Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sylkvass: That's it. Tok ikke full sleeve. Den dekker overarmen, minus innsiden.

 

spelley: Ja jeg bare brukte bildene til Karla. Har ikke orket å ta noen selv enda :) Og ja, Noi er fantastisk! Er så glad for at jeg gikk for han.

 

Det var ikke billig, innrømmer det. Kom på 27K

Lenke til kommentar

Det var to fine verk det!

 

Jeg har ett spørsmål. Jeg er midt i planleggingsfasen til en halvsleeve på overarmen, som etterhvert skal utvikle seg til fullsleeve. Har vært innom en artisk og hørt med detaljer og slik, og han/hun mente det skulle ta ca 3 sessions å få den unnagjort pga masse detaljer. Men er det en fare for meg som trener aktivt med styrkeløft og går ofte opp og ned i vekt mtp at tatoveringen kan bli uklar/ødelagt etter, la oss si.. 10-15 år?

Lenke til kommentar

Med mindre du har store planer om å bygge kraftig er det nok ingen fare for at tatoveringen strekkes. Med det sagt, vanlig trening vil ikke gi deg vektforandringer som vil skade tatoveringen. Den eneste situasjonen jeg kan tenkte meg er hvis man er rimelig tjukk og går ned i vekt raskt. Hvis du trener styrke med mål om kontinuerlig forbedring i 10-15 år (Dvs at du vokser gradvis i så lang tid) så er det selvsagt ikke umulig at du blir så stor at arealet du har tatovert blir strukket og detaljene blir noe uklare eller ulikt utgangspunktet. Men det er jo en "risk" man tar da.

 

Cyrus664: Var det "bare" utsiden av overarmen du hadde tatovert, eller var det mer? Syntes 27k hørtes mye ut! Til tross for at det ser veldig bra ut da selvsagt :)

Lenke til kommentar

banderas: Kun innsiden som er tom. Så...80-90% (?) av overarmen er tatovert. Så fra bicepsen og rundt til triceps. I utgangspunktet skulle jeg også ta innsiden, men det ble ikke noe av. Like greit mtp. hvor mye mer smerte jeg måtte tåle og det økonomiske :)

 

27K er mye penger ja! Det blir ikke noe sommerferie på meg i år for å si det sånn :) Og jeg er verken rik eller tjener mye penger, men har en sunn økonomi og jeg hadde spart penger veldig lenge.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ett motiv jeg skal ha på overarmen, det skal ikke dekke hele, vil ha den sånn at det akkurat blir dekt av t-shorta..

Spørsmålet mitt er da, burde jeg utvide det så mye at det dekker hele overarmen, eller kan jeg ha den i tenkt størrelse? Har planer om half sleeve senere, for så full sleeve. Noen med erfaring ang dette?

Lenke til kommentar

banderas: Kun innsiden som er tom. Så...80-90% (?) av overarmen er tatovert. Så fra bicepsen og rundt til triceps. I utgangspunktet skulle jeg også ta innsiden, men det ble ikke noe av. Like greit mtp. hvor mye mer smerte jeg måtte tåle og det økonomiske :)

 

27K er mye penger ja! Det blir ikke noe sommerferie på meg i år for å si det sånn :) Og jeg er verken rik eller tjener mye penger, men har en sunn økonomi og jeg hadde spart penger veldig lenge.

 

Skal under nåla selv i september. Har planer om begge overarmene, men i mer old school stil riktig nok. Så det blir ikke like detaljert eller heldekkende. Men fikk en liten "oi!"-følelse når du skrev prisen bare :p Men det skal jo svi litt i pengepungen også.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Er det virkelig normalt med 27k for en slik tattovering? Mye mulig jeg har vært dritheldige med tattovørene mine mtp prisnivå så jeg må bare spørre! :-)

Lenke til kommentar

ikke uvanlig nei:) ( timeprisen , om man får avslag går på artisten og det er ikke alle som gir det selv om det er store ting )

 

Angående vekt så skal det så mye til at det ikke er noe å tenke på egentlig...snakker utifra erfaring:)

Skal du bole derimot så kommer du til å se det ja, men under normale omstendigheter så er det meget små muligheter for at noe skal skje.

Endret av Cortinarius rubellus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...