Cortinarius rubellus Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 jeg måtte fjerne mine hele 5 hår:P Eu: Bare husk og slapp av så godt du kan:) Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Går det å bestille time hos tatovør for å få laget et utkast til en idé? (Er vel kinkig hos tatovører med lang ventetid) Har tenkt en stund på tatovere Studio Ghibli logoen på armen, men har begynt å vurdere en half-sleeve med Ghibli som tema (og muligens også sjefen sjøl, Hayao Miyazaki, iblandt karakterene). Er godt mulig tatovøren nailer den på første utkastet, men jeg vil gjerne ha mulighet til å gjøre meg helt sikker på designet. Endret 17. juli 2012 av Rivers Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 jeg måtte fjerne mine hele 5 hår:P Eu: Bare husk og slapp av så godt du kan:) Jeg er dessverre ikke så heldig som deg Går det å bestille time hos tatovør for å få laget et utkast til en idé? (Er vel kinkig hos tatovører med lang ventetid) Har tenkt en stund på tatovere Studio Ghibli logoen på armen, men har begynt å vurdere en half-sleeve med Ghibli som tema (og muligens også sjefen sjøl, Hayao Miyazaki, iblandt karakterene). Er godt mulig tatovøren nailer den på første utkastet, men jeg vil gjerne ha mulighet til å gjøre meg helt sikker på designet. Ja, det kan du. Det er bare å kontakte de aktuelle artistene og forhør deg, så blir dere enige om hvordan dere skal gjøre det. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Ja, det kan du. Det er bare å kontakte de aktuelle artistene og forhør deg, så blir dere enige om hvordan dere skal gjøre det. Sweet Da gjenstår det "bare" å finne ut hvem. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Haha, husker ikke hvordan det var i fjor med min tatovering. Nå for 14 dager siden tok jeg en ny, og den ser jo ut til å ha grodd bra. Eneste er at den er forsatt litt hoven der blekket er. Normalt eller hur? For jeg husker ikke fra if jor Lenke til kommentar
spelley Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Hvis det er noen som har noe å bidra med på www.markme.no (f.eks en liten god artikkel på min 400 ord som omhandler tatovering, piercing eller annen kroppsmodifikasjon) er det bare å gi en lyd. Siden det er en non- profit nettside som drives av folk som er interessert i kroppsmodifikasjon, har vi ikke noe annet å gi enn Tattoo 1x Tattoo after care og Tattoo shine fra Euromedica. Endret 18. juli 2012 av spelley Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ferdig med oppstreking av kassa idag. Heldigvis tok det ikke så lang tid. LOL Store forskjeller når det gjaldt smerte på kassa. Verste var akkurat midt på og nedover midt mellom brystvortene, ellers var resten ganske ålreit. Er nesten så jeg gruer meg til neste session, heldigvis er det bare en session igjen. @bertnaked, fikk du også t-skjorte av Jimmy? Ellers kunne han fortelle at resten av gutta på Invictus slutta på mandag uten å ha fått en grunn til hvorfor de gir seg. Jeg begynte å lure litt da han sa han var aleine, han spurte nemlig hvem jeg ville bli tatovert av da jeg først sendte han en mail for ca 2 uker siden. Så det var grunnen til at han er aleine. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tok meg en hvit stavkirkeskjorte. Blir bra den ørnen din! Teit at de stikker fra studio. Så ut til at det var god stemning der da jeg var innom. Men kanskje de ikke får nok kunder da han er i en klasse for seg selv Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hørte det var samme greia på Odins merke! Packed up and left... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 ... Men kanskje de ikke får nok kunder da han er i en klasse for seg selv Når flere slutter samtidig så er det noe som skurrer i mitt hode.... men det kan hende det bare er meg. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Så ... Hvem anbefales i Trondhjem? Flaming Heart? Purple pain, Freaks, Low life, flaming heart, onkel henrys Endret 19. juli 2012 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 ... Men kanskje de ikke får nok kunder da han er i en klasse for seg selv Når flere slutter samtidig så er det noe som skurrer i mitt hode.... men det kan hende det bare er meg. Hva da? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Lurer jeg på også. Problemet er jo ofte at en tatoo-sjappe er veldig bundet mot én person. Andre kunstnere der må kanskje jobbe hardere for å få kunder enn den ene etablerte.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 og hvis en er betydlig bedre enn de andre så kanskje det kan være en grunn....bare ren tipping fra min side Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Kan være flere grunner. Men det er heller ikke så uvanlig at enkelte hopper fra sjappe til sjappe. Et par av de har også jobbet sammen i en annen sjappe etter hva jeg har fått med meg, så det kan jo hende at de vil ha noe "eget", hvis dere skjønner. Og når det gjelder kvalitet så er jo Jimmy ganske dyktig, og når stort sett alle sammen har samme stilart, så vil de fleste ganske ofte gå etter den dyktigste selvom de andre også er ganske flinke. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 søtt http://www.youtube.com/watch?v=6SYw6aVc-fg Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det der var litt ekstremt for meg, og han ser helt psycho ut med de øyene. Jeg hadde garantert pissa/driti i buksa hvis jeg hadde møtt han i en eller annen mørk gate eller park. 2 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Jeg ser ikke det estetiske ved dette... Greit at ting handler om image og alt det der. Men detta er virkelig bare å gjøre seg selv styggere enn nødvendig i mine øyne. Så ... Hvem anbefales i Trondhjem? Flaming Heart? Freaks i mine øyne. David er bra Endret 19. juli 2012 av bandreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå