at jeg har noenlunde råd til å ta tatoveringen. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Du kan jo spørre artisten som du vil skal ta den? H*n kan sikkert gi et mer solid prisoverslag. Men jeg ville tro at 15k er et veldig bra utgangspunkt! Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Aiight. Driver fortsatt og planlegger budsjettet før skolestart og alt det. Blir litt skremt når folk her innebruker 27k på en halvsleeve, da mister man håper Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Aiight. Driver fortsatt og planlegger budsjettet før skolestart og alt det. Blir litt skremt når folk her innebruker 27k på en halvsleeve, da mister man håper Hehe, ser den. Pris varierer veldig, så ville kanskje ikke brukt 27k som et utgangspunkt. Jeg fikk "litt over" en halfsleeve for 10k på Oslo tattoo convention, som jeg er kjempefornøyd med, mens andre vil legge mer penger i det. Men ikke dra til den billigeste tatovøren, kun for å spare penger. Du får det du betaler for! 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Takk for svar Det er vell to tato-kjeder i Bergen, og etter hva jeg har hørt så skal begge være ganske bra. Hva som skiller dem aner jeg ikke Det er ihvertfall Lets Buzz og Leading light, hvis noen har erfaringer med noen av delene så er det bare fint å meddele Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Takk for svar Det er vell to tato-kjeder i Bergen, og etter hva jeg har hørt så skal begge være ganske bra. Hva som skiller dem aner jeg ikke Det er ihvertfall Lets Buzz og Leading light, hvis noen har erfaringer med noen av delene så er det bare fint å meddele Jeg har et leg-piece som er gjort av Thomas hos Lets Buzz. Så utifra erfaring, så kan jeg kun anbefale de ! Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Da er det vell garantert en tatovering med farge på? Har gått gjennom samtlige bilder på FB-siden til Lets Buzz for å få meg en oversikt, men vanskelig å bestemme seg..! Er vell like greit å bare stikke opp dit, snakke med dem og la dem anbefale noen som er flink i den stilen jeg ønsker meg? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Da er det vell garantert en tatovering med farge på? Har gått gjennom samtlige bilder på FB-siden til Lets Buzz for å få meg en oversikt, men vanskelig å bestemme seg..! Er vell like greit å bare stikke opp dit, snakke med dem og la dem anbefale noen som er flink i den stilen jeg ønsker meg? Jeg sendte de en mail med bilder/referanser også sa de at "han og han vil nok klare det bra!". Så ta en tur opp til de og hør ja Ja, ble mye farger, men ikke hans typiske tradisjonelle stil. Legger med et gammelt bilde 2 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Meeget pent! Jeg må bare få begynte på halvsleeven og få den unnagjort, så blir forhåpentligvis neste tatovering mer japansk/asiatisk-inspirert av litt "personlige" årsaker. Lenke til kommentar
spelley Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Da er det vell garantert en tatovering med farge på? Har gått gjennom samtlige bilder på FB-siden til Lets Buzz for å få meg en oversikt, men vanskelig å bestemme seg..! Er vell like greit å bare stikke opp dit, snakke med dem og la dem anbefale noen som er flink i den stilen jeg ønsker meg? Jeg har tatt alle mine tattiser hos Lets buzz (Tomas og Christine) Jeg er meget fornøyd. Tomas og jannicke er vel de som tar best betalt (men her får du virkelig valuta for pengene, Tomas er nøyaktig og svært rask!!!) 2/3 sleeven tomas tok på meg (med farge!) betalte jeg under 20k for. Tomas er svært allsidig Tatovør, Han klarer det meste med meget bra resultat. Jannicke er svært god med b&g (hun er helt insane på å lage "treskjæring", "steinhugging og biomekanisk"), på grunn av dette ville jeg valgt hun. Både jannicke og tomas har lang ventetid, sikkert på rundt 6 mnd. Endret 1. august 2012 av spelley 2 Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Tatoveringen jeg viste her oppe kostet meg 7k ca, sånn btw. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Solid info, tusen takk! Kan tenke meg at det er venteliste på dem, har sett mye på Jannicke sine bilder, da det virker som hun har spesialisert seg veldig på svart/hvitt. Lenke til kommentar
spelley Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Da er det vell garantert en tatovering med farge på? Har gått gjennom samtlige bilder på FB-siden til Lets Buzz for å få meg en oversikt, men vanskelig å bestemme seg..! Er vell like greit å bare stikke opp dit, snakke med dem og la dem anbefale noen som er flink i den stilen jeg ønsker meg? Jeg sendte de en mail med bilder/referanser også sa de at "han og han vil nok klare det bra!". Så ta en tur opp til de og hør ja Ja, ble mye farger, men ikke hans typiske tradisjonelle stil. Legger med et gammelt bilde Pent. Ser litt orientalsktegneserieish ut. Tomas er spesielt flink i old/new school (masse farger). Men som sagt: veldig allsidig. Endret 1. august 2012 av spelley Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ja, det er litt orientalsk-inspirert, spesielt med geishaen. Fant ikke hele orignalbilde, men her er et lite utsnitt hvertfall. Er egentlig fra en Tokidoki-plakat jeg fant, for.. tja, er vel 4-5 år siden nå 1 Lenke til kommentar
spelley Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ja, det er litt orientalsk-inspirert, spesielt med geishaen. Fant ikke hele orignalbilde, men her er et lite utsnitt hvertfall. Er egentlig fra en Tokidoki-plakat jeg fant, for.. tja, er vel 4-5 år siden nå Stilig! har du flere orientalske tatoveringer? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Har en i asiatisk stil hvertfall, som er halfsleeven jeg nevnte litt lenger opp her. 2 Lenke til kommentar
spelley Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Har en i asiatisk stil hvertfall, som er halfsleeven jeg nevnte litt lenger opp her. Pent!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå