Cortinarius rubellus Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 meget pent:D liker stilen hans:) 1 Lenke til kommentar
Marte Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ferdig! Fantastiske farger! 1 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Heftig. Dekker den hele underarmen? (null) 1 Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg har noen små flekker hvor blekket ikke helt har satt seg. Er dette noe som blir fikset etter at tatoveringen er ferdig (har 2-3 sessions igjen), bør jeg si ifra om dette eller er det noe artisten selv går igjennom på slutten? Vil liksom unngå noen tatoverings faux pas'er Lenke til kommentar
Marte Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Jeg har noen små flekker hvor blekket ikke helt har satt seg. Er dette noe som blir fikset etter at tatoveringen er ferdig (har 2-3 sessions igjen), bør jeg si ifra om dette eller er det noe artisten selv går igjennom på slutten? Vil liksom unngå noen tatoverings faux pas'er Du kan jo bare nevne det for han neste gang du er der Endret 11. juli 2012 av Marte Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hehe ja. Vil bare ikke fornærme vedkommende, i tilfelle det er jeg som er veeldig pirkete på detaljene Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 er lov å være pirkete i sånne tilfeller. Du betaler jo for det. Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 hvis du har flere sessions har han nok full kontroll Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Skader ikke å være nysgjerrig da. Det verste en tatovør vet er om du ikke sier ifra og han er helt uviten om at du egentlig er litt misfornøyd, eller at han ikke blir klar over "feil" han eventuelt gjør. Det er slik han også lærer Lenke til kommentar
Marte Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Han vil nok også gjøre en så bra nok jobb som mulig også. Går du derfra og ting ser dårlig ut, så vil jo det sende ut signaler om han som artist og studioet Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Takk så mye Sleit litt med å legge ut bilder da både telefon og maskin var uten strøm i noen dager nå. Men legger ut det siste bildet her nå. Detaljbilde av hornet som man ser lite av. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Haha, så fett! Det minner meg litt om "masken" med Jim Carrey, bare litt mere seriøst uttrykk da. Bare å gratulere med ny tattis! 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Fy faen, så fett. Gleder meg til å få lønning så jeg kan blekkes mer! 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hva pokker er "Analmeth" uansett? Og har du tattis fra før? Vis meg! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Analmeth er overalt, det er rundt oss hele tiden. Selv akkurat nå, i denne diskusjonen. Du kan se det når du kikker ut vinduet ditt, når du skrur på TV-en din. Har en hånd som holder rundt en planet midt på kassa. Har ikke kamera, men får ny telefon snart, så da slenger jeg sikkert et bilde ut. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Umm ok. weeeird men la gå. Men det at du juger kan ikke tilgis. Selvfølgelig har du tlfkamera, hvem har ikke det? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Bruker midlertidig en gammel Sony Ericsson med crappy camera og ingen mulighet til å overføre filer til PC-en. Skjønner jo at du vil se den bleke, småhårete kassa mi, så jeg skal legge ut bilde så snart nymobilen er i hendene mine. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Noen som kan anbefale noen gode svart-hvitt tatovører i Hedmark eller Oslo? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 hvilken stil skal du ha? Cyrus: det der skjer hele tiden og det blir ordnet opp hvis artisten er seriøs. Noen artister liker at fargen har satt seg før de farger opp igjen . Når jeg sier satt seg så er det når huden har healet seg totalt noe som tar noen måneder. Husk at du fornærmer ikke hvis du spør, viser bare at du er nøye:) 1 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Denne var ny. Tok tatoveringen på tirsdag, og armen min er fortsatt ganske hoven. Har gått ned litt, men alikevel noe stor. Hvor lenge er det vanlig å ha dette? Prikker litt i den å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå